וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסט ברומיץ': ארבעה שחקנים בכירים גנבו מונית במחנה אימון בספרד

הקפטן ג'וני אוואנס, גארת' בארי שוני שחקנים נוספים היו מעורבים באירוע חמור במהלך מחנה שקיימה נועלת טבלת הפרמיירליג. השחקנים פרסמו הודעה בה נאמר: "מתנצלים על הפגיעה בשם המועדון"

one

ווסט ברומיץ' הודתה אמש (שישי) רשמית כי שחקניה היו מעורבים באירוע מביך של גניבת מונית במהלך מחנה אימונים במיוחד שקיימה הקבוצה בברצלונה. על פי המידע המצוי בידי המועדון ארבעה שחקנים בכירים גנבו רכב ויצאו לבילוי בעיר. עם שובם מהבילוי השאירו השחקנים את הרכב הגנוב בסמוך לבית המלון בו התאכסנה קבוצת הפרמיירליג. בהודעה רשמית מטעם המועדון לא נמסרו שמות השחקנים המעורבים לכאורה בפרשה אך "הסאן" דיווח כי מדובר בקפטן הקבוצה ג'וני אוונס, גארת' בארי ג'ייק ליבמור ובועז מייהיל.

מקור במשטרת ברצלונה התייחס לנסיבות האירוע ואמר: "היו שם ארבעה בני אדם שרצו להגיע למוקדי הבילוי בעיר. הכול היה סגור בסביבה שבה הם היו, אז הארבעה הזמינו מונית. בשלב מסוים נהג המונית מסיבה שלא הובררה יצא מהרכב והארבע נטלו שליטה עליו ונסעו. התקרית התרחשה בסביבות חמש וחצי לפנות בוקר בעוד שנהג המונית קיבל את רכבו חזרה בסביבות 8:30 בבוקר".

עוד בנושא
הגביע האנגלי: צ'לסי הביסה את האל סיטי 0:4 ועלתה לחצי הגמר
גודל האייבר לא תמיד קובע: הקבוצה הצנועה מהבאסקים מדהימה את ספרד
אביו של ניימאר: "הנשרים מנצלים הפסדים כדי להתחיל בציד שלהם"

ג'וני אוואנס, שחקן ווסט ברומיץ'. רויטרס
מה הוא חשב לעצמו? אוואנס/רויטרס

הנהלת המועדון פרסמה הודעה בשמם של השחקנים המעורבים בפרשה ובה נאמר: "אנו רוצים לנצח את ההזדמנות כדי להתנצל בפני חברינו לקבוצה, המאמן הראשי, המועדון ובמיוחד בפני האוהדים על אירועים שגרמו לפגיעה בשמו של המועדון".

בווסט ברומיץ' שנועלת את טבלת הפרמיירליג ציינו כי חקירת העניין נמשכת ובקרוב יוחלט כיצד לנהוג עם השחקנים הבכירים שפגעו בשם המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully