וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "היינו רשלניים, רעננה הייתה ראשונה לכל כדור"

17.2.2018 / 17:59

מאמן מכבי תל אביב תלה את ההפסד במחצית הראשונה החלשה של קבוצתו: "במחצית השנייה בעטנו 20 פעם לשער, אבל הכדור פשוט לא נכנס". מנחם קורצקי: "90 אחוז מתכנית המשחק עבדו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

במכבי תל אביב קיבלו את ההפסד הערב (שבת) 1:0 להפועל רעננה באכזבה גדולה. הצהובים הגיעו כפייבוריטים ברורים ובעיצומה של תקופה נהדרת, אבל רשמו הפסד ראשון אחרי 14 משחקי ליגה. בצד השני, בקרב המנצחת נרשמה שמחה אדירה אחרי שלוש נקודות שהרחיקו אותה מהקו האדום.

שחקני הפועל רעננה חוגגים. קובי אליהו
סנסציה. שחקני רעננה/קובי אליהו

המאמן המפסיד, ג'ורדי קרויף, אמר בסיום: "במחצית הראשונה היינו מאוד רשלניים. כל כדור שני היה שלהם, התגוננו לא טוב והם גם כבשו אחרי ריבאונד. במחצית השנייה דחפנו וניסינו יותר. בכדורגל כשכל כדור שני הוא שלך, יש לך יתרון".

ההולנדי הוסיף: "במחצית השנייה לחצנו ודחפנו קדימה. היו לנו אולי 20 בעיטות ובדרך כלל זה מספיק כדי לכבוש, אבל היום זה הרגיש שלא משנה מה יקרה, הכדור לא יכנס. לא היו לנו הזדמנויות של שער בטוח, אבל היו הרבה צ'אנסים. אבל זה אחד מהימים האלה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

מנחם קורצקי ניהל הערב משחק שביעי בקריירה נגד מכבי תל אביב ואחרי שישה הפסדים, חגג ניצחון ראשון. "90 אחוז מתכנית המשחק עבדו", סיכם מאמן רעננה, "חבל שלא כבשנו עוד שער במחצית הראשונה כי 0:1 זו תוצאה נזילה ומכבי הכניסה המון שחקני התקפה במחצית השנייה. אני שמח שהחבר'ה הפנימו את המצב שלנו. אין מאושר ממני".

קורצקי הוסיף: "כבר תקופה שהקבוצה נראית טוב, אבל לא הבאנו מספיק נקודות למרות היכולת. החדרתי לשחקנים הרבה אמונה שאנחנו קבוצה טובה והרכש מאוד קידם אותנו. אנחנו עדיין חזק בתמונת הירידה ואסור להוריד רגל מהגז. צריך להסתכל על אשדוד במחזור הבא, יהיה משחק לא פחות קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully