וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת משחקי שבת: התלבטות בין אלברמן לאזולאי, בויסן נטש את אימון בית"ר

פרד רוטן ערך אימון מסכם לקראת קרית שמונה, עומר דמארי יפתח בחוד. ("הפסד ירסק אותנו"), שגיב יחזקאל מושעה. קשר הרכש כנראה לא ייכלל בסגל לאשקלון, וארן והייסטר עדיין בספק

אתר רשמי

החלוקה לפלייאוף עליון ותחתון בליגת העל מתקרבת בצעדי ענק ומחר (שבת) יצא לדרך המחזור ה-22 עם ארבעה משחקים. הפועל רעננה תארח את הפועל חיפה, בני יהודה תפגוש את מכבי פתח תקוה ויוסי בניון, מכבי חיפה תנסה לחזור למסלול הניצחונות על חשבון עירוני קרית שמונה ובית"ר ירושלים תתארח אצל הפועל אשקלון. ביום ראשון מכבי תל אביב תגיע לקרב קצוות בצפון מול הפועל עכו ומכבי נתניה תארח את בני סכנין. המשחק המרכזי של המחזור ייערך ביום שני, אז הפועל באר שבע תארח את מ.ס. אשדוד.

משחקי המחזור:

הפועל רעננה - הפועל חיפה (שבת, 16:00)
בני יהודה - מכבי פתח תקוה (שבת, 18:00)
מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה (שבת, 18:15)
הפועל אשקלון - בית"ר ירושלים (שבת, 20:30)
מכבי נתניה - בני סכנין (ראשון, 19:00)
הפועל עכו - מכבי תל אביב (ראשון, 20:15)
הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד (שני, 21:00)

עוד בנושא

הפועל באר שבע הודיעה רשמית: "שיר צדק נפל קורבן לטעות בייצור"
מהעונה הבאה: קבוצות שישתפו פחות זרים יתוגמלו ב-300 אלף שקל
בני בן זקן: "לא יהיה פשוט באשקלון, אף אחד לא טייל שם"

יוסי בניון שחקן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
זוכה למחמאות. יוסי בניון/מגד גוזני

15:50, בני יהודה: הלחץ בבני יהודה לא ממש הורגש העונה, בטח לא במחזורים האחרונים. נדמה שדווקא לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה אפשר להרגיש את המתח את הזהובים. אפילו יוסי אבוקסיס ערך אסיפה בה נזף בשחקניו אחרי היכולת הדחה שהציגה מול אשדוד. אבוקסיס יערוך מחר שינוי אחד שיחזיר להרכב את אלמוג בוזגלו על חשבונו של מתן חוזז (עמית גולדשטיין).

הרכב משוער: אמליוס זובאס, מאור קנדיל, אעיד חבשי, דן מורי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, רועי גורדנה, יונתן כהן, אלמוג בוזגלו, מאוויס צ'יבוטה, נריוס ולסקיס.

15:45, הפועל רעננה: לא בטוח שהתמודדות בגביע מול אשדוד רצויה אצל הפועל רעננה שנאבקת על חייה בליגת העל. אחרי המנוחה שנתן מנחם קורצקי למספר שחקנים, יחזור מחר להרכב החזק של הקבוצה שלא יכלול את שמעון אבוחצירה הפצוע. קורצקי עדיין מתלבט לגבי החלק הקדמי. שלושה מתוך הארבעה: מוחמד כליבאת, שלומי ארבייטמן, כרם ראשיד ורועי זיקרי, אמורים לפתוח מחר בחוד (עמית גולדשטיין).

הרכב משוער: גיירמו ויסקארה, עדי נמני, בן והבה, מוחמד עלי קאמרה, עמונאל אמבולה, בן בנימין, אל בבייב, נמניה ניקוליץ', כרם ארשיד, מוחמד כליבאת, רועי זיקרי.

15:20: מ.ס. אשדוד: עמיר תורג'מן היה כעוס הבוקר באסיפת הקבוצה. אתמול קיבלו השחקנים יום מנוחה, אבל המאמן לא עבר לסדר היום על היכולת החלשה של השחקנים שלשום בתיקו מול הפועל רעננה במפגש הראשון של רבע גמר גביע המדינה. "אנחנו במרחק של נגיעה מחצי גמר גביע המדינה ושחקנים כאן באים למשחק אדישים כאילו זה משחק אימון", אמר תורג'מן לשחקנים. "שחקנים מקבלים הזדמנויות ולא לוקחים אותן. במקום לגרום לנו לחשוב עליהם למשחק הבא, באים ומשחקים כאילו זה סתם משחק". גדי קינדה, שלא היה בסגל למשחק מול רעננה, ישוב להרכב מול הפועל באר שבע. דן ביטון, שהיה מנקודות האור הבודדות שלשום בגביע, עשוי לקבל אשראי בהרכב מול הקבוצה בה החל את דרכו. יצחק אספה אמור לחזור להרכב אחרי שני משחקים בהם לא פתח.
מי שיעדר הוא וובה בראון שספג כרטיס צהוב חמישי מול בני יהודה ויימנע ממפגש מול הקבוצה שעד לפני שבוע היה חלק ממנה (יניב טוכמן).

15:05, בני סכנין: החלוץ שלומי אזולאי הרגיש שוב כאבים בשריר והוא בספק למשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון.

14:55, עירוני קרית שמונה: סאן מנחם צפוי להמשיך כשחקן קישור בעוד שמוחמד שכר יחזור להרכב. אפונסו טיירה ועומר לקאו המוצהבים יהיו מחוץ לסגל כאשר דידייה ברוסו ואיסמעאיל ריאן צפויים להיכנס להרכב במקומם.

13:50, בית"ר ירושלים: שחקן הרכש דייויד בויסן חש לא בטוב ונטש את אימון בית"ר. הוא ככל הנראה לא יהיה בסגל למשחק מול אשקלון.

12:45, מכבי פתח תקוה: המלאבסים סיימו את האימון המסכם וכפי שתורגל אתמול תערוך שלושה שינויים. שרון מימר אמר לפני האימון: "יוסי בניון הביא מה שציפינו שהוא יביא. שחקנים לידו מרימים קצב, נהנים ובאים עם אנרגיות טובות יותר. אני לא מאמין בלהוריד את השחקנים לקרקע. כשיש רגעים טובים צריך ליהנות". יובל שבתאי שיפתח אמר: "בניון 'הרים' אותנו. הוא שחקן ברמה המקצועית הכי גבוהה שיש, גם מנטאלית. המשחק הקרוב יכול להציל לנו את העונה. ניצחון מחר יביא אותנו למרחק של שלוש נקודות מהמקום שמוביל לשם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עומר דמארי , מכבי חיפה. ברני ארדוב
שוב פותח. דמארי/ברני ארדוב

12:15, מכבי חיפה: מכבי חיפה סיימה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק ממנו עולה שהמאמן פרד רוטן שוקל לעשות שינוי אחד בהרכב כאשר במרכז הקישור תורגלו לסירוגין גל אלברמן ושלומי אזולאי. במקרה שאזולאי יפתח, קוסטדינוב ישחק את הקשר האחורי.

10:00, עירוני קרית שמונה: בעירוני קרית שמונה ישלימו היום את ההכנות למשחק מול מכבי חיפה. בקרית שמונה מודעים לכך שרק נצחון ישאיר סיכוי כלשהוא להעפיל לפלייאוף העליון. "אנחנו בתקופה טובה אבל זה חייב להתבטא בתוצאות"אמר שחקן בקבוצה", אנחנו חייבים ניצחון כדי שיתר העונה הסדירה לא תהיה לפרוטוקול". שגיב יחזקאל המורחק ייעדר.

09:00, הפועל אשקלון: יובל נעים שובר את הראש בימים האחרונים כיצד לגרום לשחקנים שלו להיראות אחרת. המאמן ערך אינספור אסיפות השבוע, גם ההנהלה ערכה אסיפה עם השחקנים וגם שיחות של ההנהלה עם הצוות המקצועי וביחד עם השחקנים. שחקן בקבוצה הגדיר זאת: "היו השבוע אסיפות בשביל עונה מלאה".

אייל משומר ושי חדד הפצועים ייעדרו ונעים מנסה כל מיני אופציות לאלתר בעמדות המגינים. אתמול תורגל מירקו אורמוש מגן ימני ואילו עוז ראלי מגן שמאלי ולאחר מכן אורמוש עבר לקישור. בקבוצה יש ביקורת על היכולת החלשה של מילאן סמילאניץ' בקישור ולכן ייתכן כי אורמוש בכל זאת ישחק בקישור, ראלי יפתח כמגן ימני ושי בן דוד שמאלי. דובב גבאי אמור לפתוח בחוד ההתקפה.


08:30, בית"ר ירושלים: בית"ר מתכוננת למשחק החוץ מול הפועל אשקלון ברצינות רבה. שחקנים בקבוצה דיברו על הזעזוע שיובל נעים מנסה לייצר לאחר תצוגת הנפל של אשקלון מול מכבי פתח תקוה ואמרו: "יובל לא פראייר, הוא יודע מה הוא עושה, הוא יגרום לשחקנים שלו לבוא מחר ולהתאבד על המגרש. אם אנחנו רוצים להישאר במאבק האליפות חייבים לחזור עם ניצחון".

בצד המקצועי, המאמן בני בן זקן יקבל החלטות סופיות רק לאחר האימון המסכם ובהתאם לכשירות השחקנים. מרסל הייסטר ואנתוני וארן צפויים להיכלל בסגל אך אם יחושו בכאבים דברים עשויים להשתנות. אופיר קריאף אמור לפתוח בהרכב אך ייתכן כי בשל העובדה שסבל ממתיחה בשבוע האחרון יקבלו במועדון החלטה שלא לסכן אותו ולפתוח עם דוד קלטינס לצידם של קלאודימיר פריירה ואריק סאבו. חן עזרא יחזור להרכב לאחר שנעדר נגד מכבי חיפה בגין הרחקה.


07:15, הפועל חיפה: הפועל חיפה תערוך שני שינויים ביחס להרכב שפתח בדרבי באמצע השבוע. למרות הגיבוי שנתנו אתמול לשוער שפתח בדרבי, ארנסטס שטקוס יחזור לשער במקום רן קדוש. את מקומו של גבריאל תמאש (צהובים) יתפוס הבלם-קשר המקדוני ריסטו מיטרבסקי. גל אראל ימשיך לפתוח בקישור לצדו של רוסלן ברסקי". זהו משחק קשה מול יריבה שנלחמת על חייה", אמר ניר קלינגר על היריבה מרעננה. "נרצה להביא למשחק את הדברים הטובים שעשינו בדרבי ולהפיק לקחים מהטעויות".

הרכב משוער, הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס; דור מלול, ניסו קפילוטו, ריסטו מיטרבסקי, שמואל שיימן; גל אראל, רוסלן ברסקי, גילי ורמוט, ראדו גנסארי, עדן בן בסט; אלון תורג'מן.

07:11, מכבי חיפה: על פי האימון האחרון, פרד רוטן לא אמור לבצע שינויים בהרכב, אך ייתכן שינוי של הרגע האחרון במרכז השדה. אטיין ריינן לא תורגל בהרכב, אך אמור לקבל בכל מקרה דקות משחק ולערוך בכורה, זאת משום שיפתח בשבוע הבא בהרכב והמאמן רוצה להכין אותו לקראת המשחק הקרוב. בקבוצה ישנו מתח מסוים לקראת המשחק. פרד רוטן הרבה בשיחות אישיות השבוע ושחקנים אמרו: "אם נפסיד לקריית שמונה, אף אחד לא יוכל לברוח מזה: נילחם עד סוף העונה על ירידה. זה פשוט ירסק אותנו". עומר דמארי ימשיך לפתוח בחוד, כשרוקאביציה וסלליך יפתחו באגפים. גם רועי קהת יפתח בהרכב. סלליך אמר לקראת המשחק: "יש משחקים שאנחנו משחקים טוב ופותחים מצוין, ואז יש ירידה ביכולת, אנחנו צריכים לתת על זה את הדעת ולנסות למצוא את הסיבות למה זה קורה. אני מאמין שנמצא את האיזון בין המחציות היותר טובות והפחות טובות. אני מרוצה מהיכולת ומהמספרים שלי, אבל הייתי מאוד מרוצה אם המצב של הקבוצה היה יותר טוב. המשחק מול קריית שמונה הוא המשחק הכי חשוב שלנו העונה".

הרכב משוער, מכבי חיפה: עמרי גלזר; ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש; גל אלברמן, גיאורגי קוסטדינוב, רועי קהת, ניקיטה רוקאביציה, סינטאיהו סלליך; עומר דמארי.

סתיו פיניש בני יהודה. ברני ארדוב
"מתעסקים רק בעצמנו". סתיו פיניש/ברני ארדוב

07:08, מכבי פתח תקוה: חמישה מחזורים בלבד לסיום העונה, כשהיא במקום השביעי עם מרחק של שש נקודות מבני יהודה והפלייאוף העליון, במכבי פתח תקוה דרוכים לקראת המשחק החשוב ביותר שלה העונה. אחרי שנראה היה שיחזור להרכב במקום רומאריו פירס המוצהב, לירוי צעירי נטש את האימון אתמול ולא יהיה כשיר. "אנחנו הולכים על כל הקופה, אם לא ננצח הסיפור נגמר", אמרו בקבוצה. שרון מימר הקרין קטעים מהתבוסה על אשקלון, והפיג מדי פעם את המתח באסיפה. בהיעדרו של פירס, יובל שבתאי אמור לקבל את הקרדיט לצד יניב בריק. יוסי בניון יתופקד כשחקן חופשי, כשלידור כהן, מנור סולומון וגריגורי טאדה יפתחו בהתקפה. עודד אלקיים ותומאש סיבוק חוזרים מהרחקה ואמורים לפתוח בהגנה. גם תאי בריבו ספג צהוב חמישי. יוסי בניון: "שש נקודות מבני יהודה זה עדיין הרבה, אבל המשחק הזה יכול לתת את התקווה שאפשר להגיע לפלייאוף. בני יהודה קבוצה טובה, אבל לפחות יש לנו צ'אנס" (איציק יצחקי).

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: יוסי גינזבורג, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, אורי מגבו, יניב בריק, יובל שבתאי, יוסי בניון, מנור סולומון, לידור כהן; גרגורי טאדה.

07:05, בני יהודה: "אנחנו לא מרגישים את הדעיכה ביכולת שלנו", אמר סתיו פיניש, "למרות שהיו לנו הרבה תוצאות תיקו ותוצאות פחות טובות לאחרונה אני לא חושב שהכדורגל שלנו פחות טוב מלפני כן. פשוט היו דקות מסוימות בהן נראינו פחות טוב. בשבת יש לנו משחק חשוב, אולי הכי חשוב שלנו העונה ואנחנו צריכים להביא אליו את הדקות הטובות שהיו לנו מול אשדוד. זאת לא קלישאה, כל משחק הוא חשוב, מחר זה משחק סופר חשוב מול יריבה שמתמודדת מולנו על המקום בפלייאוף. אנחנו צריכים לבוא ולנסות לנצח, זה גם מה שיוסי (אבוקסיס) רוצה, כמו שבאנו נגד מכבי, בית"ר ובאר שבע ובכל משחק אנחנו רוצים לנצח, בטח משחק כזה. לא חושב שהלחץ משפיע עלינו. יש לנו פער יחסית גדול ממכבי פתח תקוה ואנחנו לא מתייחסים אליו, אלא מתעסקים רק בעצמנו. אין ספק שמכבי פתח תקוה קבוצה טובה. יש להם שחקנים מאוד מוכשרים והצירוף של יוסי בניון הביא להם איזשהו באזז מסביב שכולם שם רוצים להצליח. נצטרך ללמוד אותם טוב ולנצח אותם כי אין ברירה אחרת" (עמית גולדשטיין).

06:50, הפועל רעננה: מוחמד כליבאת אמר לקראת המשחק מול הפועל חיפה: "ידענו שהמשחק מול אשדוד בגביע יהיה קשה, רצינו גם לשחק על תוצאה כדי שנבוא לגומלין בהרגשה טובה, ונעשה את המוטל עלינו. התוצאה עם שער החוץ שכבשנו אומרת שהסיפור בידיים שלנו - העברנו את ההכרעה לבית שלנו ונקווה שבגומלין נעבור לשלב הבא. ברור שאנחנו לא במצב אידיאלי לקראת המשחק. הקבוצה התחזקה ואנחנו רוצים להביא את היכולת שלנו לידי ביטוי, זה הולך להיות משחק מאוד קשה מול קבוצה שנלחמת בצמרת, אבל כמו שראינו בליגה הזו - אף קבוצה לא נופלת מאף קבוצה. אם נבוא דרוכים ומוכנים ונדע מה אנחנו צריכים לעשות - נוכל להוציא את שלושת הנקודות בבית, אני מקווה שנתעלה על עצמנו וננצח" (עמית גולדשטיין).

מנור סולומון, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב, ברני ארדוב
אוהב לכבוש מול בני יהודה. מנור סולומון/ברני ארדוב, ברני ארדוב

טריוויה לקראת משחקי השבת

הפועל רעננה - הפועל חיפה

* שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות של הפועל חיפה על האפס (0:1 ופעמיים 0:2).

* הפועל רעננה, אחת משתי הקבוצות היחידות (יחד עם מ.ס. אשדוד) ללא ניצחון ביתי העונה, לא ניצחה כמארחת כבר יותר משנה, מאז ה-0:1 על הפועל כפר סבא ב-28 בינואר 2017.

* המאזן הביתי של רעננה בליגת העל בשנת הבצורת הזו: 11 הפסדים, חמש תוצאות תיקו ורק ארבעה שערי זכות.

* כל שלושת ניצחונות הליגה האחרונים של הפועל חיפה היו בתוצאה 0:1, וסך הכול יש לה שישה ניצחונות כאלה מתוך ה-12 שלה העונה - יותר מכל קבוצה אחרת.

בני יהודה - מכבי פתח תקוה

* 104 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי פתח תקוה מובילה 37:41 בניצחונות ועוד 26 משחקים לא הוכרעו.

* שתיהן חולקות העונה את אותו אצטדיון ובני יהודה ניצחה 1:2 בסיבוב הראשון, אבל הפעם האחרונה שגברה על מכבי פתח תקוה כמארחת הייתה ב-17 באפריל 2011, כשלירוי צעירי וגלבאן קבעו 0:2 בבלומפילד. עכשיו צעירי נמצא בצד השני.

* שתי הקבוצות מגיעות אחרי חמישה משחקי ליגה ללא הפסד, כאשר אצל בני יהודה ארבעה מהמשחקים הסתיימו בתיקו.

* מנור סולומון כבש את שערו הראשון בקריירה נגד בני יהודה בניצחון 0:2 בעונה שעברה, והבקיע נגדה גם בהפסד 2:1 בסיבוב הראשון ב-30 באוקטובר. מאז לא מצא שוב את הרשת.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בכושר נפלא. ניקיטה רוקאביציה/ברני ארדוב

מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה

* הפסד ימנע ממכבי חיפה גם את הסיכוי התיאורטי הקלוש להגיע לפלייאוף העליון ויקבע כי בכל מקרה תסיים את העונה במקום הכי נמוך שלה מאז 1987/88 (מקום תשיעי, ראשון בפלייאוף התחתון). בכל העונות מאז סיימה לכל הפחות במקום החמישי.

* הירוקים לא ניצחו משחק ליגה ביתי מאז ה-0:2 על בני סכנין בתחילת נובמבר. בחמשת הניסיונות מאז רשמו שלושה הפסדים ופעמיים 1:1.

* שתי הקבוצות נפגשו 29 פעמים בליגת העל, כשעירוני קרית שמונה מובילה 12:13 בניצחונות ועוד ארבעה משחקים לא הוכרעו.

* מכבי חיפה נותרה הקבוצה היחידה בליגת העל שלא כבשה העונה במהלך רבע השעה הראשונה. השער הכי מהיר שלה הובקע בדקה ה-25: עומרי בן הרוש נגד הפועל רעננה במחזור הרביעי.

* ניקיטה רוקאביציה כבש שישה שערים (שלושה מהם בגביע) בשבעת המשחקים בהם פתח ב-2018.

הפועל אשקלון - בית"ר ירושלים

* בית"ר ירושלים התארחה אצל הפועל אשקלון שש פעמים בכל המסגרות והשיגה רק ניצחון אחד, במרץ 1998. שי הולצמן היה חתום עליו עם צמד שקבע מהפך וניצחון 1:2. בסיום אותה עונה זכתה בית"ר באליפות ואילו אשקלון ירדה מהמקום האחרון בהופעת הבכורה שלה בליגה הבכירה.

* בית"ר ירושלים היא הקבוצה היחידה בליגת העל שכבשה בכל מחזור העונה. הרצף שלה, שהחל עוד בעונה שעברה, עומד כבר על 27 משחקים עם שער זכות (שיא מועדון).

* הפועל אשקלון ניצחה רק אחד מ-16 משחקי הליגה האחרונים שלה והפסידה בכל ארבעת הקודמים.

* אשקלון גם עם רצף של שמונה משחקי בית ללא ניצחון, כשסך הכול ניצחה פעם אחת בלבד העונה כמארחת (1:2 על הפועל עכו במחזור הרביעי).

* השחקן החם בכדורגל הישראלי: אנתוני וארן כבש בכל ארבעת משחקי הליגה האחרונים בהם היה בהרכב. יחד עם הגביע, יש לו תשעה שערים בשבעת המשחקים האחרונים בהם פתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully