וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט לא מצליחה לצאת מהאדישות: "התחלנו את הפגרה לפני כולם"

אחרי עוד הפסד ואחרי שיצאו לשבוע האולסטאר רק עם המאזן השני בטיבו ב-NBA, סטיב קר וקווין דוראנט מחפשים "תחושת דחיפות". וגם: דוראנט טוען ש"כולם אוהבים לשנוא אותנו", וכספי שוב סופג ביקורת

AP

האם המכונה המשומנת של גולדן סטייט מתחילה לחרוק? האלופה ספגה הבוקר (חמישי) הפסד 123:117 לפורטלנד במשחק מותח ומלא באירועים, שבסיומו נפל דבר: הווריירס יצאו לפגרת האולסטאר כשהם לא מחזיקים במאזן הטוב בליגה, ומדורגים במקום השני בלבד במערב אחרי הקבוצה החמה בליגה, יוסטון. "אני לא מודאג, אני פשוט חושב שיצאנו לפגרת האולסטאר מוקדם מדי, עוד לפני שהמשחק הזה התחיל", אמר סטיב קר בסיום.

קר נמצא בימים האחרונים תחת מתקפה על רקע החלטתו ה"מזלזלת" כביכול לאפשר לשחקניו לאמן במשחק מול פיניקס. לפני המשחק אמר קווין דוראנט בתגובה לביקורות שנשמעו מכל עבר ש"כולם פשוט אוהבים לשנוא את הווריירס. מה שלא נעשה יהיו ביקורות, ואף פעם אף אחד לא מוכן לומר שהוא שונא אותנו, אז עוטפים את זה בכל מיני תירוצים למה לא אהבו את x ולמה לא אהבו את Y. מה היה לא מכובד במה שעשינו? למי אכפת בכלל?".

עוד בנושא

למרות 50 נקודות של דוראנט: גולדן סטייט הפסידה לפורטלנד ולילארד
"גולדן סטייט עוד לא השתכנעה לחלוטין שיש לעומרי כספי מקום בקבוצה"
חבר מכוכב אחר: כך הפך יאניס אנטטוקומפו לתופעה חד פעמית ב-NBA

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס, עם סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
איך יוצאים מהאדישות? קרי מברך את לילארד/AP

דוראנט היה חם לא רק בעמדת הראיונות. הוא צלף לא פחות מ-50 נקודות הלילה וקבע שיא אישי במדי הווריירס (משחק חמישי בקריירה עם 50 נקודות ומעלה), אבל לא מנע מקבוצתו להפסיד ולהציג את אותן בעיות מהשבועות האחרונים, כולל איבודים למכביר, חוסר תשומת לב בהגנה והתעסקות מוגזמת בשופטים. "אין לנו סיבה להיות מודאגים. באנו לא טוב למשחק הזה והתחלנו אותו רע, נתנו להם להתחמם מהר, ואחר כך אתה משלם על זה. זה קרה לנו יותר מדי פעמים העונה. אבל בסך הכל, בשלושת הרבעים הבאים נתנו חתיכת פייט, ואת זה אני כן לוקח איתי לפגרה", אמר קר.

דוראנט עצמו הוסיף ש"אנחנו צריכים לשחק בתחושת דחיפות, צריכים למצוא אותה מחדש. כולם צריכים להיות קצת יותר אגרסיביים, קצת יותר דרוכים. אני בטוח שנחזור מהפגרה בצורה אחרת".

הספסל של הווריירס שוב תרם מעט מאוד והסתפק ב-16 נקודות בלבד. באופן מפתיע (או שלא), עומרי כספי שרשם את משחקו הטוב במדי גולדן סטייט מול פיניקס לפני יומיים, שוב יובש וזכה לשתי דקות בלבד במהלכן הספיק להחטיא פעמיים, כולל החטאה בחדירה אחרי שוויתר על שלשה פנויה לחלוטין. "כספי הוא מלך ה'לוותר על זריקת שלוש כדי להחטיא ליי אפ'", צייץ מרכוס תומפסון, המסקר את הווריירס עבור "האתלטיק". טים קוואקמי מאותו אתר התייחס לתגובות של אוהדים לספסולו של כספי, ואמר ש"אתם באמת חושבים שמה שכספי עשה מול פיניקס חשוב כל כך? אם אתם חושבים שיש לזה חשיבות עליונה או השלכות לגבי העתיד, או שאתם לא רואים את המשחקים או שפשוט לא אכפת לכם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully