וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיירמו ויסקארה: "שמח שהגעתי לישראל, זה יעשה טוב לקריירה שלי"

18.2.2018 / 11:00

שוער הפועל רעננה, שהיה נהדר ב-0:1 על מכבי תל אביב מרוצה מההגעה לארץ: "צריכים להילחם על כל משחק". מנחם קורצקי: "החדרתי לשחקנים שאפשר לנצח. אני סומך על השחקנים שלי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הניצחון המפתיע של הפועל רעננה אתמול (שבת) על מכבי תל אביב חיזק את התחושה במועדון מהשרון שהמקום שלה בליגת העל ואף יותר מכך. "אם זה היה הסגל של הפועל רעננה מתחילת העונה, לא היינו היום נלחמים על החיים שלנו", משוכנע המאמן מנחם קורצקי. "נכון שאנחנו צריכים כרגע להסתכל רק על התחתית וכבר במחזור הבא יש לנו משחק עונה מול מ.ס. אשדוד, אבל אני מקווה שבהמשך נוכל להסתכל קדימה למקומות טובים יותר". קורצקי רואה גרף של עלייה אצל שחקניו: "אחרי המשחק הקודם מול הפועל חיפה, הרגשתי שאנחנו על המסלול הנכון והייתי משוכנע שאנחנו יכולים לנצח את מכבי תל אביב. זה גם מה שהחדרתי לשחקנים כל השבוע לפני המשחק. הרכש שהבאנו השתלב היטב בקבוצה. כל הקבוצה מגלה בגרות, אחריות והתקדמות. אני סומך על השחקנים שלי וחש ביטחון מאוד גדול מולם. המשחק הבא מול מ.ס. אשדוד יותר חשוב מהמשחק מול מכבי תל אביב".

עוד בנושא:

ג'ורדי קרויף: "היינו רשלניים, רעננה הייתה ראשונה לכל כדור"
ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב
עמנואל מאיוקה: "מי שרוצה - שידבר. אני עדיין הכי טוב שיש"

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. קובי אליהו
"הקבוצה מגלה בגרות, אחריות והתקדמות". מנחם קורצקי/קובי אליהו

השוער הבוליביאני גיירמו ויסקארה שסייע לייצוב הקבוצה מאוד מרוצה מההגעה לישראל: "אני שמח שהגעתי לישראל. זה יעשה טוב לקריירה שלי. יש לי גם צוות מאמנים מצוין. מאמן שוערים שאני מאוד מרוצה ממנו. ידענו שאפשר לעשות משהו מול מכבי תל אביב. עכשיו המטרה היא המשחק הבא. אנחנו עדיין צריכים להילחם על כל משחק. אני מאוד מרוצה שנשארנו עם שער נקי במשחק כזה. לפני שהגעתי לישראל שוחחתי עם שחקנים בוליביאנים ששיחקו כאן כמו גוטיירס, ראלדס והשוער אריאס ששיחק במכבי נתניה. הם חיזקו את ההחלטה שלי להגיע לכאן".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully