וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה לא כבשה שער ביתי לראשונה בעידן ואלוורדה: "מוזר מאוד"

אכזבה בברצלונה לאחר ה-0:0 הנדיר מול חטאפה בקאמפ נואו: המאמן מודה ש"קרו דברים בלתי צפויים", בוסקטס מתריע ש"הליגה לא נגמרה", ג'רי מינה חוגג את הבכורה: "קשה לתאר את התחושה"

one

מאורע נדיר בברצלונה: לראשונה מאז מינויו של ארנסטו ואלוורדה, ליתר דיוק לראשונה מאז נובמבר 2016 - הקבוצה לא כבשה שער ביתי, והסתפקה ב-0:0 מול חטאפה בקאמפ נואו. המשמעות המיידית: מאבק האליפות שוב נראה יחסית פתוח, כשאתלטיקו מדריד חולמת לסגור את פער שבע הנקודות בזמן שנותר.

"לא כבשנו בקאמפ נואו, וזה באמת דבר מוזר מאוד. גם לא הצלחנו לייצר יותר מדי מצבים. אבל בחודש כל כך עמוס, ברור שיהיו מעידות וברור שלא ננצח כל משחק", הסביר ואלוורדה בסיום. "יש לנו שבוע כדי להתאושש, לנוח קצת ולבוא מוכנים לאתגרים הבאים שלנו בליגת האלופות ובליגה הספרדית".

ארנסטו ואלוורדה, מאמן ברצלונה. רויטרס
סיבה לדאגה? ואלוורדה/רויטרס

מה ואלוורדה כן ייקח איתו מהמשחק? ככל הנראה את הדקות של עוסמן דמבלה, ירי מינה ולוקא דין. "אני שמח מאוד שיכולנו לשחק עם ירי ולוקא יחד. הם היו די טובים, ועמדו בלחץ שהיה עליהם בהתחלה. אני מרוצה מהם. דמבלה? רצינו שהוא יכדרר ולכן הוא גם עשה את זה הרבה היום. לצערי, היום זה הלך לא פחות טוב. אבל זה רק הצעד הראשון".

רוב שחקני ברצלונה נראו מאוכזבים וכעוסים בסיום, ואף סירבו להתראיין באופן נדיר. אחרי דקות ארוכות של המתנה, סרג'יו בוסקטס התייצב כמתחייב למסיבת העיתונאים והתייחס בקצרה למאבק האליפות שנפתח לו. "הליגה תמיד היתה פתוחה. גם לפני המשחק הזה, וגם אחריו", אמר. "אנחנו חייבים להיות מרוכזים בעצמנו. יש לנו שבוע לנוח וזה חשוב מאוד, כי בחודש האחרון היינו עמוסים מאוד. עכשיו יש לנו זמן התאוששות וזמן להתאמן כמו שצריך".

אנדרס אינייסטה הואיל להתראיין גם כן בסיום, ואמר ש"הרבה פעמים נובמבר וינואר נראים ככה - אלה חודשים עמוסים במשחקים ותמיד קשה להתמודד איתם. הגיוני שמפעם לפעם תהיה נפילה".

ג'רי מינה, שרשם הופעת בכורה, הוסיף: "האמנתי שאני הולך להבקיע היום, אבל לצערי זה לא קרה. קשה לתאר את התחושה במועדון הזה, זה מעניק לי אושר אינסופי. אנחנו רגועים גם אחרי ה-0:0 הזה".

עוד באותו נושא

ספרד: חטאפה הדהימה עם 0:0 בקאמפ נואו מול ברצלונה

לכתבה המלאה
שחקני ברצלונה פאוליניו, ליאונל מסי. רויטרס
לא רגילים לתוצאה שכזו. מסי ופאוליניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully