וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ג'נגיז אונדר כיכב עם צמד ובישול ב-2:5 של רומא על בנבנטו

אחרי שער הבכורה במחזור הקודם, היהלום הטורקי נצץ באולימפיקו מול נועלת הטבלה וסייע לקבוצתו לעלות למקום הרביעי. אינטר השלישית חזרה לנצח אחרי יותר מחודשיים עם 1:2 על בולוניה

ג'נגיז אונדר שחקן רומא חוגג. GettyImages
נכנס לעניינים. ג'נגיז אונדר/GettyImages

אינטר קטעה הערב (ראשון) רצף של שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון, כשגברה 1:2 בסן סירו על בולוניה במסגרת המחזור ה-24 בסרייה A. הנראזורי עלו למקום השלישי על חשבון לאציו, שאיבדה גם את המקום הרביעי אחרי ה-2:5 הביתי של יריבתה המושבעת רומא על בנבנטו האחרונה.

seperator

רומא - בנבנטו 2:5

מאות האוהדים שליוו את נועלת הטבלה לאולימפיקו זכו לכמה רגעים בלתי נשכחים, אבל בסופו של דבר היהלום הטורקי ג'נגיז אונדר סחף את רומא למהפך ולמקום הרביעי עם הניצחון ה-800 של המועדון בסרייה A. גילרמה הברזילאי להטט ברחבה והפתיע בדקה השביעית עם בעיטה לרשת של אליסון - שער חוץ ראשון של בנבנטו אחרי 528 דקות. המארחת לחצה כדי להשוות, אדין דז'קו החמיץ ובדקה ה-26 דווקא הבלם פדריקו פאסיו איזן עם נגיחה מצוינת אחרי כדור חופשי שהגביה אלכסנדר קולארוב.

ראג'ה נאינגולן המושעה צפה במשחק עם האולטראס של רומא מיציע הקורבה סוד, וקפץ איתם בדקה ה-59, אחרי שהטורקי אונדר דהר בצד ימין והרים לדז'קו שנגח למשקוף ופנימה. אונדר, שהבקיע את שער הבכורה במחזור הקודם לרשת ורונה, הוסיף בחלוף שלוש דקות עם בעיטה מהירה בשמאל אחרי הסטה של דייגו פרוטי, והשלים צמד ראשון שלו בסרייה A (וראשון של שחקן טורקי מאז אמרה במדי אינטר ב-2002) עם בעיטה מסובב מ-18 מטרים בדקה ה-75. בקארי סאניה נכנס שתי דקות קודם לכן להופעת הבכורה שלו במדי בנבנטו, שצימקה עם מהלך קבוצתי יפה ושער של אנריקו בריניולה בדקה ה-77, אך המילה האחרונה הייתה של גרגואר דפרל המתוסכל, שהתכבד בפנדל בתוספת הזמן וחגג שער בכורה מאז הצטרף לג'אלורוסי מססואולו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יאן קראמו שחקן אינטר. GettyImages
שער בכורה בליגה האיטלקית. יאן קראמו/GettyImages

אינטר - בולוניה 1:2

כמה זמן חיכו הנראזורי לניצחון הזה. אחרי חמש תוצאות תיקו רצופות וסך הכול שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון, הקרח נשבר מול החבורה של רוברטו דונאדוני. מאורו איקרדי שוב נעדר בגלל פציעה, אבל אדר כבש בדקה השנייה אחרי הכנה של מרצלו ברוזוביץ' וגם השוויון של האקס רודריגו פלאסיו בדקה ה-25 אחרי טעות איומה של מירנדה, לא מנע מאינטר לחגוג. ראפיניה נכנס בדקה ה-58 ואחרי חמש דקות השאיר לצרפתי בן ה-19 יאן קראמו, שעבר שחקן ובעט בשמאל מ-20 מטרים אל הרשת. שערו הראשון מאז הגיע מקון בקיץ. איברהימה אמבאיי האורח הורחק בדקה ה-68 וחברו אדם מאזינה ראה אדום בתוספת הזמן.

מאורו איקרדי שחקן אינטר ביציע עם בת זוגו וונדה נארה. GettyImages
פחות התעניין בנעשה על כר הדשא. מאורו איקרדי עם וונדה נארה ביציע/GettyImages

משחקים נוספים

סמפדוריה - ורונה 0:2
לסמפדוריה: אדגר בארטו (50), פאביו קוואליארלה (85 בפנדל)

טורינו - אודינזה 0:2
לטורינו: ניקולא אנקולו (32), אנדראה בלוטי (66)

קייבו - גנואה 1:0
לגנואה: דייגו לקסאלט (90)

ססואולו - קליארי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully