וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מודאגת מהפציעה של מרסלו, זינדין זידאן: "משחק משוגע"

הברזילאי הוחלף בדקה ה-30 של הניצחון על בטיס, בוטרגניו: "חדשות רעות מאוד". המאמן: "הוא אמר לי שזה משהו קטן". על המשחק עצמו אמר זיזו: "מחצית שנייה יוצאת מהכלל". וגם: כל המספרים

one

ריאל מדריד היתה שותפה לאחד המשחקים הפרועים של השנה אמש (ראשון), כשניצחה את ריאל בטיס 3:5. הבלאנקוס מצאו עצמם בפיגור 2:1 עם תום המחצית הראשונה, אך בסופו של דבר, שערים של מרקו אסנסיו (11, 59), סרחיו ראמוס (50), כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה (90+2) הספיקו כדי למנוע עוד מפלה בלה ליגה.

מספרי המשחק:

* כריסטיאנו רונאלדו כבש שמונה שערי ליגה מאז 2018 - יותר מכל שחקן אחר בספרד. מישהו זוכר את פתיחת העונה הרעה שלו?

* ב-19 המשחקים האחרונים בהם שותף, כבש הפורטוגלי 19 שערים.

* בששת משחקיו האחרונים, כבש CR7 עשרה שערים.

* ריאל מדריד הפכה לקבוצה הראשונה בתולדות לה ליגה שמגיעה ל-6,000 שערי זכות. מרקו אסנסיו הוא זה שהתכבד בכיבוש ההיסטורי. את השער ה-5,000 במועדון כבש גוטי ב-2008, את השער ה-4,000 כבש איבן סמוראנו ב-1994.

* במאה ה-21, רק לליאונל מסי (148), דני אלבס (101), צ'אבי (94) וכריסטיאנו רונאלדו (86) יש יותר בישולים בלה ליגה מלחואקין הבלתי נגמר (84).

* בלה ליגה היו העונה חמישה משחקים עם שמונה שערים או יותר. ארבעה מהם עירבו את ריאל בטיס.

* בארבעת המשחקים האחרונים שלה בליגה כבשה ריאל מדריד 19 שערים - יותר משמלאגה ולאס פלמאס כבשו כל העונה.

* מרקו אסנסיו שבר בצורת של 105 ימים ללא שער בלה ליגה.

* קארים בנזמה קטע רצף של שמונה משחקי ליגה ללא כיבוש.

עוד בנושא:

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 3:5 את ריאל בטיס בחוץ

החדשות הרעות מבחינת הבלאנקוס עלולות להגיע מכיוונו של מרסלו. הברזילאי שכבש מול פריס סן ז'רמן במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות נפצע במהלך המחצית הראשונה והחזיק את שריר הירך האחורי שלו, לפני שירד לספסל בדקה ה-30. תקופת היעדרותו מהמגרשים עדיין לא ברורה.

"אלה חדשות מאוד, מאוד רעות", אמר חבר ההנהלה ושחקן העבר אמיליו בוטראגניו. "נצטרך לחכות ולראות מה הרופאים אומרים. הוא היה צריך לרדת מהמגרש. ב-48 השעות הקרובות נדע את חומרת הפציעה". על המשחק עצמו אמר בוטראגניו: "בטיס היו נפלאים, הקהל נהנה. אסנסיו הראה שאפשר לסמוך עליו".

זינדין זידאן אמר על הפציעה: "אני מקווה שהיא לא חמורה. נדע מחר. מרסלו אמר לי שזה משהו קטן, אבל נראה מה יהיה".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "היה משחק משוגע. אני שמח מאוד. זה מגרש קשה ויריבה קשה והתוצאה טובה מאוד. עם האיכויות שיש לנו בחלק הקדמי אנחנו יכולים לגרום לבעיות לכל יריבה. המחצית השנייה היתה יוצאת מהכלל. חייבים להחמיא למרקו אסנסיו ולוקאס ואסקס. תמיד מגיע להם יותר קרדיט, הם עושים את העבודה השחורה".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 3:5 את ריאל בטיס בחוץ

לכתבה המלאה
מרסלו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מקור לדאגה. מרסלו/רויטרס

בצד המפסיד, חואקין הוותיק סיכם: "אני שמח, כי שיחקנו לא רע ועם הפילוסופיה שלנו. אנחנו מנסים לתקן דברים לאורך כל השנה. אנחנו צריכים להבקיע 3-4 שערים מדי משחק כדי לנצח, וזה מסובך. אני בן 36 וצריך לעבוד קשה כדי לשחק ברמה הזו. החלום שלי נותר כשם שהיה, אמשיך לשחק כל עוד אני מסוגל, ואז אלך הביתה".

* בנושא אחר, סביליה השיקה היום קמפיין משותף עם חברת "פלייטיקה" וחשפה את מדי הקבוצה החדשים. חברת הגיימינג היא נותנת החסות הרשמית של האנדלוסים ומעבר ללוגו על החולצות, ימותג גם האצטדיון הביתי של סביליה. הקמפיין הושק לקראת משחקה של הקבוצה נגד מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות. סמנכ"ל השיווק של סביליה: "שני מותגים חזקים ומובילים. שיתוף הפועלה הוליד קמפיין פרסומי בינלאומי המעצים את התדמית של המועדון".

שחקני סביליה במדי חברת פלייטיקה. פלייטיקה,
שחקני סביליה במדי חברת פלייטיקה/פלייטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully