וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: גדי קינדה יעבור בדיקת MRI בברכו כדי לאבחן את חומרת פציעתו

18.2.2018 / 7:18

"קונים חודש בחוץ וחזרה של גדי לפלייאוף" אמרו בקבוצה. אור אינברום, שכבש את שער הניצחון נגד עכו, אמור היה לפתוח אך נופה מההרכב בשל העובדה שאיחר בדקה להתכנסות האימון המסכם

מערכת וואלה!

אור אינברום שכבש אתמול (שבת) את שער הניצחון לטובת מ.ס. אשדוד במשחק מול הפועל עכו, היה אמור לפתוח בהרכב הקבוצה אבל נופה מהאחד עשר בשל העובדה שאיחר בדקה להתכנסות שלפני האימון המסכם שלשום. ממש בדומה למקרה שהיה העונה בו איחר גדי קינדה בדקה להתכנסות שלפני האימון המסכם, נופה מההרכב בעקבות זאת ונכנס כמחליף כדי לכבוש את שער הניצחון על בני יהודה בחוץ, גם אינברום שנכנס כמחליף אתמול על ידי עמיר תורג'מן, גמל למאמן בשער הניצחון על עכו. אינברום היה אמור לפתוח בשל הפציעה של גדי קינדה, אך כאמור מכיוון שאיחר נותר על הספסל ואל ההרכב נכנס בנצי מושל שעשה עבודה טובה מאוד.

עוד בנושא:

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה 2:3 דרמטי את הפועל עכו
אור אינברום: "אין כמו בבית, אני הכי מאושר שאפשר להיות"

שחקן מ.ס אשדוד, דן ביטון. לירון מולדובן
"הוא יביא עוד הרבה לאשדוד". דן ביטון/לירון מולדובן

הבוקר יעבור קינדה בדיקת MRI בברכו כדי לאבחן את חומרת הפציעה שלו. שלשום, אחרי האימון בו נפצע הקשר, חששו באשדוד מקרע ברצועה הצולבת, אבל הערכת הצוות הרפואי על פי בדיקות ידניות דיברה אתמול על מקסימום קרע ברצועה הפנימית או הצדית. "אנחנו קונים חודש בחוץ וחזרה של גדי לפלייאוף", אמרו אמש באשדוד בדאגה. "על פי הערכת הצוות הרפואי לא מדובר בקרע בצולבת וכולם מקווים שההיעדרות לא תהיה ארוכה". בהיעדרו של קינדה לקח דן ביטון יותר על עצמו וגם כבש שער נהדר בכדור חופשי. "יש לדן המון כישרון וכולם בטוחים שזה יתפרץ החוצה והוא יביא עוד הרבה למ.ס. אשדוד", אמרו בקבוצה.

מי שממשיך להציג יכולת פושרת מאוד הוא הבלם הבולגרי ויקטור גנב שמקבל אשראי מהמאמן עמיר תורג'מן, אבל לא מחזיר. בקבוצה גם מקווים שוובה בראון יכנס עוד יותר לעניינים ויוסיף עוד יותר במרכז השדה. על העובדה שאשדוד סוף סוף ניצחה בבית, אמר תורג'מן: "יש לנו קוף בחדר ההלבשה מפתיחת העונה והיום סוף סוף הורדנו אותו. למרות הניצחון אני לא מרוצה ממשחק ההגנה שלנו ומזה שהפקרנו מאחור אחרי שכבר השווינו בפעם הראשונה. אבל בכל זאת לחזור פעמיים מפיגור ולנצח, מראה על שינוי ואופי".

עוד באותו נושא

אור אינברום: "אין כמו בבית, אני הכי מאושר שאפשר להיות"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully