וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו: "ליאונל מסי השחקן הטוב בעולם, אבל הוא לא בלתי ניתן להכנעה"

חלוץ צ'לסי יפגוש את הפרעוש ואת ברצלונה לראשונה מאז עזב את הקטלאנים (21:45, ערוץ 13): "בארסה קבוצה גדולה, אבל המשימה לא בלתי אפשרית. אם נתחיל בפחד, המשחק יהיה בידיהם"

שמינית הגמר - משחק 1הסתיים20/02/2018
צ'לסי
  • וויליאן (62)
1:1
  • (75) מסי
ברצלונה
one

צ'לסי תארח הערב (שלישי, 21:45, ערוץ 13) את ברצלונה למשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. עבור פדרו יהיה זה משחק מיוחד, שכן יפגוש בפעם הראשונה את הקבוצה בה גדל ובה שיחק שבע שנים, זכה ב-20 תארים וכבש 99 שערים.

"זה משחק מאוד מיוחד עבורי", אמר החלוץ הספרדי. "שיחקתי בברצלונה כל כך הרבה שנים ויש לי שם הרבה חברים וזכרונות טובים. יהיה קשה, כמובן, אבל אני כבר מחכה שזה יתחיל. יהיה קשה, ברצלונה קבוצה גדולה, אבל המשימה לא בלתי אפשרית. זה משחק ענק, אבל אם נהיה מאוד ממוקדים ונילחם יחדיו, אפשר לעשות את זה. אם נתחיל את המשחק בפחד, הוא יהיה בידיים של ברצלונה".

עוד בנושא:

ארנסטו ואלוורדה: "למדנו מהעונה שעברה, רוצים לשנות את הדינמיקה"
ברצלונה וגרמיו הגיעו לסיכום: ארתור יעבור לקטלאנים בקיץ הקרוב

פדרו שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
הכל ערוך ומוכן. פדרו/רויטרס

על המפגש עם ליאונל מסי אמר: "הוא השחקן הטוב בעולם, אבל לא בלתי ניתן להכנעה. כמובן שקשה מאוד לעצור אותו כי הוא מהיר מאוד, חכם מאוד, אבל זה לא בלתי אפשרי. הוא ברמה אחרת. אף אחד לא יכול לעצור אותו, וזה מה שהופך אותו למיוחד. קשה מאוד להעתיק ממנו מהלכים, עבורו הכל אינסטנקטיבי העובדה ששיחקתי איתו מיוחדת, כי אזכה להגיד לילדים שלי ששיחקתי עם השחקן הטוב בכל הזמנים".

פדרו אף נשאל על המפגשים הקודמים עם צ'לסי, כשחקן ברצלונה, ואמר: "אני זוכר את המשחקים הללו היטב. צ'לסי תמיד היתה יריבה איומה, היה לנו קשה מאוד. הם הגנו היטב ולחצו עלינו. כל שחקני ברצלונה חושבים שגם המשחק קשה. צ'לסי חזקה, אף פעם לא קל לשחק מולנו".

עוד באותו נושא

ארנסטו ואלוורדה: "למדנו מהעונה שעברה, רוצים לשנות את הדינמיקה"

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully