וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר גביע המדינה ייערך תחת אבטחה חסרת תקדים

12.2.2018 / 8:48

מאבטח על כל 32 צופים, כ-4,000 אוהדים מירושלים, היכן ישודרו המשחקים, התערוכה שמוצגת במסדרונות ההיכל ומי ישיר את התקווה. הכל לקראת משחקי חצי גמר גביע המדינה שייערכו הערב

one

משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל ייערכו הערב (שני) בהיכל יד אליהו בתל אביב. במשחק הראשון ייפגשו מחזיקת הגביע בשמונה השנים האחרונות מכבי תל אביב ומכבי אשדוד (18:45, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: גילי כהן, ארז גוריון וניר מאירסון). חצי הגמר השני יפגיש את אלופת המדינה הפועל ירושלים והקבוצה שסיימה אשתקד במקום הראשון בטבלה את הליגה הסדירה, הפועל חולון (21:15, שידור ישיר בספורט 5+, שופטים: עומר אסתרון, עמית בלק וצחי הבדלי). שני המשחקים הם שחזור מדויק של משחקי חצי הגמר מהשנה שעברה, אז העפילו למשחק הגמר מכבי תל אביב והפועל ירושלים.

בפעם הרביעית בתולדות גביע המדינה שמי שמעפילות למשחקים הן ארבע הראשונות בליגה באותו הזמן, כשהפעם האחרונה שזה קרה הייתה בעונת 1995/6. בפעם השנייה בהיסטוריה שבחצי הגמר מעפילות אותן קבוצות כמו בעונה שלפני כן. למרות זאת רק תשעה שחקנים שיחקו בקבוצותיהם במעמד זה אשתקד - יותם הלפרין, ליאור אליהו, בר טימור, ג'רום דייסון וטרנס קינזי בירושלים, שלומי הרוש וטו הולוואי בחולון, איתי שגב במכבי תל אביב ואדם אריאל במכבי תל אביב. גיא פניני, ג'ו אלכסנדר, יוגב אוחיון, ג'ייק כהן ואלכס צ'וברביץ' היו גם חלק מהמעמד בשנה שעברה ויהיו השנה, אך החליפו קבוצות.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב - מכבי אשדוד: דשון תומאס ודיאנדרה קיין לא יתלבשו

ג'רום דייסון, הפועל ירושלים, ג'ו אלכסנדר, הפועל חולון,. ברני ארדוב
רק שיעבור בשלום. ג'ו אלכסנדר מול ג'רום דייסון/ברני ארדוב

יד אליהו צפוי להיות מלא הערב, אך כמקובל באירועים מהסוג הזה, בשל העובדה שהקהלים של הקבוצות לא צפויים להיות ביציעים בזמן המשחק הנגדי, האולם לא אמור להיות מלא לחלוטין באף שלב. על פי אנשי הפועל ירושלים, כ-4,000 אדומים אמורים לגדוש את האולם הערב, בעוד בחולון מבטיחים כ-3,000 סגולים. מכבי תל אביב אמורה לשלוח לאולם בין 2,500 ל-3,000 אוהדים, כשמכבי אשדוד/באר טוביה הצנועה תהיה מיוצגת על ידי כאלף אוהדים.

בחודש האחרון נערכו לא מעט ישיבות בין גורמי האבטחה השונים לאנשי איגוד הכדורסל והקבוצות כשהערב 249 מאבטחים וסדרנים ו-87 שוטרים בשכר, ושוטרים נוספים בתפקיד, יאבטחו את המשחק. על פי המספר הזה על כל 32 אוהדים צפוי להיות איש אבטחה, מספר חסר תקדים לאירוע כזה.

במבואות ההיכל מוצגת החל מאתמול תערוכה בסימן 70 שנים לכדורסל הישראלי, עם תמונות שונות מהעבר ועד היום של הקבוצות הישראליות ונבחרות ישראל. התערוכה תהיה פתוחה עד לערב משחק הגמר ביום חמישי הקרוב.

את התקווה ישיר לפני המשחק השני, בין הפועל חולון להפועל ירושלים, הזמר אדיר גץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully