וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני סימן לאוהדי מכבי תל אביב: "זה שלי, זה שלי"

15.2.2018 / 22:55

שחקן הפועל חולון חגג את הזכייה בגביע אחרי ה-84:86 מול הצהובים ואמר: "לא כל יום נוחת פה שחקן כמו גלן רייס ג'וניור". הכוכב של חולוניה אמר: "ניצחון אדיר, תמיד חולמים על רגעים כאלה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל חולון זכתה הערב (חמישי) בגביע המדינה לעונת 201/718 אחרי שניצחה 84:86 את מכבי תל אביב. לאחר המשחק הגיע גיא פניני לעבר היציעים של אוהדי האקסית שלו וסימן להם "זה שלי, זה שלי".

עוד בנושא:
הפועל "גלן רייס ג'וניור" חולון ניצחה 84:86 את מכבי תל אביב וזכתה בגביע
איפה נמצא גלן רייס ג'וניור בדירוג השחקנים הגדולים ביותר של חולוניה?
השיאים הבלתי נתפסים של גיא פניני: מאחורי הקלעים

דן שמיר מאמן הפועל חולון עם עופר רון. ברני ארדוב
דן שמיר ועופר רון/ברני ארדוב

גלן רייס ג'וניור, ששוב היה אדיר עם 28 נקודות, אמר לאחר המשחק: "זה היה ניצחון אדיר. תמיד חולמים על רגעים כאלו. לקחתי את הזריקה ושימחתי את האוהדים. רציתי להחזיק את השניות האחרונות, כך שאו שננצח או שנלך להארכה. לקחתי את הזריקה האחרונה ולמזלי זה נכנס. שמח להיות חלק מהיסטוריה של המועדון. מאוד רצינו את הזכייה הזאת".

דן שמיר אמר על העובדה שלא הוריד את גלן רייס ג'וניור מהפרקט: "נגד ירושלים הרגשנו שהוא קצת התעייף ברבע האחרון. אמרתי לו שאני יכול לתת לו מנוחה, אבל הוא לא רצה והוא קובע". על הזכייה אמר שמיר: "מותר לחגוג ונחגוג עכשיו, זה מיוחד מאוד לזכות בתואר בחולון. יש פה אנשים שזה אולי גמר שלישי בשבילם, יש כאלה שזה הגמר הראשון בשבילם. לבוא נגד מכבי תל אביב ולעבור את הקבוצה הטובה הזו ולעבור את ירושלים זה עושה את זה גדול יותר. זכיתי כבר בשני גביעים והיה גמר גדול. זה מיוחד מאוד. אני שמח מאוד עכשיו, גם בשביל כל השחקנים שהיה להם הכבוד והכיף לשחק במעמד כזה ולזכות בתואר. אני שמח בשביל כל האנשים ששמחים. התחיל פה משהו מיוחד. תמיד מהללים במצבים האלה, נעשית פה באמת עבודה טובה, אבל יש לנו עוד לאן לגדול. בשבילי באופן אישי כל מה שנעשה כאן זה מיוחד. היו פה ארבע קבוצות מצוינות והיה פה פיינל פור איכותי מאוד".

ג'ו אלכסנדר: "אכפת לשחקנים פה אחד מהשני, אנחנו מביאים אופי לחדר ההלבשה. ברור שזה מיוחד יותר כשניצחנו את מכבי תל אביב. בשבילי זה יותר מיוחד מאשר הגביעים בהם זכיתי עם מכבי תל אביב. חולון היא בית כי יש פה אנשים שדואגים אחד לשני". על גלן רייס ג'וניור: "מה אתם חושבים על כל דבר שהוא עושה? אף אחד לא יכול לשמור עליו והוא גם בחור חיובי מאוד בחדר ההלבשה. אני רוצה עכשיו ללכת לישון, אני גמור, עייף".

גיא פניני: "לא כל יום נוחת פה שחקן כזה. הוא רוצה להצליח. אבל חוסר הריכוז זה משהו שגדול עליו. הוא עשה דבר מדהים. אני עוזר לו. כשהוא קלע חשבתי שאין לי כוח ועצבים לעוד חמש דקות הארכה. לאשתי אני אומר שהיא אהבת חיי ועכשיו אנחנו הולכים לאתגר הבא. מכבי תל אביב זה מועדון מאוד חשוב אבל עכשיו יש עיר שלמה על הגדרות".

חנן קולמן אמר: "אני חושב ששיחקנו הגנה קצת יותר טובה ממה ששיחקנו בחודשים האחרונים. הקליעה האחרונה של גלן רייס ג'וניור הייתה מדהימה, הוא נפל אחורה קצת ובכל זאת הצליח לקלוע את זה. רצינו את הכדור בידיים של גלן בסיום. הוא השחקן שלנו למהלכים האחרונים. הזכייה בתואר עם מכבי חיפה היה הראשון שלי והוא היה גם מיוחד וגם זה מיוחד כמובן. נשחק כדי לנסות לזכות באליפות כמובן".

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, הצטרף לחגיגה: "אני נרגש וגאה בהישג האדיר של הפועל חולון הערב והשמחה הרבה שהעניקו השחקנים לתושבי העיר. אני גאה בהפיכתה של הפועל חולון לקבוצה מובילה בכדורסל הישראלי. ברכות חמות לשחקנים הנפלאים ולמאמן דן שמיר, להנהלת הקבוצה, לבעלים שלמה אייזיק על תרומתו החשובה לקבוצה ולעיר - וכמובן לאוהדים הטובים בישראל, שהם חלק בלתי נפרד מההצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully