וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רישאר סומא התנצל בפני אלו. מימר כעס על השופטים: "מפרקים אותנו"

18.2.2018 / 7:30

שחקן פ"ת התנצל על המרפק, בעקבותיו נזקק מגן ב"ש לתפרים. במועדון טוענים כי השופט טעה בהחלטותיו לפני שני הפנדלים. שלושה זרים צפויים לעזוב בקיץ, ומה עם סאגת סולומון?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במכבי פתח תקוה כועסים מאוד על צוות השיפוט במשחק אתמול (שבת). הכעס התמקד בשני אירועים: בראשון, השופט אלון יפת שרק לפנדל אותו הבקיע וואקמה ממש לפני הירידה למחצית, אחרי שהורה קודם לכן לבצע בעיטת קרן והתחרט בשל הוראת הקוון. השני, טענה לתזוזה של השוער לפני הפנדל אותו בעט רומאריו פירס. שרון מימר אמר הלילה: "בדרך כלל אנחנו לא באים בטענות לשיפוט, אבל יש דברים שהם מעבר לטעויות שיפוט. יותר קל לטעות נגד מכבי פתח תקוה וקבוצות מהתחתית. נגד גדולות לא עושים. אלון יפת היה מטר מהאירוע ושורק לקרן, פתאום השופט הרביעי או הקוון מתערבים, אלה דברים שמעצבנים". מימר המשיך ואמר: "מפרקים אותך בגלל הדברים האלה, זה מוביל לאמוציות. אנחנו לא באים לחנך אותם, לשופטים יש את הביקורת שלהם, שיבקרו את עצמם. הם צריכים לבוא קצת יותר מאוזנים למשחק. בפנדל של רומאריו השופט יצא שלושה או ארבעה צעדים קדימה. זה לא קורה וזאת לא פעם ראשונה".

עוד בנושא:

שרון מימר אחרי ההפסד להפועל באר שבע: "פישלנו"
ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:3
עדיין בשלב הטירונות: כך מנצ'סטר סיטי והצבא השפיעו על מנור סולומון

שוער מכבי פתח תקוה יוסי גינזבורג נפצע. ברני ארדוב
ייבדק שוב היום. יוסי גינזבורג/ברני ארדוב

השיחה המרכזית לפני המשחק עסקה במנור סולומון. ביום חמישי פרסמנו כי השחקן יסופסל בעקבות התקרית עם שרון מימר. אתמול הוא נכנס כמחליף, וההחלטה לגבי המשחק הבא תתקבל בהתאם ליכולתו באימונים. רישאר סומא ספג אדום וייעדר במשחק הבא, אבל נראה כי לא ימשיך בעונה הבאה. פרט לז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק ורומאריו פירס, נראה כי אף אחד מהזרים לא ימשיך. אליבלטו הברזילאי לא מרשים בינתיים ונראה שיקבל הודעת שחרור בסיום העונה יחד עם גריגורי טאדה. בסיום המשחק ניגש רישאר סומא למגן דור אלו והתנצל בפניו על המפרק ששלח לפניו. השניים לחצו ידיים והתקרית הסתיימה. קודם לכן שוחח עימו יוסי בניון ואמר לו כי: "סומא לא עשה שום דבר בכוונה", מה שלא ממש שכנע את המגן שנזקק לשני תפרים.

השוער יוסי גינזבורג פונה הלילה לבית החולים, עם חשש לפריצת דיסק בגב. אחרי הבדיקה העריכו בפתח תקוה כי מדובר בפציעה לא חמורה, אך השחקן ייבדק שוב היום ואז יוחלט על המשך הטיפול בו.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:3

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully