וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה השוותה שיא מועדון, ואלוורדה ה"מאושר" מסתער על שיא כל הזמנים

הקטלאנים לא מנוצחים כבר 31 משחקי ליגה אחרי ה-0:2 על אייבר, ושמים עין על השיא ההיסטורי של ריאל סוסיאדד, שעומד על 38 משחקים. ואלוורדה: "המשחק נגד צ'לסי יהיה שונה לגמרי"

one

ברצלונה ממשיכה בעונה הנפלאה שלה. היא בלתי מנוצחת כבר 31 משחקי ליגה רצופים אחרי הניצחון היום (שבת) 0:2 בחוץ על אייבר, ניצחון שהעלה את יתרונה בפסגה על השנייה אתלטיקו מדריד ל-10 נקודות. רצף 31 המשחקים ללא הפסד השווה שיא מועדון משנת 2010/11, אז קבוצתו של פפ גווארדיולה לא הפסידה בליגה ממחזור 3 עד 33.

צריך ללכת לאחור עד אפריל 2017 כדי למצוא את ההפסד האחרון של ברצלונה בליגה, אז נוצחה 2:0 מלאגה, במעידה שעלתה לה באליפות. תחת לואיס אנריקה היא סיימה את העונה ההיא עם שבעה ניצחונות רצופים, להם אפשר להוסיף את 24 משחקי העונה תחת ואלוורדה. אגב, שיא כל הזמנים בלה ליגה שייך לריאל סוסיאדד, שלא הפסידה ב-38 משחקים בין העונות 78/79 ל-79/80.

עוד בנושא:

ברצלונה ניצחה את אייבר 0:2, הפער בפסגה: 10 נקודות
לאס פלמאס קופחה בתוספת הזמן, סביליה ניצחה אותה 1:2
גמר גביע המלך בין ברצלונה לסביליה ייערך בוונדה מטרופוליטנו

ג'ורדי אלבה שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
מרגיש טוב. ג'ורדי אלבה/רויטרס

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה אמר בסיום הניצחון על אייבר: "אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות זה היה ניצחון חשוב מאוד. אני מאושר מאיך שדברים מתקדמים, זה אומר שאנחנו משהו נכון. אני מרוצה מהמשחק שלנו, הצלחנו לגבור על הלחץ שלהם, אבל חייבים להמשיך בדרך הזאת".

ואלוורדה החמיא ליריבה ואמר: "אייבר קבוצה נהדרת. אין לי בעיה להודות שבשלבים מסוימים של המשחק היא הייתה טובה מאיתנו, ושלא הצלחנו להתגבר על הלחץ שלהם. אבל זה הכדורגל, צריך לשלוט, ולנצל את ההזדמנויות שלך.

"קשה לנצח אותנו, אנחנו קבוצה מרשימה. זה לא שווה כלום אם לא נמשיך בדרך הזאת כי מחכים לנו משחקים קשים בהמשך. אליפות? עדיין רחוק לדבר על זה".

לקראת משחק ליגות האלופות נגד צ'לסי: "עוד לא התחלנו להתכונן אליו, חשבנו רק על המשחק נגד אייבר. רצינו להשיג את הניצחון, ועכשיו נתחיל לחשוב על צ'לסי. נתכונן, צפוי לנו משחק שונה לגמרי ממה שהיה היום".

עוד באותו נושא

ספרד: ברצלונה ניצחה את אייבר 0:2, הפער בפסגה 10 נקודות

לכתבה המלאה
שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
ועכשיו, תביאו את צ'לסי. בארסה שוברת שיאים/רויטרס

גם סרג'יו בוסקטס דיבר על המשחק בליגת האלופות: "המשחק נגד צ'לסי יהיה אחר לגמרי. נצטרך להתאושש מהמאמץ שעשינו היום ולהגיע חדים במטרה להשיג תוצאה טובה. כל מה שקרה עד עכשיו, אין לו משמעות, אנחנו יודעים שיהיה קשה, ושזו התמודדות שנמשכת 180 דקות".

כובש השער השני, ג'ורדי אלבה: "אני מרגיש בנוח העונה. חשוב עבור מגן לכבוש שערים, זה עוזר לו לביטחון. גם ליצור מצבים זה חשוב. התקשנו במחצית הראשונה, הם לחצו אותנו גבוה. במחצית השנייה היינו טובים יותר והצלחנו לנצח".

סרג'י רוברטו הוסיף: "אייבר עשתה לנו חיים קשים, היו לנו שטחים קטנים ונאלצנו להסתפק בהם. ידענו איך להתמודד איתם ולקחת את שלוש הנקודות. אני שמח שחתמתי על חוזה חדש עם המועדון שכל כך יקר לי. מקווה שנוכל לחגוג את זה עם ניצחון נגד צ'לסי בליגת האלופות".

ומה יהיה עם מסי? אומנם הארגנטינאי לא כבש חמישה משחקים ברציפות, אבל הוא "תקוע" על 20 שערים (הכי הרבה בליגה), אתמול בישל את שערו ה-11 העונה (הכי הרבה בליגה), וכדי להמחיש את חוסר המזל שלו, אתמול הוא בעט לקורה בפעם ה-14 העונה (!), הכי הרבה לשחקן בלה ליגה מאז... מסי ב-2011/12.

אייבר איחלה לברצלונה בהצלחה מול צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully