וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "מנסה לחזור למי שהייתי". סטפן קרי: "הוא שיחק מדהים"

הישראלי, שסיפק את משחקו הטוב ביותר העונה, הודה: "התמודדתי עם הרבה דברים, הייתי צריך לעשות התאמות". סטיב קר, שאפשר לו, כמו ליתר השחקנים, לשמש כעוזרי מאמנים: "נתן אנרגיה נהדרת"

AP
שחקן פיניקס סאנס דרגאן בנדר מול שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון, עומרי כספי. AP
סוף סוף. כספי לצד תומפסון ובנדר/AP

דווקא כשהוא נמצא בעיצומה של אחת התקופות הקשות ביותר שלו מאז הגיע לגולדן סטייט, סיפק הלילה (בין שני לשלישי) עומרי כספי את משחקו הטוב ביותר העונה, עם שיא עונתי של 19 נקודות לצד 10 ריבאונדים בניצחון הקליל 83:129 על פיניקס החלשה. הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה, קיבל 27 דקות, דייק ב-7 מ-10 מהשדה (כולל 1 מ-2 ל-3 ו-4 מ-5 מהעונשין) והוסיף שני אסיסטים ואיבוד. מכל שחקני החמישייה, לכספי היה את הפלוס-מינוס הגבוה ביותר, עם 28 (היחיד שעקף אותו היה ניק יאנג, עם 34 מהספסל).

בשעה טובה ומוצלחת, קלע כספי את השלשה הראשונה שלו מאז ה-14 בדצמבר, מה שהפתיע אפילו את העיתונאים האמריקאיים:

עוד בנושא:

עומרי כספי פתח בחמישייה וקלע 19 נקודות, גולדן סטייט הביסה את פיניקס

"הדברים עבדו לי בשטף ההתקפי, אני מנסה לזרוק יותר שלשות ולרווח את המגרש כדי ששחקנים יחדרו לסל - זה המשחק שלי כל הקריירה וקצת שיניתי אותו כשהגעתי לפה", אמר כספי בסיום המשחק. "החבר'ה מצאו אותי פנוי להטבעות קלות, נכנסתי לעניינים והייתי בר מזל. אני צריך להרוויח את הדקות, עשיתי את זה בעבר. אני צריך לשנות כמה דברים בפגרת האולסטאר אחרי ששיחקתי 50-60 משחקים. אני רואה הרבה קלטות. אני מרגיש מאוד בנוח, השיטה שלנו נהדרת.

"בחודש האחרון התמודדתי עם הרבה דברים, פציעות ומחלות, והקבוצה רצה טוב. הייתי צריך לעשות התאמות, זה היה כיף לשחק. אני מנסה לחזור להיות מה שהייתי. אני שמח שהמאמן סמך עלי, וזה הרגיש טוב. השחקנים פה כל כך טובים והם אנשים מדהימים, זו זכות לשחק איתם ולראות כמה קשה הם מתאמנים. ברבע השלישי התלוצצתי עם זאזה שאנחנו משחקים עם שלושה שחקני היכל התהילה".

על החופש שסטיב קר מעניק לשחקניו, כולל היום, ספציפית, כשאפשר לאנדרה איגודאלה ודריימונד גרין להעביר פסקי הזמן, לג'בייל מגי להעביר את הכנת הווידאו ולכספי להעביר את אימון הקליעות שלפני המשחק, אמר הישראלי: "זה היה נהדר. סטיב תמיד אומר שזו הקבוצה שלנו, ושאנחנו צריכים לקחת אחריות על כל מה שקורה. הוא עושה עבודה מדהימה. יש לנו כל כך הרבה מוחות כדורסל מבריקים בקבוצה הזאת. דריימונד ניסה להריץ מהלך שיסדר לי אלי-אופ, אם הוא היה מסדר מהלך כזה כמאמן הוא כנראה היה מפוטר. אבל אמרתי שאני מעריך את התמיכה והכבוד, כנראה שלא הייתי מצליח לתפוס את הכדור".

עוד באותו נושא

עומרי כספי פתח בחמישייה וקלע 19 נקודות, גולדן סטייט הביסה את פיניקס

לכתבה המלאה
שחקן גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין מעביר פסק זמן. AP
המאמן דריימונד גרין בפסק הזמן/AP

על יוסטון שמתחרה עם הווריירס על פסגת המערב אמר הישראלי: "אנחנו רוצים לסיים במקום הראשון, צריך לשפר דברים ולעשות את העבודה בפלייאוף. אם נעשה את העבודה, דברים טובים יקרו".

סטיב קר החמיא לישראלי ואמר: "כספי נתן אנרגיה נהדרת, בקושי אפשרתי לו לשחק לאחרונה ולא באשמתו. הוא לא קיבל הרבה הזדמנויות. זה מצוין עבורו".

גם סטפן קרי היה מלא מחמאות: "כספי שיחק מדהים, זה טוב שהוא שיחק הרבה. הוא לקח ריבאונדים, קלע היטב, היה אגרסיבי, הוא ניצל את ההיעדרות של דריימונד. הוא שחקן חכם מאוד וכשהוא מקבל הזדמנויות ליהנות מהשחקנים האחרים הוא בשיאו".

על שיטת האימון הייחודית שלו אמר קר: "כמאמן זו לא הקבוצה שלי, זו הקבוצה של השחקנים והם צריכים לקחת אחריות. לא התמקדנו כמו שצריך בחודש האחרון וחשבתי שזה הדבר הנכון לעשות. לשחקנים נמאס מהקול שלי, גם לי נמאס מהקול שלי. השחקנים תכננו תרגילים טובים וזה היה ערב מוצלח, הם הגיבו נהדר".

שחקן גולדן סטייט עומרי כספי. AP
מחמאות מכל כיוון. כספי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully