וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את עירוני נהריה 73:84

הירוקים נחלצו מרצף נוראי של שבעה הפסדים בזכות רבע רביעי מפלצתי של 17:34. ברנדון בואומן להט עם 25 נקודות, דגן יבזורי צלף מבחוץ (13). נהריה חוזרת להפסיד

בעוד חצי גמר גביע המדינה נמצא מעבר לפינה, המחזור ה-17 בליגת העל יצא לדרך היום (ראשון) עם המשחק שבו מכבי חיפה ניצחה 73:84 את עירוני נהריה ועצרה את כדור השלג של שבעה הפסדים רצופים. בסיבוב הראשון גברה נהריה על חיפה 73:83, הפעם התוצאה היתה דומה מאוד אך קצת משקרת. נהריה הוליכה במשך שלושה רבעים, אך מכבי חיפה פשוט התפוצצה עם 17:34 ברבע האחרון. דגן יבזורי נתן את משחקו הטוב ביותר העונה עם 3 שלשות ו-13 נקודות, אך עם כל הכבוד ליבזורי, איש המשחק הערב ללא ספק היה ברנדון בואומן. הפורוורד הוורסטילי של חיפה פשוט פירק לבד את נהריה במחצית השנייה עם 25 נקודות כולל 3 שלשות, שתיים מהן דרמטיות במאני טיים. אלכס יאנג הוליך את נהריה עם 15, אך הקבוצה של אריק אלפסי פשוט קרסה מנטאלית ופיזית ברבע האחרון.

שחקן מכבי חיפה עוז בלייזר. יוסי ציפקיס
סוף סוף ניצחון. עוז בלייזר/יוסי ציפקיס

פתיחת המשחק היתה שייכת לאורחים שעלו ל-7:15 מהיר, אבל זאק גרהאם ועוז בלייזר הובילו ריצת 0:8 מהירה בדרך לשוויון 15. נהריה הצליחה שוב לברוח מעט, אבל שתי שלשות של הובר ובאומן הפכו את התוצאה והעניקו לחיפה יתרון מזערי של 23:24 בסיום הרבע. גם הרבע השני היה צמוד מאוד אך הרבה יותר הגנתי. נהריה הצליחה להוביל ברובו בעיקר בזכות טיירון נאש, אבל אנחל רודריגס התעורר עם סיום הרבע וסל של יבזורי על הבאזר קבע שוויון 39 במחצית.

הרבע השלישי ממש לא בישר טובות למכבי חיפה שראתה את קורי וובסטר ואלכס יאנג חוגגים עליה מכל טווח כשמנגד הירוקים נתקעו על 7 נקודות בלבד בתשע דקות בתוך הרבע. אבל חיפה ממש לא הסכימה לוותר בקלות על המשחק הזה ואחרי שבואומן סגר את ההפרש בסוף הרבע השלישי, הפורוורד הנהדר צלף עוד אחת בפתיחת הרבע השלישי כששלשה נוספת של יבזורי וסל של בואומן קבעו 60:62 בלבד לנהריה. הקאמבק נמשך והושלם בגדול כשחיפה עשתה לחץ יוצא מהכלל בהגנה, חטפה כדורים כשעוד שלשה של יבזורי וסל נהדר של גרהאם קבעו 69:74 לחיפה כשנותרו 2:36 דקות לסיום. נהריה נשברה בשלב הזה ונקודות מהקו של בלייזר ורודריגז קבעו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully