וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה גינתה את הקללות לפיקה, מינה יפתח במקומו בוולנסיה?

המוליכה נערכת לגומלין בחצי גמר הגביע במסטאיה (ה', 22:30, ספ' 1), ג'רארד פיקה שנפצע בדרבי הסוער מול אספניול מתעקש לשחק, אך הקולומביאני צפוי לערוך בכורה ב-11. ולנסיה תמחוק את ה-1:0?

one
ג'רי מינה שחקן ברצלונה. רויטרס
יערוך בכורה בהרכב? ג'רי מינה/רויטרס

אחרי ה-1:1 הסוער מול אספניול בליגה, ברצלונה תנסה להישאר בלתי מנוצחת גם ביום חמישי (22:30, ספורט 1) כאשר תתארח במסטאיה אצל ולנסיה למשחק הגומלין של חצי גמר הגביע. שער של סוארס סידר לבארסה 0:1 קטן ודחוק במשחק הראשון, כך שתיקו יספיק לקטלאנים להשיג כרטיס לגמר מול סביליה או לגאנס.

מי שעשוי לערוך בכורה בהרכב במשחק הזה במדי הקטלאנים הוא בלם הרכש הקולומביאני ג'רי מינה שככל הנראה יפתח על חשבון ג'רארד פיקה שנפצע בדרבי מול אספניול. פיקה מתעקש לשחק, אך קשה להאמין שואלוורדה יסכן את הבלם הבכיר שלו לקראת המאבקים הקריטיים שמצפים לקבוצה מול צ'לסי בליגת האלופות. מנגד, ולנסיה מאמינה בכוחה למחוק את ההפסד הקטן מהקאמפ נואו, אך היא מגיעה למשחק הזה במומנטום רע מאוד עם ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים - שלושה מהם מול ריאל מדריד, ברצלונה ואתלטיקו מדריד. סימונה זאזה וסנטי מינה צפויים לפתוח בהתקפה של מרסליניו שמפנטז על הפתעה.

ארנסטו ואלוורדה ערך מסע"ת לקראת המשחק ולא פסל את שיתופו של פיקה: "לא שולל את האפשרות שישחק במסטאיה. נראה איך הוא יהיה באימון הערב". על ג'רי מינה אמר: "ראיתי אותו מתאמן חזק, אנחנו חושבים שהוא יכול לעזור לנו ורוצים שהוא יהיה שחקן חשוב בקבוצה".

אפרופו ג'רארד פיקה, ההתאחדות הספרדית גינתה היום את הנהמות והקללות של אוהדי אספניול כלפי הבלם בדרבי הסוער. כזכור, בדקה ה-66 אחרי השער של אספניול, כ-450 אוהדים מקומיים קיללו נמרצות את פיקה - כולל הערבות מעליבות לשאקירה זוגתו ובנם".

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
הצליח להכניע את ולנסיה במשחק הראשון. סוארס/רויטרס

מרסליניו מאמן ולנסיה התייחס לקראת המשחק בעיקר להיערכות למפגש עם לואיס סוארס - כובש מחונן ופרובוקטור לא קטן. "כולם מכירים אחד את השני. אנחנו מכירים את היריבה ויודעים איך היא משחקת. אסור לנו להיגרר לדברים שלא קשורים לכדורגל ולא ליפור לפרובוקציות של סוארס", אמר מרסליניו.

על ההיעדרות הצפויה של פיקה, אמר: "זה שהם מסתירים מידע לגבי הפציעה שלו, אומר שבארסה מכבדת אותנו יותר".

"אני לא יודע אם אנחנו ראויים לגמר או לא, מה שאני יודע זה שאנחנו משחקים מול פייבוריטית ברורה. מאידך, השחקנים בטוחים בעצמם ואנחנו הולכים לתת פייט ולתת את כל מה שיש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully