וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה במערך הסקאוטינג: חיפה במגעים לצירוף איש מקצוע מדרום אמריקה

20.2.2018 / 15:46

על רקע הכישלון, מו אלאך משנה מדיניות באופן בחירת הזרים. גורם על הסקאוט הספרדי ששידך טוני: "שותף מלא בנושא הרכש". שלומי אזולאי לאתר הרשמי: "למשחק נגד נתניה יהיו השלכות על ההמשך"

עריכה: שניר דבוש

על רקע הכישלון בבחירת הזרים בשנים האחרונות ואחרי שצירפה סקאוט ספרדי למערך הסקאוטינג שלה, מכבי חיפה נמצאת במגעים על מנת לצרף בעל מקצוע מתחום הסקאוטינג מדרום אמריקה. על פי גורמים במועדון, המטרה הראשונית היא להרחיב את המערך כך שיפעל במספר יבשות. המערך יפעל בין היתר בדרום אמריקה, אפריקה (איגביני יעקובו) ואירופה (הסקאוט הספרדי הצטרף למערך הסקאוטינג הישראלי ואליו עשוי להצטרף איש מקצוע נוסף). בסביבתו של ג'ובאני רוסו אמרו השבוע כי הוא שוקל גם הצעות אחרות. כפי שפרסמנו אתמול (שני), הסקאוט הספרדי הצטרף בתיווכו של המנהל הספורטיבי טוני מוניוס, שהיה אמור להגיע בקיץ. "הוא היה שותף מלא בנושא הרכש שלנו וככל הנראה יהיה שותף גם בעונה הבאה", אישרו הבוקר בחיפה.

חיפה תחדש היום את האימונים לקראת המשחק מול מכבי נתניה וצמד משחקי הדרבי. הצוות ההולנדי שצפה במשחק בין הקבוצות שלשום לא יעשה מהפכה בהרכב למרות ההפסד המאכזב. כבר עתה ברור שאליסון דוס סנטוס יחזור למרכז ההגנה במקום אטיין ריינן, שייכנס בהדרגה. בחיפה לא אהבו את הביקורת על הבלם. "הוא שיחק רק משחק אחד, וכבר קברו אותו. איך היה מרגיש שחקן ישראלי בחו"ל אם היה זוכה להתקפה כזאת אחרי המשחק הראשון?", אמרו במועדון. אחד השחקנים הוסיף: "אפשר לחשוב שקודם לכן הוצאנו כל כך הרבה נקודות במשחקי החוץ. הוא זה שאשם בהפסד? הוא אפילו לא התאקלם כאן".

עוד בנושא:

איזיקוביץ': "מכבי חיפה טעתה עם אלון תורג'מן. השקיעה 2.3 מיליון שקל, ושחררה בחינם"
בהמלצתו של טוני: מכבי חיפה מינתה סקאוט ספרדי שימליץ על רכש

שחקן מכבי חיפה אטיין ריינן. אדריאן הרבשטיין
מקבל גב. ריינן/אדריאן הרבשטיין

במועדון עושים מאמצים להתגבר על הנתונים המביכים במשחקי החוץ, בעיקר באמצעות שיחות אישיות. הקבוצה ממוקמת אחרונה בליגה בטבלה במשחקי החוץ, מה שהוביל לביקורת גדולה על השחקנים והמנהל הטכני.

לעומת ריינן, מי שלא שותף בשלושת המשחקים האחרונים ונמצא בדרכו החוצה הוא קאיו. בעבר פרסמנו כי במועדון נוטים לשחרר את כל הזרים מלבד אליסון דוס סנטוס. "זה חלק מהמגמה לשנות את אופן בחירת הזרים שאלאך יעמוד בראשה", רמז בכיר במועדון השבוע. במועדון החלו לגשש סביב עומרי אלטמן. השחקן קיבל מסר כי במידה ויעזוב את הליגה היוונית חיפה תנסה לצרף אותו. חלק מראשי המועדון חושבים כי קשר פנאתינייקוס עדיף על ליגיונרים אחרים מבחינת הגיל והפוטנציאל הטמון בעסקה, משום שאם יגיע זה יהיה כשחקן חופשי.

עוד באותו נושא

איזיקוביץ': "מכבי חיפה טעתה עם אלון תורג'מן. השקיעה 2.3 מיליון שקל, ושחררה בחינם"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה שלומי אזולאי עם שחקן בני סכנין יובל אבידור. אדריאן הרבשטיין
שלומי אזולאי/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה תארח בשבת הקרובה בבית את מכבי נתניה. הקשר שלומי אזולאי שחזר לאחרונה להרכב התייחס היום לתחושות במועדון אחרי ההפסד לסכנין ולמשחק הצפוי מול היהלומים. לדברי אזולאי: "המשחק בשבת מול סכנין היה מתסכל מאוד. המחצית השנייה הייתה בשליטה מלאה שלנו ולא הצלחנו לתרגם את זה לנקודות, זה כואב, כי כל נקודה חשובה לנו בייחוד בעת הזו. אנחנו ערים למצב ויודעים שלהתעסק באכזבה וסיכומים זה לא הזמן, אנחנו צריכים נקודות".

לקראת מכבי נתניה אמר אזולאי: "אנחנו ערים למצב ולסיטואציה. חשוב שניקח את הדברים הטובים מהמחצית השנייה מול סכנין. אני מאמין שעם נחישות, הקרבה ובעיקר ריכוז שהיה חסר לנו בשבת נשאיר את הנקודות בבית. מכבי נתניה היא קבוצה מצוינת, שעושה עונה טובה. עבורנו מדובר במשחק חשוב מאוד. אומנם כל משחק חשוב, אבל זה משחק שיהיו לו השלכות להמשך הליגה וגם לגביע, לכן אנחנו חייבים את הקהל אתנו במשחק הזה".

(עדכון ראשון: 10:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully