וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר במחצית: "יש כאן שחקנים שלא רוצים לשחק"

8.2.2018 / 8:05

מאמן האלופה רטן במחצית ה-1:1 המאכזב מול קרית שמונה, ושחקנים חיזקו אותו: "המחצית הראשונה היתה בזיונית". המועדון לא יוכל לערער על העונש של אוגו, באר שבע מחכה להתנצלות מאוחנה. מחמאות לאוחיון ואלחמיד

יוסי ציפקיס

1. בכר רתח על השחקנים: "נראה כאילו מכריחים אתכם לשחק"

שוב ושוב ברק בכר מוצא את עצמו מנסה לשלהב את שחקניו במחציות של משחקים. גם אמש (רביעי), אחרי שהפועל באר שבע ירדה להפסקה בפיגור 1:0 מול עירוני קרית שמונה, בכר נאלץ לספק נאום חוצב להבות. "אתם נראים כאילו מכריחים אתכם לשחק. כולם פה נראים כמו שחקנים שלא רוצים לשחק ובטח שלא רוצים לנצח. זה מכעיס", אמר לשחקנים. השחקנים הסכימו איתו, ואחד מהם אמר על המחצית הראשונה החלשה: "אסור שניראה ככה יותר לעולם. המחצית הראשונה היתה בזיונית מבחינתנו".

עוד בנושא

עוד משחק מאכזב: באר שבע גירדה 1:1 ביתי מול קרית שמונה ברבע גמר הגביע
שער חוקי נפסל לבאר שבע, בכר: "פעם זה עובד לטובתנו, פעם לרעתנו"
ג'ון אוגו הורחק מארבעה משחקים בעקבות האדום וההתפרעות מול מכבי תל אביב

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
שוב ניסה לעורר את השחקנים. בכר/ברני ארדוב

2. שחקן: "כשאנחנו משחקים ככה, אנחנו רק עוד קבוצה"

אתמול נרשם גם רגע נדיר למדי, כשהאוהדים קראו בוז לעבר השחקנים עם הירידה למחצית. אחרי המשחק בכר עשה את דרכו לחדר ההלבשה, כשביציע הדרומי שרו וקראו לו. אחרי שסיים את להתראיין כנדרש ממנו, בכר יצא מהמנהרה וחזר לכר הדשא, כדי לשוחח עם האוהדים. "בכר, נלך איתכם עד סוף העולם!", קרא אחד האוהדים במגפון, "אבל אנחנו רוצים ש'תאשפזו' את היריבות. אנחנו רוצים מלחמה". בכר מחא כפיים ונפרד, אבל על פניו ניכר היה שגם הוא רוצה בדיוק את אותו דבר. גם הוא רוצה שהקבוצה שלו תחזור להיות הקבוצה הלוחמת והמאיימת של השנים עברו.

"כשאנחנו קבוצה יוזמת, קשה לעצור אותנו. אבל כשאנחנו מתבטלים כמו נגד מכבי תל אביב ובמחצית הראשונה אתמול, אז אנחנו רק עוד קבוצה", טען אחד השחקנים. שני השחקנים היחידים שזכו למחמאות עם צמד הבלמים חאתם עבד אלחמיד ומתן אוחיון.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני הפועל באר שבע גיא מלמד, מהראן ראדי עם השופט ארז פפיר. ברני ארדוב
באר שבע תהפוך להיות "עוד קבוצה"?/ברני ארדוב

3. באר שבע לא תוכל לערער על עונשו של אוגו

חוץ מהיכולת הדלה אמש, סוגייה נוספת שמטרידה את הקבוצה היא עונשו של ג'ון אוגו. הקשר הורחק אמש מארבעה משחקים, עונש שנחשב יחסית כבד, אבל כזה שאי אפשר לערער עליו. על פי תקנון ההתאחדות, מותר לערער רק על הרחקה בת חמישה משחקים או יותר, אבל במועדון בין כה וכה לא התכוונו לערער. בהנהלה כעסו על ההתנהגות של אוגו, כך שלא לציטוט במועדון ישנם כאלה שטוענים שהעונש אפילו ראוי. בקבוצה מקווים שההרחקה תעורר את הניגרי ותחזיר אותו לכושר הטוב שאפיין אותו בעונות קודמות.

שחקני הפועל באר שבע ג'ון אוגו, לואי טהא. ברני ארדוב
עונש ראוי? אוגו/ברני ארדוב

4. מיכאל אוחנה יתנצל פומבית?

גם מיכאל אוחנה ישב אתמול בחוץ. בכר עוד התייחס בסוף לעניין ואמר: "ברור שרק אני קבעתי שהוא יהיה מחוץ לסגל. אין טעם לדון בזה כל פעם מחדש". ואכן, נראה שהמתיחות בין הצדדים נמשכת. בהנהלה מצפים לצעד מאוחנה להתנצלות פומבית או לצעד אחר שיבהיר כי הבין את טעותו, אך בשלב זה השחקן נמצא במבוי סתום ונראה שהשבועות הקרובים יכריעו האם יחזור לרוטציה של בכר, או שמא ימצא עצמו עד סיום העונה בסיטואציה בה הוא כמעט לא משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully