וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: לוקאקו כבש צמד והעלה את מנצ'סטר יונייטד לרבע הגמר

הבלגי כיכב ב-0:2 על האדרספילד והעלה את מאזנו ל-11 שערים ב-10 משחקי הגביע האחרונים. 90 דקות לכיאל ב-1:3 של ברייטון על קובנטרי, צ'לסי עלתה בשישי עם 0:4 קליל על האל סיטי

אוליבייה ז'ירו, שחקן צ'לסי. רויטרס
שער בכורה בכחול. ז'ירו/רויטרס

שלב שמינית גמר הגביע האנגלי יצא אמש (שישי) לדרך כשצ'לסי ולסטר העפילו לרבע הגמר. בשבת הצטרפו אליהן גם מנצ'סטר יונייטד, ברייטון וסאות'המפטון, כאשר סוונסי תקיים משחק חוזר מול שפילד וונסדיי אחרי 0:0 בחוץ.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן מנצ'סטר יונייטד עם ילד שפרץ למגרש. רויטרס
צירף את האוהד הקטן לחגיגות. אלכסיס סאנצ'ס חוגג עם ילד שפרץ למגרש/רויטרס

צ'לסי - האל סיטי 0:4

ארבעה ימים לפני שתארח את ברצלונה למפגש הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, הפייניליסטית מהעונה שעברה דילגה בקלות מעל הקבוצה מתחתית הצ'מפיונשיפ והעפילה לשלב הבא. וויליאן כבש את הראשון של הבלוז כבר בדקה השנייה בבעיטה על סף הרחבה. פדרו הוסיף את השני (27) אחרי שקיבל כדור עומק נפלא מססק פברגאס. וויליאן השלים צמד בדקה ה-32 ואוליביה ז'ירו התכבד לכבוש את הראשון של במדי צ'לסי מקרוב בדקה ה-42. בסיכומו של דבר החבורה של אנטוניו קונטה מדלגת בקלות לשלב הבא עם הפנים לענק הקטאלני.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רומלו לוקאקו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
21 שערים בכל המסגרות. רומלו לוקאקו/רויטרס

האדרספילד - מנצ'סטר יונייטד 2:0

השדים האדומים ניצחו בדיוק באותה תוצאה כמו במשחק הליגה בין הקבוצות לפני שבועיים. אחרי שני הפסדי חוץ בליגה, רומלו לוקאקו לא השאיר הפעם מקום לספק וכבר בדקה השלישית נשלח על ידי חואן מאטה, ניער את הקפטן המקומי כריסטופר שינדלר ובעט פנימה. הבלגי, שכבש נגד האדרספילד גם בליגה, העלה את מאזנו ל-11 שערים ב-10 משחקיו האחרונים בגביע, עם מהלך דומה בדקה ה-55, כשהפעם המבשל היה אלכסיס סאנצ'ס. מנצ'סטר יונייטד ברבע הגמר, האדרספילד תשוב למאבקי התחתית.

תקציר: ברייטון - סוונסי 1:4. ספורט 1
לוקאדיה חוגג את הראשון של ברייטון/ספורט 1

ברייטון - קובנטרי 1:3

ניצחון קליל לשחפים, שעלו לרבע הגמר בדילוג. בירם כיאל פתח ושיחק 90 דקות נגד היריבה מהליגה השלישית, תומר חמד חזר לסגל אחרי תקופה ארוכה, אבל לא שותף. יורחן לוקאדיה (15), קונור גולדסון (34) ולאונרדו אוז'ואה (61) כבשו לברייטון, ג'ונסון קלארק-האריס צימק (77).

ווסט ברומיץ' - סאות'המפטון 2:1

הסיינטס עלו לרבע הגמר בפעם הראשונה מאז 2005 והעמיקו את המשבר של ווסט ברומיץ', אחרי פרשת המונית בספרד. ווסלי הוד (11) ודושאן טאדיץ' (56) כבשו לאורחים, סלומון רונדון רק צימק (58).

לסטר סיטי - שפילד יונייטד 0:1
ללסטר: ג'יימי ורדי (66)

שפילד וונסדיי - סוונסי 0:0 (יתקיים משחק חוזר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully