וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם אדלמן במקום ה-28 אחרי יום התחרויות הראשון בסקלטון

אולימפיאדת החורף בפיונגצ'אנג: גולש המזחלות הישראלי רשם תוצאות של 52.48 שניות ו-52.43 שניות בשני המקצים הראשונים. הוא מדורג 28 מתוך 30 וימשיך להתחרות ביום שישי

רויטרס

גולש המזחלות אדם אדלמן, מדורג במקום ה-28 מתוך 30 אחרי שני מקצים במקצוע הסקלטון באולימפיאדת החורף 2018 בדרום קוריאה. אדלמן שמייצג את ישראל, ישתתף מחר (שישי) בשני המקצים הנותרים, אבל אין לו סיכוי לזכות במדליה או להתברג בצמרת.

אדלמן שנולד וגדל בארה"ב, מכונה utf8 Hammer ("הפטיש העברי") והוא בנו של פרופסור ידוע בעל תארים רבים ששמו אלעזר אדלמן. אחיו של הגולש בן ה-29 הוא הסטנד-אפיסט אלכס אדלמן. אחרי שגדל בבית מסורתי עם ערכים ציוניים, אדלמן הגיע לישראל לפני כשמונה שנים ללמוד בישיבה. הוא נוהג להתחרות עם קסדה שעליה תמונתו של שמשון הגיבור, אבל בפיונגצ'אנג לא אישרו לו אותה בטענה שמדובר בפריט עם סממנים דתיים.

אדלמן מתחרה בסקלטון מזה ארבע שנים והוא סיים את שנת 2017 כשהוא מדורג במקום ה-35 בעולם. היום הוא עצר את השעון על 52.48 שניות במקצה הראשון ועל 52.43 שניות במקצה השני. הוא מקדים שני מתחרים מג'מייקה וגאנה, אבל רחוק מהצמרת, שם המתחרים קבעו תוצאות שנעות סביב 50.50 שניות.

עוד בנושא:

נבחרת הבובסליי של ניגריה: נוכיח לטראמפ שאפריקה היא לא "חור תחת"
המחליקים קרסנופולסקי וקונורס סיימו במקום ה-19

אדם אדלמן, גולש מזחלות ישראלי, סקלטון. רויטרס
איבד סיכוי להתברג בצמרת. אדלמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully