וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה: "לא היינו מספיק מרוכזים ונענשנו". טל בנין: "נקודה מתוקה"

בנתניה התאכזבו מאיבוד הניצחון ב-1:1 מול בני סכנין, אבל ברדה יודע: "החבר'ה האלה יכולים לעשות הכול". בנין זרק את כל הכלים ההתקפיים: "זו לא הפקרות. אני מתאים לסכנין וסכנין מתאימה לי"

צילום מסך

טל בנין חגג הערב (ראשון) נקודה ראשונה כמאמן בני סכנין, שחילצה בדקות הסיום 1:1 דרמטי במגרשה של מכבי נתניה וקטעה רצף של ארבעה הפסדים. נתניה הוליכה משערו ה-17 העונה של דיא סבע, אבל הקפטן בהיעדרו של ערן לוי ספג כרטיס אדום בדקה ה-52 וחבריו החזיקו מעמד רק עד לדקה ה-89, בה ז'ורדן פושה השווה עם שער הבכורה שלו במדי סכנין.

עוד בנושא:
בני סכנין השוותה ל-1:1 מול מכבי נתניה בדקה ה-89

דיא סבע עם שחקני מכבי נתניה/מגד גוזני

שי ברדה סיכם את איבוד הנקודות של מכבי נתניה: "הובלנו עד דקה 89 בעשרה שחקנים. בסופו של דבר הנקודה היא סבירה, אבל רק אנחנו אשמים. היינו צריכים להכריע את המשחק כבר במחצית הראשונה, לא היינו מספיק מרוכזים ונענשנו. ממשיכים הלאה. אחרי שנבטיח את הפלייאוף העליון נסמן מטרות נוספות, קודם כל שנבטיח אותו. אחר כך המטרה תהיה להגיע למקום הרביעי, אבל בשביל זה צריך לעשות תוצאה טובה בחיפה. החבר'ה האלה יכולים לעשות הכול, יש פה חבורה של שחקנים מדהימים שמאוד רוצים, שכל הזמן מנסים להתקדם. יש פה 13 שחקנים שזו השנה הראשונה שלהם בליגת העל, וצריך לדעת לחבק אותם עכשיו ולהבין שזה חלק מהעניין של ההתחשלות. אנחנו גאים בהם".

טל בנין, מאמן בני סכנין, התייחס לשיטת המשחק ההתקפית שלו ואמר: "סכנין זקוקה לאומץ. הרצון הוא להבקיע שערים ולנצח משחקים ולא לחשוב על נקודות, וברגע שעושים את זה גם הנקודה מגיעה, והיא חשובה ומתוקה מאוד. זו לא הפקרות, השחקנים ידעו בדיוק מה צריך לעשות. נתניה הייתה בחיסרון של שחקן וזה עזר לנו, בחצי הראשון נתנו להם מתנה נפלאה. היינו זקוקים לנקודה הזאת כדי להתחיל מאיפשהו ואני מקווה מאוד שמעכשיו הדרך שלנו תיפתח. אני לא מבסוט מהתוצאות, אלא מרוצה מהדרך בחלק מהמשחקים. יש הרבה דברים שצריך לשפר, אבל אני מאמין שאני מתאים מאוד לסכנין וסכנין מתאימה לי. אם הייתי מקשיב לכל אורך הקריירה שלי למה שאומרים, לא הייתי מגיע לאן שהגעתי".

על ז'ורדן פושה אמר המאמן: "הוא שחקן שיודע לכבוש שערים, זו העבודה שלו. אני מאמין בו מאוד, הוא זקוק לשחקנים שישחקו לידו".

יובל אבידור, שחקן בני סכנין: "רצתי על כל הקו בתור מגן ימני. טל בנין לקח הימור שהשתלם בסופו של דבר. אני חושב שהיינו שווים יותר מנקודה. היינו מפוזרים בחצי הראשון, אבל במחצית השנייה זרקנו את כל הכלים ההתקפיים וזה היה נראה יותר טוב. טל הוא איש של עבודה ואני חושב שאם יישרו קו איתו אז הדרך שלו תהיה יותר קלה. לא יצאנו מכלל סכנה, אבל אפשר לקחת נשימה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully