וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר ישתף פעולה עם נייט רובינסון בליגת 3 על 3

אקס הפועל ירושלים מצטרף לליגת ה"ביג3" וייכלל באותה קבוצה לצד אקס הפועל תל אביב וג'רמיין אוניל. דיווח: דיאנדרה ג'ורדן היה קרוב לקליבלנד, אך העסקה נפלה בשל מספר קשיים

AP

קליבלנד קאבלירס ביצעו לא מעט עסקאות של הרגע האחרון בתאריך סיום ביצוע הטריידים ב-NBA, אך כעת אדריאן ווג'נראוסקי מרשת ESPN מדווח שהקאבס בנו על תוספת משמעותית לפאזל בדמותו של סנטר לוס אנג'לס קליפרס, דיאנדרה ג'ורדן. על פי הדיווח, ראשי הקאבס כבר אישרו את העסקה, שהייתה אמורה לשלוח את ג'יי קראודר, צ'נינג פריי, אימן שאמפרט ובחירת סיבוב ראשון (2018) לעיר המלאכים בתמורה לכוכב, אך העסקה בסופו של דבר נפלה.

הסיבה? הקליפרס לא היו מעוניינים בשאמפרט, וחיפשו קבוצה שלישית שתיקח אותו ותשתתף בטרייד במטרה להנחית במקומו סנטר ברמה מספקת כדי שיוכל להחליף את ג'ורדן. משלא נמצאה קבוצה שלישית, הקליפרס, שעדיין נמצאים חזק בתמונת העלייה לפלייאוף המערב, החליטו לוותר על העסקה וזאת למרות שהייתה, על פי הדיווח, בעדיפות ראשונה מבחינתם של הקאבס. עסקה נוספת שנפלה הייתה העברתו של קמבה ווקר לקליבלנד, לה בעלי שארלוט הורנטס מייקל ג'ורדן סירב בתוקף.

עוד בנושא:

הקאבס הרשימו עם 112:120 מול הת'אנדר, ניצחון 9 ברצף ליוסטון
"גולדן סטייט עוד לא השתכנעה לחלוטין שיש לעומרי כספי מקום בקבוצה"
חבר מכוכב אחר: כך הפך יאניס אנטטוקומפו לתופעה חד פעמית ב-NBA

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס עם שחקן לוס אנג'לס קליפרס דיאנדרה ג'ורדן. GettyImages
זה היה קרוב, אבל הם לא משתפים פעולה. לברון ג'יימס עם דיאנדרה ג'ורדן/GettyImages

הקאבס שינו את הסגל שלהם לחלוטין ביום האחרון בו ניתן היה לבצע טריידים (ה-8 בפברואר) והביאו לקבוצה את ג'ורדן קלרקסון, לארי נאנס ג'וניור, רודני הוד וג'ורג' היל. השחקנים שעזבו את היו אייזאה תומאס וצ'נינג פריי (לוס אנג'לס לייקרס), ג'ו ג'ונסון ואימן שאמפרט (סקרמנטו), דווין וויד (מיאמי) ג'יי קראודר ודרק רוז (יוטה). בינתיים, זה הולך להם לא רע בכלל והם נמצאים ברצף של ארבעה משחקים רצופים, האחרון מבינהם 112:120 על אוקלהומה סיטי.

* אמארה סטודמאייר לא חוזר ל-NBA וגם לא לליגה הישראלית לעת עתה, אך הוא כן חוזר לפרקט. בארצות הברית מדווחים הערב כי שחקן הפועל ירושלים לשעבר מצטרף לליגת "ביג3", שמשכה אליה לא מעט כוכבי עבר למשחקי 3 על 3. סטודמאייר ישתף פעולה עם שחקן הפועל תל אביב לשעבר נייט רובינסון, כמו גם עם ג'רמיין אוניל.

עוד באותו נושא

הקאבס הרשימו עם 112:120 מול הת'אנדר, ניצחון 9 ברצף ליוסטון

לכתבה המלאה
אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
נחכה לראות אותו על הפרקט. סטודמאייר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully