וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מכבי תל אביב: גולסה וייני לא בסגל, קאניוק יקבל דקות?

שני הפצועים כלל לא יצאו מקרית שלום, הקשר החדש עשוי להיכלל בסגל ולערוך הופעת בכורה. בלקמן ועטר מתחרים על מקום לצד קיארטנסון, עכו תעלה עם שלושה בלמים (20:15, ספורט1)

צילום:שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

הפועל עכו:

נועלת הטבלה תמשיך במערך של שלושה בלמים על ההיעדרות של מוחמדו סיסוקו, כשגל שיש יוסט לעמדת הבלם לצד לוטם זינו ויינון אליהו. בהתקפה ישנה התלבטות בין אליקו באלה לפיטר אונייקאצ'י. בן אז'ובל שהיה בספק התאמן כרגיל ויהיה בהרכב.

מכבי תל אביב:


שרן ייני ואייל גולסה לא יצאו עם מכבי תל אביב למשחק החוץ בעכו, ולא ייכללו בסגל הקבוצה. השניים נפצעו במהלך המשחק מול הפועל באר שבע בשבוע שעבר ולא הצליחו בימים האחרונים להתאושש. שניהם סוחבים פציעות יבשות באזור הברך, ולמרות המאמצים לשחק הם לא הצליחו לערוך מבחן כשירות.

מי שייכלל הערב לראשונה בסגל הוא גידי קאניוק, שעשוי לקבל דקות ראשונות. ההתבלטות של קויף היא בין הצבתו של דור פרץ כבלם ימני במערך שלושת הבלמים לבין ההחלטה לתת דווקא לטל בן חיים בעמדה הזו. כזכור, יובל שפונגין לא יכול לשחק בשל הכרטיס האדום שספג מול באר שבע. כריסטיאן באטוקיו וחוסה רודריגס עשויים לשחק יחד בקישור. וידאר קיארטנסון שלא שותף מול באר שבע, אמור לחזור להרכב, אלירן עטר וניק בלקמן נאבקים על עמדת החלוץ לצידו. גידי קאניוק זומן לסגל 19 השחקנים, ועשוי להתלבש לראשונה.

השופט לירן ליאני לצד אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בספק. גולסה/ברני ארדוב

טריוויה

* מכבי תל אביב ניצחה את הפועל עכו בכל 10 המפגשים האחרונים, עם הפרש שערים כולל של 3:35.

* הניצחון האחרון של עכו הושג ב-19 בנובמבר 2011, אז מוטי איוניר אימן את מכבי תל אביב והובס 3:0 (ניסו קפילוטו, ניקולאס פלצ'וק וסטפן שצ'פוביץ').

* הצהובים לא הפסידו בליגת העל מאז המחזור השמיני: סיבוב שלם של שמונה ניצחונות וחמש תוצאות תיקו.

* אלירן עטר כבש שלושער לרשת עכו בסיבוב הראשון, מה שהפך אותה ליריבה המועדפת עליו: 10 שערים נגדה ב-11 משחקים.

הרכבי הקבוצות

שופט: זיו אדלר
אצטדיון: עכו
קהל: 3500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully