וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור אינברום: "אין כמו בבית, אני הכי מאושר שאפשר להיות"

קשר מ.ס. אשדוד חגג את ה-2:3 מול עכו והשער המנצח שלו בדקה ה-92: "עברתי משהו לא נעים העונה, אבל רק אתחזק מזה". תורג'מן: "לא עשינו את הדברים נכון". טוויזר: "נמשיך להילחם"

אור אינברום שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
הווינר הגדול. אינברום/לירון מולדובן

תחושות נהדרות במ.ס. אשדוד אחרי ה-2:3 הביתי מול הפועל עכו במסגרת המחזור ה-23 הערב (שבת). הקבוצה של עמיר תורג'מן הגדילה את הפער מהקו האדום לארבע נקודות ויכולה לחייך. מנגד, הפועל עכו נותרה אחרונה מרחק שמונה נקודות מאשדוד.

עוד בנושא:
אשדוד ניצחה 2:3 את הפועל עכו

מאמן מ.ס אשדוד, עמיר תורג'מן, אמר בסיום: "הראינו אופי חבל על הזמן - לחזור פעמיים מפיגור נגד קבוצה שמתמודדת איתנו בתחתית. למרות זאת יצאתי עם טעם של החמצה, אולי בגלל שלא עשינו את הדברים נכון. קשה לי להסביר את זה. אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב והרבה יותר נכון, לא צריך להיכנס לבורות שנכנסו אליהם היום. אחרי שהשוונו ל-1:1 השתגענו והשתוללנו וספגנו את השני. אבל בסופו של דבר אני גאה בשחקנים, האופי והמנטליות שלהם הביאו את הניצחון, ביחד עם הכישרון".

אור אינברום, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-92, אמר: "דבר ראשון אין כמו הבית ולכבוש שער ניצחון כאן בקבוצה המדהימה שגדלתי בה, אין מאושר ממני כרגע. עברתי משהו לא כל כך נעים, אבל רק אתחזק מזה. אני חושב רק על אשדוד עכשיו. אין לי ספק שאנחנו נישאר בליגה, קבוצה חזקה ומשפחה פה כולם. אני לא רואה סיכוי שאנחנו יורדים ליגה. אני מאמין בקבוצה הזו ומאמין שנישאר גם. לא פשוט לחזור לארץ, אבל זה מה שקרה ובינתיים אני פה באשדוד ושמח".

מאמן הפועל עכו איציק טוויזר אמר: "ידענו שתוצאה לא טובה כאן תצמצם את הסיכויים, אבל אנחנו נמשיך עד הסוף. כל עוד יש סיכוי. אין ספק שאחרי שהובלנו היינו צריכים לשחק חכם יותר, אשדוד ניצלה את ההתקפות המתפרצות שלה לשערים וחבל". על אז'ובל: "הוא ביקש להתחלף כי הרגיש מתיחה בשריר. הכנסתי חלוץ במקומו". על המצב של הפועל עכו במאבקי ההישרדות: "נמשיך להילחם עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully