וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיקוביץ': "מכבי חיפה טעתה עם אלון תורג'מן. השקיעה 2.3 מיליון שקל, ושחררה בחינם"

20.2.2018 / 9:10

בעלי טוברוק שמכר את החלוץ לירוקים על ההצלחה בצד השני של הכביש: "מי משחרר חלוץ שכובש 15 שערים והופך למלך שערים בגיל 22? מי הבקיע שם כמות כזו בשנים האחרונות?". סנט גאלן צפתה לאחרונה בתורג'מן. שיימן צפוי לספוג קנס בלבד

עריכה: שניר דבוש

"מכבי חיפה שילמה בסך הכל 2.3 מיליון שקל על תורג'מן. הם עקבו אחריו זמן רב, ונתנו לו את הבמה כדי להפוך לשחקן הרכב. במקום להפוך אותו לשחקן מרכזי בקבוצה, אחרי עונה שבה כבש 15 שערים והפך למלך השערים שלה, סובבו לו את הגב. הם טעו עם תורג'מן כשהשקיעו כל כך הרבה כסף ושחררו בחינם. היום משלמים על כך". כך אמר בעלי בית"ר טוברוק אריק איזיקוביץ', שרק לאחרונה קיבל את התשלום האחרון בעסקה.

איזיקוביץ' כבר אינו מחזיק באחוזים בכרטיסו של השחקן שכבש העונה תשעה שערי ליגה ו-12 בכל המסגרות, אך טוען כי ההצלחה שלו אינה מקרית. "עבור שחקנים צעירים צריכים סבלנות. יש שחקנים שפורחים קצת יותר מאוחר. תראה מה קורה עם דיא סבע ורועי זיכרי, שניהם יוצאי טוברוק. רק העונה הם עושים את שנת הפריצה שלהם. לשלושתם יש עוד עשר שנים לשחק. אלון הפך לאחד משלושת החלוצים הטובים בישראל, זה לא מקרי".

"לא יכול להיות שבמכבי חיפה מישהו יחליט שהוא שחקן מוביל ויקנה אותו, ואחרי שהוא הופך למלך השערים שלה בגיל 22, ישחררו אותו בחינם. עד היום אני לא מבין איך זה קרה", אומר איזיקוביץ'. "אלון הוכיח את עצמו בתור שחקן צעיר, מי בגילו הבקיע 15 שערים במכבי חיפה? מי בכלל הבקיע 15 שערים בעונה בשנים האחרונות? הוא לא היה צריך להגיע לבני יהודה, הוא היה צריך להוביל את מכבי חיפה. המהלך הזה היה טפשי. מבין השחקנים הישראלים, היום הוא סגן מלך השערים, שני רק לדיא. אגב, בעונה אחת יצא שהם וזיכרי, ילידי 91' ו-92' התאמנו יחד בקבוצת הנוער".

תורג'מן זכה לאחרונה למעקב מקבוצה שוויצרית. על פי מקורבים לעסקה, אנשי סנט גאלן, חמישית בליגה השוויצרית, הגיעו לאחרונה לצפות בו.

עוד בנושא:

אחרי נתק ארוך: נערכה סולחה בין אייל סגל לדורון אוסידון
ניר קלינגר: "באר שבע הכעיסה אותי, אני עובד עם קודים אחרים"

שחקן הפועל חיפה אלון תורג'מן. ברני ארדוב
"הוא לא היה צריך להגיע לבני יהודה, הוא היה צריך להוביל את מכבי חיפה. המהלך הזה היה טפשי". אלון תורג'מן/ברני ארדוב

המגן שמואל שיימן אמור לעמוד לוועדת משמעת פנימית של הקבוצה, זאת בעקבות הראיון שערך וכן בעקבות העובדה שנטש את האסיפה מבלי להודיע לניר קלינגר. הקנס המקסימלי אותו יוכל לספוג הוא 8,000 שקל, זאת על פי ההסכם עם ארגון השחקנים. קלינגר לא מתכוון להשעות את שיימן. "הוא עושה עונה נהדרת. לדעתי הוא צריך לחתום רק בקיץ ואמרתי לו את זה", אמר המאמן. בקבוצה מרוצים מאוד מחיים מגרלישווילי שימשיך בהרכב. "הוא נמצא בכושר גופני מצוין, הפתיע אותנו לטובה", אמרו. אחרי יום חופש, הקבוצה תשוב היום להתאמן.

עוד באותו נושא

אחרי נתק ארוך: נערכה סולחה בין אייל סגל לדורון אוסידון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully