וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולס: "חלמתי על זה מגיל קטן". צפו בקובי בריאנט ואמביד חוגגים

הקוורטרבק של פילדלפיה, שזכה גם בתואר ה-MVP של הסופרבול, היה מאושר בסיום ה-33:41 על ניו אינגלנד. בריידי: "אין סיבה שלא אחזור בשנה הבאה", כל התגובות, כולל ההבטחה של אמביד וההתפרצות של קובי

עריכת וידאו: מתן חדד

היסטוריה בפילדלפיה: האיגלס גברו 33:41 על ניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול וזכו בו לראשונה בתולדותיהם. פילי הגיעה כאנדרדוג לכל משחק בשלבי הפלייאוף בעיקר בשל פציעתו של הקוורטרבק הקבוע קרסון וונץ. אך רצה הגורל ומחליפו, ניק פולס, לקח על גבו את הקבוצה ואף זכה בתואר ה-MVP של המשחק. תואר היסטורי בפילדלפיה, שאוהדיה זוכים סוף סוף לראות את הגביע היוקרתי מגיע לעיר שלהם. שיאים רבים נשברו במשחק, כשהבולט הוא שיא יארדים לשתי קבוצות יחד במשחק אחד עם 1,151.

שחקן פילדלפיה איגלס ניק פולס. רויטרס
עונה חלומית. ניק פולס/רויטרס

בצד השני, הפטריוטס המאוכזבים שרצו לזכות בפעם השישית בסופרבול ייאלצו לנסות לעשות זאת שוב בעונה הבאה. טום בריידי, דווקא הוא, איבד את הכדור ברגע קריטי, ואותו איבוד סידר בסופו של דבר את הניצחון לאיגלס.

ניק פולס, ה-MVP, אמר בסיום: "זה מדהים. הרגשתי רגוע, יש לנו קבוצה מעולה וצוות נהדר. היינו מלאי ביטחון ופשוט שיחקנו פוטבול. שיחקנו את המשחק הזה מגיל קטן וחלמנו על הרגע הזה שנהיה כאן. ובשבילי להיות כאן עם הבת שלי, אשתי, חבריי לקבוצה וכל העיר. אני מרגיש מבורך". פולס הפך לקווטרבק הראשון אי פעם בסופרבול שמוסר ותופס לטאצ'דאון.

עוד באותו נושא

פילדלפיה איגלס זכתה בסופרבול לראשונה בתולדותיה אחרי שניצחה 33:41 את ניו אינגלנד פטריוטס

לכתבה המלאה
שחקן פילדלפיה איגלס זאק ארץ. רויטרס
הטאצ'דאון הקריטי של ארץ/רויטרס

זאק ארץ, שהשיג את הטאצ'דאון המנצח: "אנחנו קבוצה מדהימה. כל יום אנחנו נהנים באימונים ועשינו דבר מדהים. אני מאושר בשביל העיר פילדלפיה. אנחנו אלופי העולם!"

מאמן האיגלס, דאג פדרסון: "יש לי את השחקנים הטובים בעולם, כמו גם את האוהדים הכי טובים בעולם וזה מגיע להם. רצינו להישאר אגרסיביים. הפטריוטס עשו עבודה מעולה, אבל המנטליות שלנו הייתה להיות אגרסיביים עד הסוף. אני מאושר".

בצד המאוכזב, טום בריידי אמר בסיום: "אנחנו מאוכזבים. מבאס להפסיד. אבל אנחנו ננסה לנצח בשנה הבאה, ככה זה עובד. לחזור בעונה הבאה? אני מצפה לכך. אין סיבה שזה לא יקרה".

ג'ואל אמביד מבטיח: אחרי הזכייה של האיגלס, הסיקסרס הבאים בתור

קובי בריאנט, יליד פילדלפיה, חוגג בהתפרצות רגשות נדירה

אוהדי האיגלס לקחו את שיר העידוד צעד אחד רחוק מדי

ובנוסף לכל, הבעירו את העיר. ולא כביטוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully