וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ה-NBA מעריכים שלברון ג'יימס יישאר בקליבלנד בעונה הבאה

ב-ESPN ערכו סקר בין 48 משחקני הליגה, שהעריכו כי הכוכב הגדול צריך וגם יישאר בקאבס. וגם: הסיבות לכך שיעזוב, וכיצד כל אחת מהמועמדות שהוזכרו תוכל להחתימו בעונה הבאה

עריכת וידאו: שניר דבוש

לברון ג'יימס עתיד להיות שחקן חופשי בקיץ הקרוב, וכל האופציות פתוחות עבורו. ב-ESPN ערכו סקר בין 48 שחקני NBA, ולפחות על פי השאלה "איפה לברון יחתום בקיץ", הפייבוריטית היא קליבלנד, עם 59 אחוז. אחריה הגיעו לוס אנג'לס לייקרס (22 אחוז), מיאמי (7 אחוז) ו"קבוצה אחרת" (12 אחוז). גם ממפיס, יוסטון ופילדלפיה קיבלו קול אחד. "הוא לא יעזוב אחרי כל המהלכים שהקאבס עשו כעת", אמר שחקן אחד.

לשאלה איפה ללברון כדאי לשחק בעונה הבאה התקבלו תשובות דומות: קליבלנד מובילה עם 66 אחוז - הרבה מעל כל אופציה אחרת. הנשאלים השיבו שגרג פופוביץ' הוא המאמן שללברון הכי כדאי לשתף עימו פעולה (46 אחוז), ויאניס אנטטוקומפו, כריס פול ודוויין וייד הם השחקנים איתם הכי כדאי לו לשתף פעולה (12 אחוז כל אחד). באופן די מפתיע, פילדלפיה קיבלה הכי הרבה קולות (31 אחוז) בשאלה "באיזו קבוצה לא כדאי ללברון לחתום?" לאחר מכן הגיעו גולדן סטייט (28 אחוז) ולוס אנג'לס לייקרס (16).

על פי השחקנים, למשפחת בול לא תהיה השפעה על ההחלטה של לברון להגיע ללוס אנג'לס. 89 אחוז השיבו שהקרקס של לבאר בול לא ימנע מלברון לחתום בלייקרס. "אם הוא יגיע ללוס אנג'לס זה יהיה המופע של לברון, לא של בול", אמר שחקן אחד.

ולבסוף, נשאלו השחקנים מה תהיה הסיבה העיקרית לעזיבה של לברון את קליבלנד - אם וכאשר. דן גילברט זכה לכמות הקולות הגבוהה ביותר (29 אחוז), קצת מעל ההסבר לפיו הסגל חלש מדי כדי לנצח את גולדן סטייט (27).

עוד בנושא:

על פי הסטטיסטיקות המתקדמות, העונה של עומרי כספי לא רעה בכלל
שינה את סן אנטוניו, ישנה את כל הליגה? למרכוס אולדריג' פורח
ב-NBA מרוצים מהשינוי, דוראנט: "האולסטאר הכי טוב שהייתי בו"
אולסטאר 2018: הקבוצה של לברון ג'יימס ניצחה 145:148 את הקבוצה של סטף קרי

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
השאלה הגדולה בליגה. לברון/GettyImages

כמו כן, ב-ESPN ערכו סקירה קצרה של הפייבוריטיות להחתימו - מדוע שיילך לכל אחת מהקבוצות, ומה היא צריכה לעשות כדי לפנות לו מקום תחת תקרת השכר.

קליבלנד:

מדוע שיבחר בקליבלנד: "הוא מאוהיו. בעוד לברון עזב את קליבלנד בעבר, הוא חזר והביא לעיר אליפות ראשונה מזה 52 שנה. בהתבסס על איך יילך הפלייאוף, אולי הוא יחליט שהסיכוי הכי טוב שלו לזכות בטבעת נוספת הוא להישאר בבית".

איך קליבלנד תעשה זאת: "לא צריך הרבה חשיבה. לברון יכול לנצל את האופציה שלו, להישאר עונה נוספת ולשים את הלחץ על דן גילברט כדי להישאר תחרותי, או לחתום על חוזה מקסימום של חמש שנים תמורת 205 מיליון דולר. זה 50 מיליון דולר יותר ממה שיקבל בקבוצה אחרת".

גולדן סטייט:

מדוע שיבחר בגולדן סטייט: "בסיס של ג'יימס, קווין דוראנט וסטפן קרי? ה-NBA מעולם לא ראה דבר כזה. סטיב קר ככל הנראה יצטרך לכל אחד מהם לשמש כמאמן מדי ערב, ועדיין הם ישייטו לתואר. השאלה היא האם לברון יהיה מוכן למהלך שישיב אותו לעמדת הנבל הגדול ב-NBA".

איך גולדן סטייט תעשה זאת: "הדרך הפשוטה תהיה שלברון ינצל את האופציה שלו לעונה נוספת, ואז הווריירס ישלחו תמורתו לקליבלנד חבילה סביב קליי תומפסון או דריימונד גרין, בתוספת אנדרה איגודאלה. הווריירס יכולים בקושי לפנות מקום ללברון בלי לעשות זאת, אבל זה יכלול הריסה של הקבוצה, וככל הנראה בקשה מדוראנט לקצץ במשכורת - משהו שהוא כבר עשה העונה".

יוסטון:

למה שלברון יבחר ביוסטון: "קודם כל, הוא יתאחד עם חברו כריס פול, ויוכל להביא איתו את דויין וייד במשכורת מינימום. ביחד עם הארדן, הם ירכיבו שלישייה חזקה לפחות כמו כל אחת אחרת ב-NBA. זה יעניק לו יותר כוח אש מול גולדן סטייט מאשר היה לו בעבר. חוץ מזה, בגלל המיסים בטקסס, המשכורת שלו עשויה להיות גבוהה יותר".

איך יוסטון תעשה זאת: "אם לברון יבהיר לגילברט שהוא עושה, הוא ינצל את האופציה על העונה האחרונה בחוזהו, מה שיאפשר לקאבס לשלוח אותו בטרייד ליוסטון (ככל הנראה בחבילה שתכלול את ריאן אנדרסון, אריק גורדון ובחירות דראפט). זה יאפשר לרוקטס לצרף את לברון בלי לוותר על השחקנים החשובים".

לוס אנג'לס קליפרס:

למה שלברון יבחר בקליפרס: "לברון וג'רי ווסט פיתחו מערכת יחסים קרובה לאורך השנים, לברון אפילו קרא לו "הסנדק". אם לברון נחוש לעבור ללוס אנג'לס, הקליפרס יכולים להיות אלטרנטיבה טובה יותר מהלייקרס. הם הגיעו לפלייאוף שש שנים ברציפות, וסגרו עם לו וויליאמס חוזה טוב".

איך הקליפרס יעשו זאת: "אם דיאנדרה ג'ורדן, אוסטין ריברס וווס ג'ונסון יוותרו על אופציות השחקן שלהם, הקליפרס יוכלו כמעט להחתים את לברון בלי מהלכים נוסף. אבל ג'ונסון וריברס צפויים לממש את האופציות, ובמקרה כזה לברון עלול לאבד את השחקן הטוב ביותר איתו אמור היה לשתף פעולה. אופציה טובה יותר היא לעשות טרייד עם הקאבס, ולשלוח את דנילו גלינארי ביחד עם כמה שחקנים נוספים ובחירות דראפט".

לוס אנג'לס לייקרס:

למה שלברון יבחר בלייקרס: "השמועות החלו מאז שהגיע לליגה, אולי לפני כן. יש לו בית שני בלוס אנג'לס והוא החמיא הרבה פעמים ללונזו בול. הלייקרס היא הקבוצה היחידה ברשימה שיכולה להציע לו להגיע, בידיעה שיצטרף אליו סופרסטאר נוסף בקיץ".

איך הלייקרס יעשו זאת: "לאחר שהעבירו את ג'ורדן קלרקסון ולארי נאנס לקליבלנד, הלייקרס שחררו כמעט 15 מיליון דולר של תקרת שכר בקיץ הבא, והם יהיו חייבים 34.6 מיליון דולר בלבד ב-2018/19. הם יוכלו להציע שני חוזי מקסימום - ללברון, ולשחקן נוסף".

עוד באותו נושא

על פי הסטטיסטיקות המתקדמות, העונה של עומרי כספי לא רעה בכלל

לכתבה המלאה
הג'נרל מנג'ר של לוס אנג'לס לייקרס רוב פלינקה לצד מג'יק ג'ונסון. AP
היחיד שיכול להבטיח כוכב נוסף בקיץ. מג'יק עם רוב פלינקה/AP

מיאמי:

למה שלברון יבחר במיאמי: "הוא כבר זכה שם בשתי אליפויות. פאט ריילי ודוויין וייד כבר השלימו, אז אולי לברון וריילי ישלימו גם כן. חוץ מזה, להישאר במזרח אומר שלברון יפגוש את גולדן סטייט רק בגמר".

איך מיאמי תעשה זאת: "הם יצטרכו להיות יצירתיים. אפשר לעשות טרייד עם קליבלנד, אך האופציה הזאת לא נראית סבירה. האפשרות האחרת היא להעביר שחקנים כמו חסן ווייטסייד, דיון ווייטרס וטיילר ג'ונסון כדי לפנות מקום תחת תקרת השכר".

פילדלפיה:

למה שלברון יבחר בפילדלפיה: "כשעזב את מיאמי לקליבלנד, לברון עבר מכריס בוש ודוויין וייד לשני כוכבים צעירים בדמות קיירי אירווינג וקווין לאב. הוא ישתף פעולה עם ג'ואל אמביד (בן 24 כשהעונה הבאה תתחיל) ובן סימונס (22). ללברון ובן סימונס יש את אותו סוכן".

איך פילדלפיה תעשה זאת: "לסיקסרס יהיה כמעט מקום לחוזה מקסימום בקיץ הקרוב. הם יצטרכו לעשות כמה מהלכים קטנים, אבל זה יהיה קל".

סן אנטוניו:

למה שלברון יבחר בסן אנטוניו: "לברון מכבד מאוד את גרג פופוביץ', והוא יקפוץ על ההזדמנות לשחק איתו ואולי לגמור את השושלת של גולדן סטייט במערב. כמו כן, אם הוא חושב על הארכת קריירת המשחק שלו, הוא יהיה חייב להסתכל על הקבוצה שהוציאה יותר שנים מהכוכבים שלה מכל קבוצת NBA אחרת".

איך סן אנטוניו תעשה זאת: "הספרס יצטרכו להיפרד מטוני פארקר, לשלוח את פאו גאסול בטרייד ולקוות שרודי גיי ודני גרין לא יממשו את אופציות השחקן שלהם. הדרך הקלה יותר היא שלברון יממש את אופציית השחקן שלו, ואז יעבור תמורת למרכוס אולדריג' או קוואי לאונרד".

שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס מתחבק עם מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. GettyImages
הרבה הערכה הדדית. לברון ופופוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully