וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד יודעים: "כריסטיאנו רונאלדו שלח מסר לפריס סן ז'רמן"

אחרי ה-2:5 של ריאל על סוסיאדד והשלושער של הפורטוגלי, בבירת ספרד מתכוננים לליגת האלופות. ראמוס: "קיבלנו ביטחון, מול פ.ס.ז' יהיה משחק על עונה שלמה". זידאן הצהיר: "אני יודע מי יהיה בהרכב". וגם: המחווה של רונאלדו, והמספרים שמוכיחים על המהפך

one

בשעה טובה כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער ראשון העונה בליגה. ריאל מדריד הביסה אמש (שבת) 2:5 את ריאל סוסיאדד המחזור ה-23 בליגה הספרדית, אבל שלוש הנקודות שהושגו לא ריגשו אף אחד. הבלאנקוס מחוץ למאבק האליפות ובתקשורת המדרידאית הביעו שביעות רצון מכך שהקבוצה נראתה חדה לקראת פריס סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות ביום רביעי.

עוד בנושא:

איטליה: נאפולי הביסה את לאציו 1:4
אנגליה: מנצ'סטר סיטי כתשה את לסטר 1:5
צרפת: פ.ס.ז' ניצחה בטולוז 0:1 לפני ריאל מדריד

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
פ.ס.ז' מוכנה? כריסטיאנו/GettyImages

ב"אס" כתבו: "רונאלדו שלח מסר לפריס סן ז'רמן. בסופו של דבר הכל מסתכם בכריסטיאנו ובשאלה אם כוכבו זורח. אם נודה או לא, מזה שנים ריאל חיה על השערים שלו. הבעיה מבחינתה היא שבעוד לה יש אותו, לפריס יש את ניימאר, קבאני, אמבפה ואפילו די מריה".

מי שבוודאי סיים את המשחק בלי חיוך היה קארים בנזמה. הצרפתי לא כבש בליגה מאז ה-25 בנובמבר ויש לו רק שני שערים במסגרת הזו ושישה בסך הכול. אתמול הוא שוב החמיץ כמה מצבים ושוב שמע חלק מהאוהדים קוראים ושורקים לו. כריסטיאנו רונאלדו ניסה להרגיע את הקהל, אבל לא הצליח ובנזמה ממשיך לסבול בסנטיאגו ברנבאו שפשוט איבד בו כל אמון.

זידאן אמר על השריקות לבנזמה ש"אני לא יודע למה הם שורקים לו, אבל אנשים באים לאצטדיון והם יכולים לעשות מה שהם רוצים. היו לו הזדמנויות לכבוש, והוא לא כבש, אבל הדבר החשוב הוא שהוא חושב כבר על המשחק הבא, שישנה לו את הרצף".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 2:5 את ריאל סוסיאדד, שלושער לרונאלדו

לכתבה המלאה

רונאלדו מבקש מאוהדי ריאל מדריד: תעודדו את בנזמה

רונאלדו כבש את השלושער הראשון שלו בליגה העונה, והראשון זה כמעט 16 חודשים. כריסטיאנו חוזר לעצמו, והערב השלים שער שביעי בארבעת המשחקים האחרונים בליגה, אחרי שכבש 4 בלבד ב-14 משחקיו הראשונים. זה השלושער הראשון כבן 33, והראשון העונה בליגה הספרדית שכובש שלושער מושלם - ברגל ימין, ברגל שמאל, ובנגיחה. הוא עומד על 11 שערי ליגה העונה, ויחד עם התשעה שיש לו בליגת האלופות, העונה הקטסטרופלית שלו מבחינה אישית מתחילה להשתפר.

מאמן הקבוצה זינדין זידאן היה שבע רצון בסיום ואמר: "הדבר הכי טוב שקרה זה ששיחקנו טוב מהדקה הרשונה, שיחקנו בנחישות ובאינטנסיביות , וזה משמח, כי זו הכנה טובה ליום רביעי". על רונאלדו אמר: "ביום שישי שאלו אותי אם אני מודאג מהתפוקה שלו, והיום הוא כבש שלושה שערים". זיזו נשאל על ההרכב מול הפריסאים, וטען כי "אני יודע מי יהיו אלה שישחקו ביום רביעי. כולנו מוכנים, וזה הדבר הכי חשוב".

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

קפטן ריאל מדריד סרחיו ראמוס הודה אחרי הניצחון שקבוצתו "קיבלה ביטחון", ושהמשחק שלה מול פ.ס.ז' הוא "על העונה". לדבריו, "אני אשקר אם אגיד שהמשחק ביום רביעי לא בראש שלנו", אמר, "זה משחק על עונה שלמה, אבל אנחנו משחים שהשגנו ביטחון אחרי המשחק הזה". ראמוס הודה ש"היום מהרגע הראשון עלתה הקבוצה במטרה לשחק כדורגל, לשלוט על הכדור, ללחוץ על היריבה. ראינו הבדל גדול, וזה הצליח". ראמוס הוסיף ש"כדורגל מבוסס על אינטנסיביות ועל גישה, ובסופו של דבר אתה צריך לדעת שעשית כל מה שאתה יכול".

מטאדור? ככה נראה ראמוס לפני המשחק

דני קרבאחל אמר בסיום ש"זה ניצחון חשוב מאוד, שנותן לנו ביטחון". אחרי שכבשה ארבעה שערים לפני ההפסקה, במחצית השנייה ריאל הורידה רגל מהדוושה וקרבאחל יודע ש"אנחנו חייבים לשמור על תחרותיות מקסימלית לכל אורך 90 הדקות". על ניימאר הוא אמר ש"אני חושב שגם נאצ'ו ואשרף יודעים, זה שחקן שקשה מאוד לשחק מולו, צריך לקוות שלא יהיה לו יום טוב ושלך כן יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully