וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים הויבאך מכחיש שרצה לעזוב את מכבי נתניה: "התחלתי ללמוד עברית"

12.2.2018 / 7:35

הבלם המצטיין הגיב לשמועות על רצונו לעזוב בחלון ההעברות החולף: "מעולם לא חשבתי על זה, רוצה להמשיך כאן". דראפיץ' אחרי ה-1:1 המתסכל מול סכנין: "רק רוצה לחבק את השחקנים"

צילום מסך

"זו הרגשה לא נעימה לקבל כזה גול שוויון", אמר אמש (שבת) סלובודאן דראפיץ' המאוכזב אחרי ה-1:1 מול בני סכנין, "אבל זה מה שיש וממשיכים הלאה. חשבנו שננצח גם הערב ונתקדם לפלייאוף העליון. למכבי נתניה יש קבוצה קסומה שכיף לאמן אותה. אני כל כך גאה בשחקנים האלה ושמח להיות המאמן שלהם. אני רק רוצה לחבק אותם אחרי משחק כזה ובטח לא לכעוס. אנחנו בדרך הנכונה לפלייאוף העליון. בעונה הבאה, אם נדע לשמור על הסגל הזה, נהיה יותר טובים. אני לא חושב שהגיע לדיא אדום. דיא זה דיא והוא מאוד יחסר לנו במשחק הבא".

עוד בנושא

מכבי נתניה ובני סכנין נפרדו ב-1:1 דרמטי, דיא סבע הורחק
שי ברדה אחרי התיקו: "לא היינו מספיק מרוכזים ונענשנו"

טים הויבאך מכבי נתניה. מגד גוזני
מעוניין להישאר. הויבאך/מגד גוזני

בלם הקבוצה טים הויבאך נשמע תחילה שבור אך בהמשך התאושש: "אני מרגיש כאילו הפסדנו את המשחק הזה ואני מאוד מאוכזב. בסיבוב הראשון ניצחנו משחקים כאלה. עכשיו יש לנו פחות מזל ולכן אנחנו לא הורגים את המשחקים. היתה להם הזדמנות אחת והם לקחו נקודה חשובה. אנחנו חייבים להיות עוד יותר טובים מעכשיו".

הויבאך עשה סדר בנוגע לדיבורים לגביו ואמר בעברית: "אני רוצה ללמוד עברית", מיד המשיך באנגלית ואמר: "מי שרוצה ללמוד עברית לא רוצה לעזוב את ישראל. אני רוצה להמשיך במכבי נתניה והופתעתי נוכח הידיעות שאני רוצה לעזוב בחודש ינואר. מעולם לא רציתי לעזוב את מכבי נתניה ואני לא מבין למה כתבו זאת". הויבאך הוסיף: "אני עדיין לא מרגיש בטוח בפלייאוף העליון. אני משוכנע שאם נגיע לפלייאוף העליון, יהיה מאוד קשה לקבוצות הצמרת נגדנו כי נשחק מאוד משוחרר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully