וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונש: "יהיה נפלא אם נבקיע שער חוץ". היינקס: "בשיקטאש הרשימה אותי"

מאמן הקבוצה הטורקית מלא תקווה לקראת המפגש עם באיירן מינכן (שלישי, 21:45, ספורט 5) במשחק הראשון של שמינית גמר הצ'מפיונס. אצל הבווארים הפייבוריטים לא מקלים ראש ביריבה

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ריאל מדריד על ריאל בטיס

משחקי שמינית גמר ליגת האלופות ימשיכו מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5) עם מפגש בו אלופת גרמניה באיירן מינכן תארח את אלופת טורקיה, בשיקטאש. הטורקים חולמים על סנסציה שתמשיך את העונה האירופית הנפלאה שלהם, אך פוגשים קבוצה שניצחה ב-20 מתוך 22 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות ונראית חזקה מתמיד.

שנול גונש, מאמן בשיקטאש. רויטרס
יפתיע את היינקס? מאמן בשיקטאש שנול גונש/רויטרס

במסיבת העיתונאים, מאמן באיירן מינכן יופ היינקס היה מלא מחמאות למאמן בשיקטאש, שנול גונש: "הסוד מאחורי בשיקטאש הוא המאמן שלה. הוא בן 65, מאוד מנוסה ומאמן ברמה הגבוהה ביותר. הוא מבין איך לאחד את שחקניו לקבוצה אחת, שולט במבנה ויודע איך לעקוץ במתפרצות. למדתי את בשיקטאש לעומק, היא מרשימה מאוד"

מאטס הומלס אמר: "יש התרגשות, הם קבוצה מהטופ של הכדורגל האירופי". באיירן תחסר את שוערה הפצוע מנואל נוייר, אך צפויה לקבל בחזרה את קינגסלי קומאן הצרפתי.

אצל האורחים, ולי קבלאק בספק וצפוי להחמיץ את ההתמודות. הקבוצות נפגשו בשלב הבתים של המפעל בעונת 1997/98, אז באיירן ניצחה די בקלילות פעמיים באותה תוצאה - 0:2. הנשרים השחורים, שהפכו לקבוצה הטורקית הראשונה שמסיימת שלב בתים של ליגת האלופות במקום הראשון, ינסו להמשיך את העונה האירופית הנפלאה שלהם ולהשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין באיסטנבול ב-14.3.

בשיקטאש ביקשה מהאוהדים שלה להישאר בבית שכן לקבוצה יש עונש על תנאי והיא חוששת מהתפרעות אוהדיה. למרות זאת, בשל העובדה שטורקים רבים גרים בגרמניה, אלפים צפוים להגיע לאצטדיון ומשטרת מינכן מתכוננת להתפרעויות מצדם.

המאמן שנול גונש שפע מחמאות ליריבה ואמר: "אנחנו נשחק מול יריבה חזקה ומוצלחת במגרש עם הרבה מסורת. יש לבאיירן שחקנים טובים שמספיקים לשתי קבוצות שלמות. אחרי ריאל מדריד ומילאן היא הקבוצה המוצלחת ביותר בתולדות הצ'מפיונס. זה פשוט יהיה נפלא אם נבקיע שער חוץ. זו הפעם הראשונה שאנחנו אנדרדוג בליגת האלופות העונה".

מאמן באיירן מינכן, יופ היינקס. רויטרס
מה הוא מכין לטורקים? היינקס/רויטרס

הרכבים משוערים

באיירן מינכן: סוון אולרייך, יוזואה קימיש, ג'רום בואטנג, מאטס הומלס, דויד אלאבה, חאבי מרטינס, ארתורו וידאל, תומאס מולר, חאמס רודריגס, קינגסלי קומאן, רוברט לבנדובסקי.

בשיקטאש: פברי, גוקאן גונול, פפה, גארי מדל, אדריאנו, אטיבה האצ'ינסון, אוזיאקופ, ריקרדו קווארסמה, טליסקה, ריאן באבל, ואגנר לאב.

(עדכון ראשון 17:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully