וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי חזרה לפסגה עם מהפך ו-1:4 מרשים על לאציו

הפרטנופי לא נבהלו מה-0:2 של יובנטוס על פיורנטינה ביום שישי, ושמרו על המקום הראשון לפחות לשבוע נוסף. סארי חגג משחק 100 בליגה עם ניצחון 71. מילאן הביסה את ספאל 0:4

שחקני נאפולי, לורנצו איניסינייה, דריס מרטנס. רויטרס
ניצחון גדול למרות פיגור מוקדם. מרטנס ואינסינייה/רויטרס

המחזור ה-24 באיטליה החל אמש (שישי) עם ה-0:2 של יובנטוס מול פיורנטינה בחוץ, אבל נאפולי סיפקה הערב תשובה הולמת: 1:4 מרשים על לאציו. מילאן המשיכה ביכולת המשופרת והביסה 0:4 את ספאל.

seperator

נאפולי - לאציו 1:4

ניצחון מוחץ לפרטנופי על השלישית בטבלה ערב המחזור, ומאוריציו סארי חגג כראוי את המשחק ה-100 שלו על הקווים של נאפולי בליגה (71 ניצחונות). לאציו דווקא עלתה ליתרון אחרי שסטפן דה פריי כבש מקרוב בדקה השלישית, אבל נאפולי מצאה תשובה ומעכה אותה עד דק בהמשך. חוסה קאייחון איזן (43) ושער עצמי של וואלאס (54) השלים מהפך. פיוטר זלינסקי העלה ל-1:3 (56) בזכות מיקום גרוע של שוער לאציו, תומאס סטראקושה, ודריס מרטנס נעץ את המסמר האחרון (73) מול ההגנה חסרת הישע של האורחים. אגב, גם המשחק בסיבוב הראשון הסתיים ב-1:4 לנאפולי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פדריקו ברננדסקי שחקן יובנטוס. רויטרס
ברנרדסקי חוגג מול האקסית. ברנרדסקי/רויטרס

פיורנטינה - יובנטוס 2:0

ארבעה ימים לפני שהיא מארחת את טוטנהאם במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, הצליחה הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי לרשום ניצחון ליגה שמיני ברציפות ו-10 ב-11 המחזורים האחרונים, במהלכם ספגה שער אחד בלבד. כלומר שער ב-990 דקות הליגה האחרונות. בעקבות הניצחון חזרה יובה אל המקום הראשון עם פער שתי נקודות מנאפולי, שתשחק מול לאציו, כשכל תוצאה פרט מניצחון תשאיר את האלופה בפסגה. בדקה ה-56 הצליחה הגברת הזקנה לשבור את הקרח. פדריקו ברננדסקי הוכשל על סף הרחבה והוא בעצמו בעט את הכדור החופשי עם רגל שמאל לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. ברננדסקי כובש נגד האקסית וזה השער הרביעי שהוא כובש בשישה משחקי הסרייה A האחרונים בהם פתח בהרכב של הביאנקונרי. בדקה ה-86 כבשה הגברת הזקנה את השני כשהפעם זה היה גונסאלו היגואין עם סיומת טובה אחרי מסירת עומק של לא אחר מאשר ג'ורג'ו קייליני, 0:2.

פטריק קוטרונה שחקן מילאן. GettyImages
צמד ראשון בסרייה A. פטריק קוטרונה/GettyImages

ספאל - מילאן 4:0

משחק ליגה שישי ברציפות ללא הפסד לרוסונרי, שהשיגו את הניצחון הגבוה ביותר שלהם העונה. פטריק קוטרונה היה במרכז העניינים וחגג צמד ראשון בקריירה בסרייה A. החלוץ בן ה-20 היה על הכדור החוזר כדי לכבוש מקרוב בדקה השנייה, וגם בדקה ה-65 אלכס מרט הדף לרגליו וסידר לו את השני. לוקאס ביגליה, שנרכש בקיץ מלאציו תמורת 17 מיליון יורו, חטף כדור מפדריקו ויויאני בדקה ה-73 אחרי מסירה לא טובה של מרט, ראה שהשוער ממוקם רע ובעט שטוח מ-20 מטרים אל הרשת. שער ראשון של הארגנטינאי במדי מילאן. פאביו בוריני המחליף התקנא בביגליה וכבש את הראשון שלו בסרייה A העונה עם בעיטה בשמאל בדקה ה-90, אחרי הכנה של עוד מחליף, ריקרדו מונטוליבו.

קרוטונה - אטאלנטה 1:1
לקרוטונה: רולנדו מנדרגורה (79), לאטאלנטה: חוסה פלומינו (88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully