וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי אשדוד: דשון תומאס ודיאנדרה קיין לא יתלבשו

מכבי תל אביב בחרה לא לרשום לחצי גמר הגביע (שני, 18:45, ספורט 5) את הפורוורד והגארד. ג'ייק כהן: "כולנו מבינים את חשיבות המשחק". ג'ראלד לי: "יהיה קרב גדול, המפתח - ריבאונד"

one

משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל ייצאו מחר (שני) לדרך במפגש המסקרן בין מכבי תל אביב, מחזיקת הגביע בשמונה השנים האחרונות, למכבי אשדוד/באר טוביה (18:45, שידור ישיר בספורט 5), שמחפשת עלייה שנייה לגמר הגביע בהיסטוריה של המועדון. שתי הקבוצות נפגשו חמש פעמים בעבר בגביע המדינה, כשמכבי תל אביב מנצחת בכל המשחקים, כולל 89:95 בחצי גמר הגביע בשנה שעברה. העונה בליגה ניצחה הקבוצה של נבן ספאחיה את זאת של בראד גרינברג בסיבוב הראשון 80:90.

מכבי תל אביב, שלא רשמה למשחק את דשון תומאס ודיאנדרה קיין, מגיעה אחרי הניצחון הגדול על ברצלונה ביורוליג, ניצחון שהציב אותה בעמדה מצוינת לקראת העפלה לרבע גמר המפעל. אחרי מספר חודשים של משחקים רצופים באירופה, זוכה מכבי, כמו גם שאר קבוצות היורוליג, למנוחה כדי להתרכז בגביע המדינה, ותקווה לעבור את המשוכה שמולה בצורה חלקה בדרך לעוד משחק גמר. רק בשעות הערב יודיע הצוות המקצועי מי יהיו שני השחקנים הזרים שלא יתלבשו למשחק, כשאחת הנקודות שעליה שמים דגש בקבוצה הוא משחק הפנים והעובדה שאשדוד שולחת הרבה שחקנים לריבאונד ההתקפה, כך שייתכן שיעבו את מצבת שחקני הפנים לקראת המשחק.

ג'ייק כהן אמר לקראת המשחק: "זה משחק מרגש מאוד. לא יכול להיות משחק גדול יותר מזה, וכולנו מבינים את זה. אנחנו מתייחסים לכל משחק בצורה זהה, אין פה שום דבר מיוחד. מכבי צריכה לנצח כל משחק. אם נתייחס לכל משחק באותה צורה - יורוליג, ליגה או גביע - נוכל להימנע מירידות ועליות".

ג'ייק כהן, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דרבי פרטי. ג'ייק כהן/ברני ארדוב

רצף הניצחונות המדהים של מכבי אשדוד/באר טוביה, שעומד על שמונה נכון לעכשיו, החל בשמינית גמר גביע המדינה לפני חודש וחצי על מכבי חיפה בחוץ. עד אז עברה על אשדוד עונה לא קלה, אבל אחרי הריצה הנוכחית היא כבר מוגדרת כקבוצה מאיימת וכזאת שלא תשמש תפאורה בחצי הגמר. באשדוד מקווים כי למרות חוסר הניסיון היחסי שיש להם במעמד, כשבצד הישראלי רק אדם אריאל הקפטן ואלכס צ'וברביץ' השתתפו במעמד, הם יוכלו לעבור את ההתרגשות הראשונית ולכפות משחק צמוד וקשה על הפייבוריטית לדבריהם. אשדוד תופיע גם למשחק הזה עם שלושה זרים, בעקבות המצב הבריאותי של דיוויד לורי, שעשוי לשוב לארץ בשבוע הבא. בראד גרינברג יחפש נקמה על מכבי תל אביב בגביע, אחרי שהפסיד לצהובים עם מכבי חיפה בגמר 2013.

ג'ראלד לי אמר לקראת המשחק: "זה משחק עצום וכולנו מרגישים שזו הזדמנות נהדרת. נתרכז במה שאנחנו עושים בשמונה המשחקים האחרונים. אנחנו יודעים שמכבי לוקחת תואר כמעט כל שנה, כך שיהיה קרב גדול. ריבאונד זה אחד המפתחות למשחק. במשחק אחד הכל יכול לקרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'ראלד לי, מכבי אשדוד. ברני ארדוב
מסמן מפתחות. ג'ראלד לי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully