וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת מגיבים: "אם כספי לא זורק לשלוש בכלל, בשביל מה הוא משחק"

אחרי שהצטיין בניצחון על פיניקס, הפורוורד הישראלי קיבל שתי דקות בלבד בהפסד לפורטלנד, אוהדים ועיתונאים זעמו: "מלך הוויתרים על שלשות כדי להחטיא ליי אפים", "הוא אכזבה עצומה"

AP

גולדן סטייט הפסידה הלילה (בין רביעי לחמישי) 123:117 לפורטלנד ורשמה הפסד רביעי בשמונת המשחקים האחרונים. קווין דוראנט להט עם 50 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אבל זה לא הספיק לאלופה כשבצד השני דמיאן לילארד רושם משחק גדול של 44 נקודות ו-8 אסיסטים וסי ג'יי מקולום מוסיף 29. עומרי כספי, שרשם דאבל-דאבל במשחק מצוין מול פיניקס במשחק שלפני כן, שיחק בסך הכול שתי דקות והחטיא שתי זריקות.

עוד בנושא:
תסכול בגולדן סטייט בעקבות ההפסד לפורטלנד
גולדן סטייט הפסידה לפורטלנד

למרות שבקושי שיחק, כספי זכה לתגובות חריפות מאוד ברשת כשבטוויטר גולשים רבים זעמו אפילו על שתי הדקות שקיבל. העיתונאי מרכוס תומפסון צייץ: "כספי הוא מלך הוויתורים על שלשות כדי להחטיא ליי אפ". שון ג'ורדן, שכותב בבליצ'ר ריפורט, צייץ: "דאבס מבזבזים משחק מדהים של KD. הספלאש בראדרס לא הופיעו, כספי וסווגי הסריחו. פגרת האולסטאר מגיעה בזמן". דייב דופור, שכותב ב-REALGM צייץ: "שוב, אם כספי לא זורק לשלוש בכלל, בשביל מה הוא משחק?". גולש נוסף צייץ: "כספי צריך לארוז את התיקים שלו". אחד נוסף כתב: "כספי תופס את הכדור, מוותר על זריקת שלשה חצי טובה מהפינה, מנסה לגמור את זה עם קליעה מעל נורקיץ' וה-2.11 מטר שלו". גולשת בשם אמבר צייצה: "כספי מוותר על זריקות של שלשות פנויות כדי לקחת זריקות מחורבנות כמו תמיד. שימו את הישבן שלו בחזרה על הספסל". גולש נוסף כתב: "לא מאמין שיש אוהדי ווריירס שתוהים למה כספי לא מקבל יותר דקות. אין שום סיכוי שהאנשים האלה צופים במשחקים". צייצן נוסף צייץ: "כספי הוא אכזבה עצומה. הג'נרל מנג'ר צריך למצוא מישהו שיתפוס את המקום שלו".

עוד אחד צייץ: "הווריירס צריכים למצוא מישהו במקום כספי. אכזבה עצומה! אם הוא לא לוקח זריקות שלוש פנויות, אז בשביל מה הוא בסגל? הוא לא עושה כלום בהגנה ותמיד משתמש בהטעייה ועלייה לסל. כולם מכירים את המהלכים שלך בנאדם. הוא צריך ללכת". גולש נוסף כתב: "עומרי כספי הוא די חסר ערך". אחד אחר כתב: "לול עומרי כספי. בחייכם". גולש בשם ג'סטין צייץ: "דקות הטראש של כספי חזרו". אחד בשם שון הוסיף: "כמה חסר ערך יכול עומרי כספי להיות? ברצינות, הוא מסוגל בכלל לקלוע?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully