וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לאחר ששבר את הגולגולת: ריאן מייסון נאלץ לפרוש מכדורגל

קשר האל סיטי, שהתנגש בראשו של גארי קייהיל ונאלץ לעבור ניתוח, נפגש עם מספר מומחים שהבהירו לו שהקריירה שלו הסתיימה כבר בגיל 26. רשם הופעה אחת בנבחרת אנגליה במרץ 2015

שחקן האל סיטי ריאן מייסון מול שחקן צ'לסי גארי קייהיל. AP
רגע הפציעה. מייסון מול קייהיל/AP

כשנה לאחר הפציעה הקשה והמפחידה, הודיע היום (שלישי) ריאן מייסון על פרישה מכדורגל בגיל 26. קשר האל סיטי, שגדל במחלקת הנוער של טוטנהאם ורשם הופעה אחת בנבחרת אנגליה במרץ 2015, עלה ב-22 בינואר 2017 לכדור גובה, התנגש בראש של בלם צ'לסי גארי קייהיל, סבל משבר בגולגולת ונזקק לניתוח.

כיום, לאחר שנפגש עם שלושה מומחים שאמרו לו פחות או יותר אותו הדבר, נאלץ מייסון להודות: "אני יכול לאשר שנפגשתי עם מומחה ואני נאלץ לפרוש מכדורגל מקצועני. עבדתי קשה בצורה בלתי רגילה כדי לחזור לכר הדשא, אבל לצערי אין לי אפשרות אלא לפרוש, בשל הסיכונים שהביאה הפציעה שלי. תמיד אהיה אסיר תודה לאנשים שעזרו לי להתאושש מהפציעה שאיימה על חיי בינואר 2017. אני פורש בגאווה עם הידיעה שהקדשתי את חיי לכדורגל ברמה הגבוהה ביותר, וזה השתלם".

לאחר הפציעה, סיפר מייסון כי עבר "חוויה חוץ-גופית", במהלכה ראה את הילדה שלו, שעדיין לא נולדה: "הרגשתי שליו. בדיעבד זה ביזרי. אשתי היתה בחודש השישי להריונה והדמות שראיתי היתה של ילדה".

שחקן האל סיטי ריאן מייסון. AP
הקריירה הסתיימה כבר בגיל 26. ריאן מייסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully