וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "מגיע הרגע בו עדיף לרונאלדו ולקבוצה שלא ישחק"

ריאל מדריד תתארח למשחק השלמה אצל לגאנס (רביעי, 19:45, ערוץ 50), שהדיחה אותה מהגביע, כשניצחון יעלה אותה למקום השלישי. המאמן רמז שיעניק לפורטוגלי מנוחה, קרוס ומרסלו ייעדרו

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
יצבור כוחות?/רויטרס

ריאל מדריד אמנם כבר שיחקה את משחקה הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, אך זה לא אומר שיש לה פטור ממשחק באמצע השבוע. הבלאנקוס יתארחו מחר (רביעי, 21:45, ערוץ 50) אצל לגאנס וינסו לנקום בה על ההדחה המפתיעה מגביע המלך ולדלג מעל ולנסיה בדרך למקום השלישי. המפגש מול הקבוצה מפרברי מדריד היה אמור להתקיים לפני חודשיים, אך נדחה בשל נסיעתה של ריאל לאבו דאבי, לאליפות העולם למועדונים.

אחרי ה-3:5 המטורף על בטיס ביום ראשון, הקבוצה של זינדין זידאן תנסה להשיג ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות ולהמשיך במומנטום לקראת הגומלין מול פ.ס.ז'. ריאל נכנסה לכושר התקפי נפלא וכבשה בליגה מתחילת השנה 25 שערים בשבעה משחקים (3.57 למשחק), לעומת 30 בלבד ב-16 המשחקים שקדמו להם (1.88). אחד הגורמים העיקריים לכך הוא כמובן כריסטיאנו רונאלדו, שאחרי חודשים קשים מאוד של קושי למצוא את הרשת בליגה, כבש שמונה שערים בחמשת המחזורים האחרונים למרות זאת, הוא עשוי לקבל מנוחה ממשחק ההשלמה, כפי שרמז הצרפתי: "אני לא יודע כמה שנים ברצף הוא כבר שיחק 60 או 70 משחקים, אבל הוא לא עוצר. מגיע הרגע בו זה חיובי עבורו, עבור הקבוצה, עבור הכל - שלא ישחק. עדיף לו ככה. כמובן שאנחנו מדברים על זה, לטובת כולם"

זידאן ייאלץ להסתדר ללא מרסלו, שנפצע במשחק מול בטיס, וגם ללא טוני קרוס שנעדר גם מול האנדלוסים, אך יוכל להשתמש שוב במרקו אסנסיו שנמצא בכושר טוב. מנגד, לגאנס נמצאת בתקופה רעה מאז הסנסציה בגביע, ממנו כבר הודחה, וניצחה רק פעם אחת בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully