וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטו ואלוורדה: "למדנו מהעונה שעברה, רוצים לשנות את הדינמיקה"

לקראת צ'לסי (ג', 21:45, ערוץ 13) מאמן ברצלונה התייחס למשחקי החוץ הרעים בליגת האלופות אשתקד. ראקיטיץ': "אסור לנו להסתמך על הגומלין". קונטה: "אנחנו אנדרדוג". אנדרה גומש יפתח?

שמינית הגמר - משחק 1הסתיים20/02/2018
צ'לסי
  • וויליאן (62)
1:1
  • (75) מסי
ברצלונה
one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ברצלונה על אייבר בשבת

    צ'לסי וברצלונה תחדשנה מחר (שלישי, 21:45, ערוץ 13) את מסורת המפגשים ביניהן בליגת האלופות, כשאלופת אנגליה תארח את מוליכת הליגה הספרדית במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. בחמשת המפגשים האחרונים לא הצליחה ברצלונה לנצח את הבלוז, שהשיגו ניצחון אחד לצד ארבע תוצאות תיקו וינסו למנוע גם הפעם מליאונל מסי לכבוש מולם לראשונה. בארסה, מצדה, מחכה כבר שש שנים לנקום על ההדחה בחצי הגמר ב-2012 עם אותו שער שוויון של פרננדו טורס בתוספת הזמן, אז צ'לסי כפתה 2:2 בקאמפ נואו אחרי 0:1 ביתי והמשיכה לזכייה היסטורית בגביע האירופי הנכסף.

    עוד בנושא:
    ג'ו קול נזכר בביקור בקאמפ נואו ב-2005: "יכולנו בקלות לכבוש שם עשירייה"
    באיירן מתכוננת לבשיקטאש, הטורקים מבקשים מהאוהדים לא להתפרע

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

    בשיתוף אאורה נדל"ן
    אדן הזאר שחקן צ'לסי במסיבת עיתונאים. רויטרס
    בלי הצהרה לגבי עתידו בצ'לסי. אדן הזאר/רויטרס

    אצל המארחת, אלברו מוראטה חזר לכשירות מלאה ועשוי לקבל הזדמנות חוזרת בהרכב, אם כי גם אוליבייה ז'ירו בתמונה. דויד לואיז וטיימואה בקאיוקו פצועים ולא צפויים להיכלל בסגל, בעוד מרקוס אלונסו חזר ורוס בארקלי גם הוא כשיר אך לא מתוכנן להיות בין ה-11.

    המאמן אנטוניו קונטה יודע: "מצפה לנו אתגר גדול, אנחנו צריכים להיות נרגשים לקראת משחק כזה. ברור שלא יהיה קל כי מדובר בקבוצה פנטסטית עם שחקנים פנטסטיים. הם אוהבים לשלוט במשחק ואנחנו צריכים להיות מוכנים לסבול בלי הכדור ולהיות קומפקטיים כשהוא אצלנו. אני חושב שאנחנו מתחילים כאנדרדוג, בוודאי. ברצלונה היא הפייבוריטית לעבור שלב, המשחק הזה ילמד מה הרמה שלנו במפעל. נצטרך משחק מושלם כדי לנצח".

    אדן הזאר התייצב עוד לפניו למסיבת העיתונאים ואמר: "כל המשחקים קשים, אבל כשאתה משחק בליגת האלופות זה אפילו יותר קשה. ברצלונה העונה היא אחת הקבוצות הטובות בעולם וניתן את הכול בשני המשחקים מולה. נצטרך להתגונן כקבוצה, אחרת נהיה בבעיה. באופן אישי, אני מנסה לשחק את הכדורגל הטוב ביותר שלי. חזרנו לליגת האלופות ואתה רוצה לנצוץ כשאתה פוגש את הקבוצה הטובה בעולם. אם אני רוצה להגיע לרמה הזו, אני חייב להיות במיטבי. העתיד? אני כבר שש שנים בצ'לסי ולמשפחה שלי טוב כאן, כרגע אני מרוכז רק בסיום העונה הנוכחית".

    ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה במסיבת עיתונאים. רויטרס
    חשש ממשחקי חוץ. ארנסטו ואלוורדה/רויטרס

    מי שאמור להיות הקלף המפתיע בהרכב ברצלונה הוא הפורטוגלי אנדרה גומש, שלא שיחק מאז 8 בפברואר, לא נכלל בסגל למשחק מול אייבר ועל פי הדיווחים בקטלוניה צפוי לחזור היישר להרכב על חשבון פאוליניו. ארנסטו ואלוורדה רוצה לסגור טוב יותר את משחק האגפים של צ'לסי, המתבססת על שחקני הקו ויקטור מוזס ומרקוס אלונסו, והוא חושב שגומש יכול לעשות את זה בצורה טובה יותר ולרווח את ה-4-4-2 של ברצלונה. פרט לכך, נראה שוואלוורדה ימשיך עם ההרכב איתו הוא רץ ברוב שלבי העונה. נלסון סמדו מורחק ואילו פיליפה קוטיניו לא יכול לשחק במפעל.

    איבן ראקיטיץ' התייחס לשיטה ואמר במסיבת העיתונאים: "יותר קל לנו לבצע את המטלות ההגנתיות כשאנחנו עם ארבעה שחקנים בקישור וזה גם מקל עלינו להגיע לשער. מצפה לנו משחק טריקי, אדן הזאר הוא השחקן הכי חשוב של צ'לסי, אבל זה לא רק הוא. המוטיבציה אצלנו גבוהה, אנחנו עושים דברים יפים, אבל עדיין יכולים להשתפר. אנחנו חייבים להתחיל את המשחק בלי לחשוב על מה יהיה בגומלין בברצלונה, אסור להסתמך על זה. אינייסטה חבר נהדר ושחקן חשוב, דיברנו רבות לאחרונה על השער שלו בסטמפורד ברידג'".

    המאמן ארנסטו ואלוורדה הגיע אחריו למסיבת העיתונאים והדגיש: "אנחנו רוצים לשנות את הדינמיקה ולכבוש הרבה שערים בחוץ. במהלך העונה דיברנו על הניסיון מהעונה שעברה ונכון שמחוץ לבית היו תוצאות רעות, אבל אנחנו מקווים שלא נחזור על כך ונלמד מהטעויות. צ'לסי יריבה פיזית, היא מגנה טוב ויש לה שחקנים שיכולים להפתיע אותנו במתפרצות. זה משחק חשוב עבור מסי ועבור כולנו, אנחנו רוצים להמשיך במפעל הזה. פאוליניו? הוא תורם לנו הרבה, כמו כל השחקנים. מה שאנחנו לא יודעים זה אם יפתח או לא. טוב... חלק מאיתנו יודע".

    שחקני ברצלונה באימון, במרכז איבן ראקיטיץ'. רויטרס
    זוכר מה קרה בפריס ובטורינו בשנה שעברה. איבן ראקיטיץ' עם החברים באימון/רויטרס

    הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully