וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוביל את כל ה-NBA באחוזים ל-3: התקופה הנפלאה של ג'ו אינגלס

אקס מכבי תל אביב קולע העונה ב-45.7 אחוז מחוץ לקשת - יותר מכל שחקן אחר ב-NBA, שובר שיאי קריירה כמעט מדי משחק ומשמש כאקס פקטור ברצף של יוטה הלוהטת. המספרים הנהדרים: בפנים

שחקן יוטה ג'אז ג'ו אינגלס. AP
לוהט. אינגלס/AP

בשקט בשקט, הקבוצה החמה ביותר ב-NBA בשבועיים האחרונים היא יוטה, שניצחה עשרה משחקים ברציפות והיא רחוקה כעת משחק וחצי בלבד מהפלייאוף במערב. לצד עלייתו המטאורית של הרוקי הסנסציוני דונובן מיטשל ושובו לעניינים של רודי גובר, האקס פקטור של הג'אז לאחרונה הוא לא אחר מג'ו אינגלס.

שימו לב לממוצעים של אקס מכבי תל אביב בעשרת הניצחונות האחרונים: 16.2 נקודות, 3.2 ריבאונדים, 3.7 אסיסטים ו-1.1 חטיפות, ב-57.8 אחוז מהשדה, 57.1 אחוז ל-3, ו-100 אחוז מהעונשין. נגד שארלוט ביום שישי קבע שיא קריירה של 23 נקודות, נגד פורטלנד ביום ראשון שבר אותו עם 24, והלילה (בין שני לשלישי), בניצחון הדרמטי על סן אנטוניו, סיים עם 20 נקודות. זו הפעם הראשונה בקריירה שלו שהוא קולע 20 נקודות או יותר בשלושה משחקים ברציפות. לשם השוואה, ב-300 משחקיו הראשונים ב-NBA קלע פעמיים בלבד מעל 20 נקודות, וכעת הוא עושה זאת שלוש פעמים ברציפות.

בסך הכל, מעמיד עד כה אינגלס את הממוצעים הטובים בקריירה העונה: 10.8 נקודות, 4.1 ריבאונדים, 4.1 אסיסטים ו-1.1 חטיפות למשחק. הוא עושה את זה עם 47 אחוז מהשדה, ולא פחות מרשים, 45.7 אחוז מחוץ לקשת - ראשון בכל ה-NBA. כן, הפורוורד האוסטרלי לוקח העונה 5.5 זריקות לשלוש, קולע 2.5 מתוכן, ומקדים קלעים מדופלמים כגון קליי תומפסון (45.5 אחוז), באדי הילד (43.5), קייל קורבר (43.2), דירק נוביצקי (43.2), פול ג'ורג' (42.8), קווין דוראנט (42.1), סטפן קרי (41.6), ג'יי ג'יי רדיק (41.3) ואחרים.

אשתקד, אגב, סיים אינגלס במקום הרביעי ב-NBA באחוזים ל-3, עם 44.1, כשרק פאו גאסול, קייל קורבר ואלן קראב הקדימו אותו.

עוד בנושא:

עומרי כספי: "מנסה לחזור למי שהייתי". סטפן קרי: "הוא שיחק מדהים"
עומרי כספי פתח בחמישייה וקלע 19 נקודות, גולדן סטייט הביסה את פיניקס

בקיץ חתם אינגלס על חוזה של 52 מיליון דולר לארבע שנים, וברחבי הליגה נשמעו לא מעט ביקורות על הסכום הגבוה. בינתיים, עושה רושם שמדובר במחיר מציאה. לאחרונה נשאל מה היה קורה אילו הג'אז לא היו מחתימים אותו אי שם ב-2014, והודה: "כנראה שהייתי משחק באוסטרליה איפשהו, יושב על החוף בקיץ ושותה בירות. זה שינה לי את הקריירה".

"הביטחון שלנו גבוה מאוד כרגע", אמר אינגלס על התקופה הטובה של יוטה. "אנחנו משחקים טוב מאוד. השחקנים התגברו על קשיים כל העונה, וכרגע זה פשוט כיף".

עוד באותו נושא

עומרי כספי: "מנסה לחזור למי שהייתי". סטפן קרי: "הוא שיחק מדהים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully