וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאמצים להכשיר את אייל גולסה ושרן ייני להפועל חיפה

19.2.2018 / 15:50

שני השחקנים, שנפצעו בניצחון על הפועל באר שבע, לא שותפו מאז בשורות הצהובים ועסוקים בטיפולים. אלי דסה אמור לחזור להרכב נגד האדומים. קרויף שוחח עם השחקנים על היכולת החלשה מול רעננה

צילום ועריכה: קובי אליהו

מאמצים במכבי תל אביב להכשיר את אייל גולסה ושרן ייני שנעדרו משני המשחקים האחרונים של הצהובים והם בספק רב גם למשחק בשבת מול הפועל חיפה. השניים נפצעו במשחק נגד הפועל באר שבע ומאז לא מתאמנים עם הקבוצה ועסוקים בעיקר בטיפולים.

ייני ספג מכה חזקה באזור שמתחת לברך והוא סובל עדיין מכאבים חזקים כתוצאה משטף דם הסמוך לעצב. אצל גולסה מדובר בפציעה שונה והיעדרותו מאוד משמעותית בשל העובדה שכריסטיאן באטוקיו מאוד אנמי וחוזה רודריגס לא נספר כגורם מקצועי משמעותי.

עוד בנושא:

במכבי תל אביב מודים: "הניצחון על באר שבע עשה לנו רע"
ג'ורדי קרויף: "היינו רשלניים, רעננה הייתה ראשונה לכל כדור"
ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יהיה כשיר לחיפה? גולסה/ברני ארדוב

עומר אצילי ממשיך בתהליך השיקום ועדיין לא כשיר לחזור. לקראת המשחק בשבת אמור אלי דסה לחזור להרכב אחרי ששולב בשבת האחרונה כמחליף. במידה שג'ורדי קרויף יפתח עם דסה ואופיר דוידזאדה בכנפיים, צפוי דור מיכה לשחק בקישור ליד אבי ריקן שגם אמור לחזור לאחד עשר אחרי שלא פתח בשני המשחקים האחרונים מסיבות שאינן ברורות.

ברק יצחקי יחזור לסגל אחרי ריצוי עונש הרחקה. באימון אתמול שוחח קרויף עם השחקנים על היכולת החלשה בעיקר במחצית הראשונה בשבת בהפסד להפועל רעננה. קרויף מיעט בתאורים דרמטיים ובהרמת קול ובעיקר עסק בתיקון הליקויים. למשחק אמש בחיפה נסעו קרלוס גארסיה ודני פויאטוס שעקבו אחרי היריבה הבאה.

עוד באותו נושא

ג'ורדי קרויף: "היינו רשלניים, רעננה הייתה ראשונה לכל כדור"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully