וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה 0:2 את אודינזה בחוץ, אינטר הפסידה לגנואה

ג'נגיז אונדר הלוהט ודייגו פרוטי סידרו לג'אלורוסי ניצחון ליגה שלישי ברציפות, שהעלה אותם אל המקום השלישי על חשבון הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי שנוצחה 2:0 על ידי גנואה

one

בווידאו: תקציר המשחק של ברצלונה

משחקי המחזור ה-25 בליגה האיטלקית החלו היום (שבת). אינטר איבדה את המקום השלישי אחרי שהפסידה 2:0 לגנואה, רומא הצליחה לנצח 0:2 את אודינזה במשחק המוקדם.

אנטוניו קנדרה שחקן אינטר. רויטרס
קנדרבה מתוסכל/רויטרס

גנואה - אינטר 0:2

אחרי שהצליחה לקטוע בשבוע שעבר רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון עם 1:2 מול בולוניה, חזרה הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי לאכזב וספגה הפסד שלישי העונה שהותיר אותה במקום הרביעי והיא עשויה לסיים את המחזור אפילו במקום החמישי אם לאציו תנצח. בדקה ה-45 כבשה גנואה את הראשון, כלומר נהנתה משער עצמי של היריבה. מילאן שקריניאר ניסה להרחיק כדור, אבל בעט אותו היישר על גופו של אנדראה ראנוקיה ומשם זה הלך פנימה, 0:1. בדקה ה-59 כבשה גנואה את השני אחרי שבעיטה של דייגו לקסאלט הגיעה אל גוראן פאנדב שהמשיך פנימה וקבע את ה-0:2.

סטפן אל שעראווי שחקן רומא. GettyImages
אל שעראווי/GettyImages

אודינזה - רומא 2:0

ארבע ימים לפני המשחק הראשון מול שחטאר דונייצק בשמינית גמר האלופות, הצליחו הג'אלורוסי להשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות ולטפס זמנית אל המקום השלישי בטבלה. ג'נגיז אונדר הטורקי בן ה-20, שכבש שלושה שערים בשני המחזורים הקודמים, שוב עשה את זה. השער שלו הגיע הפעם בדקה ה-70 אחרי שקיבל מסירת עומק מדניאלה דה רוסי ובעט עם רגל שמאל מצד ימין לפינה הרחוקה וקבע 0:1 יקר. דייגו פרוטי השלים בתוספת הזמן וסידר לקבוצה מהבירה ניצחון.

קייבו - קליארי 1:2
לקייבו: עמנואלה ג'אקריני (74), רוברטו אינגלזה (76). לקליארי: לאונרדו פאבולטי (82)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully