וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערעור ריאל מדריד נדחה: קרבחאל יחמיץ את המשחק הראשון מול פ.ס.ז'

אופ"א הותירה על כנו את עונש ההרחקה משני המשחקים שספג המגן הימני במשחק מול ניקוסיה והוא לא יעמוד לרשות זידאן בקרב הגדול בשמינית הגמר. נאצ'ו צפוי להחליפו בצד ימין

one

אחרי שעשתה היסטוריה וזכתה פעמיים ברציפות בליגת האלופות, ריאל מדריד תפגוש ביום רביעי הבא (21:45, 14.02) את פריס סן ז'רמן האימתנית למשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר המפעל. אלא שאם לא די בכושר המזעזע בו נמצאת אלופת אירופה לעומת הכושר המטורף של יריבתה, הרי שהיום (שלישי) הבלאנקוס יתבשרו כי הם ייאלצו להסתדר במשחק הראשון ללא דניאל קרבחאל המגן הימני המצטיין שלהם.

שחקן ריאל מדריד דני קרבחאל. רויטרס
יחסר לזידאן. קרבחאל/רויטרס

כזכור, קרבחאל הושעה משני משחקים על ידי אופ"א בעקבות כך שקיבל צהוב מכוון מול אפואל ניקוסיה בשלב הבתים. ריאל מדריד עירערה על העונש הזה, אך אופ"א דחתה את ערעורה היום ולפיכך קרבחאל, שריצה כבר משחק אחד מול בורוסיה דורטמונד, יחמיץ את המשחק ברביעי ויעמוד לרשות זידאן במשחק הגומלין בפארק דה פראנס.

בהיעדרו של קרבחאל, המאמן הצרפתי צפוי להציב את נאצ'ו בעמדת המגן הימני, כאשר סרחיו ראמוס ורפאל וארן יפתחו במרכז ההגנה. לריאל, שסיימה ב-2:2 מביך מול לבנטה במחזור החולף, מצפה משחק ביתי מול סוסיאדד לפני המפגש הגדול מול פריס, לה מצפים שני משחקים - הערב בגביע מול סושו ומשחק חוץ בשבת נגד טולוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully