וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "יש דברים שהייתי עושה בגיל 20 ואיני יכול לעשות היום"

כוכב ריאל מדריד, שחגג השבוע 33, התראיין למגזין GQ ואמר: "מרגיש שאני יכול לשחק ברמות הגבוהות ביותר בשנים הקרובות". טיבו קורטואה שלח רמיזה לריאל? "הלב שלי במדריד"

one

אחרי עונת שיא מבחינתו, כריסטיאנו רונאלדו פתח את עונת 2017/18 בצורה ממש לא טובה ואיתו גם הקבוצה שלו שמשתרכת לה במקום הרביעי בלה ליגה, הרחק מברצלונה שכנראה תנשל את הבלאנקוס מתואר האליפות בו זכתה אשתקד.

היום (רביעי) כוכב ריאל מדריד התראיין למגזין GQ והתייחס לקריירה שלו ולחיים האישיים: "ברמה האישית, זה זמן נפלא עבורי. יש לי משפחה שגדלה ואני מאוד שמח. במישור המקצועי היו לי שנתיים מוצלחות מאוד בריאל מדריד ובנבחרת ואני מרגיש שאני יכול להמשיך ברמה הגבוהה בשנים הקרובות".

על הדעיכה בכושרו העונה: "החיים הם אתגר מתמשך. אני מנסה להיות בפיק שלי. אני מנסה להיות בפיק שלי, אני חייב להיות במאה אחוז שלי, אבל יש דברים מסויימים שהייתי יכול לעשות בגיל 20 ואני לא יכול לעשות היום. צריך לנסות ולמצוא איזון. אני מאוד נחוש ואמביציוני, אני רוצה להשתפר ולכבוש עוד גולים כל הזמן. אני מנסה להישאר מפוקס ומרוכז בהווה מאשר בעבר.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. רויטרס
עדיין לא אמר את המילה האחרונה. רונאלדו/רויטרס

צ'לסי מוכנה להציע לטיבו קורטואה חוזה חדש בו הוא ירוויח 200 אלף ליש"ט לשבוע - מה שיהפוך אותו לבכיר המשתכרים בעולם בין השוערים - אבל הבלגי רוצה למדריד, שם הוא שיחק במדי אתלטיקו בשנים 2011-2014. בת זוגו לשעבר של קורטואה מתגוררת בבירה הספרדית עם שני ילדיהם והשוער מתגעגע.

בראיון בבלגיה קורטואה אמר: "אם ריאל מדריד באמת מתעניינת, אין ספק שהמצב האישי שלי ישפיע. אני מדבר על האספקט המשפחתי. כולם יודעים על הקשר שלי למדריד. שני הילדים שלי גרים שם עם אמם. אני מדבר כל יום עם הבת שלי בפייסטיים, והיא אומרת לי כל הזמן שהיא מתגעגעת אלי".

השוער הוסיף: "בכל פעם שיש לי הזדמנות, אני טס לפגוש את הילדים שלי. זה לא קל. הלב שלי במדריד, זה הגיוני ומובן. אבל אני חוזר ואומר שכרגע אני במו"מ עם צ'לסי על הארכת חוזה. אם ריאל מדריד תרצה אותי, היא תצטרך לדבר עם צ'לסי. בינתיים זה מעולם לא קרה".

בינתיים ב"מארקה" מדווחים (שוב) על הרצון של רוברט לבנדובסקי לעבור מבאיירן מינכן לריאל מדריד. החלוץ הפולני קושר כבר פעמים רבות במעבר לבלאנקוס וסוכנו מנסה לדחוף למהלך כזה כבר למעלה משנה. ללבנדובסקי יש חוזה עד קיץ 2021 בבאיירן מינכן.

עוד באותו נושא

ערעור ריאל מדריד נדחה: קרבחאל יחמיץ את המשחק הראשון מול פ.ס.ז'

לכתבה המלאה
שוער צ'לסי, טיבו קורטואה. GettyImages
מחובר מאוד לבירת ספרד. קורטואה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully