וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאי אמרי מלא ביטחון: "ריאל מדריד לא יודעת מה מצפה לה בפריס"

פריס סן ז'רמן מתכוננת ל-10 ימים במהלכם היא תארח את מארסיי פעמיים ותנסה לבצע מהפך נגד אלופת אירופה. המאמן: "בבית יש לנו עוצמה אדירה. 17 ניצחונות ב-17 משחקים מראים את זה"

עריכת וידאו: מתן חדד

מי שציפה שבפריס סן ז'רמן יורידו את הראש אחרי ההפסד 3:1 לריאל מדריד בשבוע שעבר, התבדה. בבירת צרפת מתכוננים ל-10 ימים דרמטיים, מלאי אמוציות ואולי גם שמחה. זה הלו"ז של פריס בארבעת המשחקים הקרובים:

25.2, פ.ס.ז' - מארסיי (ליגה)
28.2, פ.ס.ז' - מארסיי (1/4 גמר גביע)
3.3, טרואה - פ.ס.ז' (ליגה)
6.3, פ.ס.ז' - ריאל מדריד (1/8 גמר ליגת האלופות)

עוד בנושא:

צ'אבי: "מה רונאלדו כבר עשה מול פ.ס.ז'? כבש בפנדל ועם הברך"
הוציאה עצבים: פ.ס.ז' הביסה את שטרסבורג 2:5
פרשנות: הטעויות של אונאי אמרי הובילו להפסד במדריד

מאמן פריס סן ז'רמן, אונאי אמרי. GettyImages
בונה על המבצר הביתי. אמרי/GettyImages

לקראת שני משחקי "לה קלאסיק" ואחד מכריע נגד ריאל מדריד, בפריס מאוד אופטימיים. הסיבה: שלושת המשחקים הללו יתקיימו בפארק דה פרינס. ושם המאזן שלהם העונה הוא 17 ניצחונות ב-17 משחקים בכל המסגרות. כולל שמינייה אחת, שביעייה אחת, שתי שישיות ושתי חמישיות.

"לאורך מרבית העונה הראינו שאנחנו יודעים להגיב", אמר אונאי אמרי באתר הרשמי של המועדון, "הדברים אמורים בעיקר לגבי משחקים בפארק דה פרינס, שם אנחנו מרגישים עוצמה אדירה - דבר שבא לידי ביטוי עם 17 ניצחונות בית העונה. מארסיי וריאל מדריד יודעות שהן צריכות להגיע לשחק בפריס, אבל הן לא יודעות מה באמת מצפה להן".

המאמן הוסיף: "יש לנו שני משחקי קלאסיקו לפנינו וההכנה שלנו תהיה יסודית, לפני שנתחיל לחשוב על ריאל מדריד. הקבוצה שלנו נחושה ומשוכנעת שהיא יכולה לעשות את זה. והתחושות הללו רק ילכו ויתגברו במהלך המשחקים. ברגע הנכון ניתן את המקסימום. לא נחשוב על העבר ולא על העתיד, רק על המשחק בו אנחנו נמצאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully