וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה איגלס זכתה בסופרבול לראשונה בתולדותיה אחרי שניצחה 33:41 את ניו אינגלנד פטריוטס

דרמה אדירה במיניאפוליס הקפואה: טום בריידי, דווקא הוא, איבד את הכדור ברגע קריטי והאיגלס חגגו זכייה ראשונה בסופרבול בהיסטוריה שלהם. נשבר שיא היארדים המשותפים למשחק

עריכת וידאו: מתן חדד
שחקני פילדלפיה איגלס חוגגים. רויטרס
כנגד כל הסיכוים, הם אלופים. שחקני פילדלפיה חוגגים/רויטרס
הזמרת פינק. רויטרס
פינק שרה את ההמנון האמריקאי/רויטרס

הפתעה אדירה בחגיגה האמריקאית הגדולה של השנה: רגע השיא של עונת הפוטבול סידר לנו הלילה (בין ראשון לשני) ניצחון ראשון אי פעם של פילדלפיה איגלס בסופרבול אחרי 33:41 על ניו אינגלנד פטריוטס. טום בריידי רשם איבוד ברגע קריטי שעלה לקבוצתו ביוקר והוא יצטרך להמתין לעונה הבאה כדי לנסות ולהשיג את הטבעת השישית שלו. אצטדיון היו. אס. בנק במיניאפוליס הקפואה שבמינסוטה ראה משחק פוטבול מדהים, בסופו ניק פולס, הקוורטרבק המחליף של האיגלס, חגג הישג יוצא דופן וגם זכה בתואר ה-MVP. פילדלפיה הייתה לאנדרדוג ברור לכל אורך הדרך, והניצחון שלה מוגדר כהפתעה גדולה.

פילי פתחה את המשחק טוב יותר והובילה לכל אורכו עד לרבע הרביעי, בו הפטריוטס לקחו את ההובלה. הרגע הדרמטי היה, כאמור, האיבוד הקריטי של טום בריידי אשר איבד בסופו של דבר לקבוצתו את הסיכוי לנצח במשחק. ג'סטין טימברלייק הופיע בהפסקת המחצית של החגיגה האמריקאית וסיפק מופע מרשים ביותר.

עוד באותו נושא

ניק פולס: "חלמתי על הרגע הזה מגיל קטן. אני מרגיש מבורך"

לכתבה המלאה
אוהדי הפטריוטס מוכנים לסופרבול/רויטרס

מהלך המשחק

רבע 1

עוד לפני תחילת המשחק הגדול, לסלי אודום ג'וניור פתח את הטקס הרשמי עם "America the Beautiful". לאחר מכן, הזמרת פינק עלתה לבמה ושרה את ההמנון האמריקאי ונתנה את האות לפתיחת החגיגה. הפטריוטס זכו בהטלת המטבע וקבעו שהאיגלס יפתחו.

האיגלס הגיעו לדאון שלישי ארוך וטורי סמית' סיפק תפיסה מצוינת על קו 36 היארד. פילי המשיכה להתקדם והתקרבה לאנד זון, אך לא הצליחה להשיג טאצ'דאון. ג'ייק אליוט בעט והעלה את האיגלס ל-0:3.

הפטריוטס לא בזבזו זמן, והגיעו במהירות לקרבת האנד זון הודות לתפיסות נאות של כריס הוגאן. ההגנה של האיגלס סיפקה הגנה טובה ושלחה את סטיבן גוסטבסקי לבעוט מ-26 יארד. גוסטבסקי השיג את הנקודות ואיזן ל-3:3. מדובר בנקודות הראשונות אי פעם של הפטס ברבע הראשון בסופרבול.

כדור אדיר של ניק פולס מצא את אלשון ג'פרי לתפיסה מדהימה של 34 יארד בתוך האנדזון, וג'פרי העלה את האיגלס ל-3:9 עם טאצ'דאון ראשון במשחק. ג'ייק אליוט החמיץ את בעיטת ההמשך. הפטס הגיבו עם דרייב מהיר ושוב הגיעו לאנדזון לפני שהרבע הנהדר הסתיים 3:9 לטובת פילדלפיה.

שחקן ניו אינגלנד פטריוטס טום בריידי. רויטרס
טום בריידי בפעולה/רויטרס
שחקן פילדלפיה איגלס אלשון ג'פרי. רויטרס
אלשון ג'פרי עם הטאצ'דאון הראשון במשחק/רויטרס
שחקני פילדלפיה איגלס חוגגים טאצ'דאון. רויטרס
החגיגה של שחקני האיגלס/רויטרס

רבע 2

הפטס הגיעו לפילד גול, אבל סטיבן גוסטבסקי בעט לקורה והתוצאה נשארת 3:9 לזכות האיגלס למרות דרייב טוב של ניו אינגלנד. בראנדין קוקס נפצע בראשו ובניו אינגלנד עדכנו שהוא נטש את המשחק ולא יחזור לשחק.

דרייב מוצלח של האיגלס הגיע ללגארט בלאנט, שיצא לריצה של 21 יארד וסיפק טאצ'דאון שני לאיגלס מול האקסית שלו. אלשון ג'פרי לא הצליח לתפוס ניסיון ל-2 נקודות ופילי ביתרון 3:15.

סטיבן גוסטבסקי נשלח לבעוט שוב, הפעם מ-45 יארד, והצליח לדייק כדי לצמק ל-15:6. ריצה אדירה של ג'יי אג'אי על 26 יארד קידמה את האיגלס מאוד, אבל אלשון ג'פרי איבד את הכדור במהלך הבא והעבירה את הכדור לפטריוטס.

טום בריידי קיבל את הספייס מהאיגלס, ומצא בכדור מדויק את כריס הוגאן בתפיסה נהדרת על 43 יארד וג'יימס ווייט דהר במהלך הבא אל עבר האנד זון עם ריצה אדירה של 26 יארד. גוסטבסקי פספס את בעיטת הבונוס ובסיום הדרייב הפטס מורידים ל-15:12.

תפיסה נפלאה של קורי קלמנט ל-55 יארד סידרה לפילי הגעה לאנד זון לקראת סיום המחצית. האיגלס הלכו על ניסיון רביעי להשיג טאצ'דאון ודווקא ניק פולס הצליח להשתחרר ולהשיג אותו בהצלחה. הבעיטה של אליוט עלתה פנימה ופילדלפיה עלתה ל-12:22, תוצאה שהייתה גם תוצאת המחצית.

שחקן ניו אינגלנד פטריוטס סטיבן גוסטבסקי בועט. רויטרס
גוסטבסקי החמיץ פילד גול/רויטרס
שחקן פילדלפיה איגלס לגארט בלאנט חוגג. רויטרס
אקס ניו אינגלנד בלאנט העניש/רויטרס
שחקן פילדלפיה איגלס ניק פולס משיג טאצ'דאון. רויטרס
וניק פולס חתם בסטייל את המחצית הנהדרת של פילי/רויטרס

הופעת המחצית

ג'סטין טימברלייק הופעת מחצית סופרבול 52 2018. GettyImages
ג'סטין טימברלייק נתן בראש/GettyImages
ג'סטין טימברלייק הופעת מחצית סופרבול 52 2018. GettyImages
ופינק את הקהל עם מיטב הלהיטים/GettyImages
ג'סטין טימברלייק הופעה במחצית סופרבול 2018. GettyImages
הופעה מרשימה/GettyImages

רבע 3

הפטריוטס הוציאו לדרך את המחצית השנייה ורוב גרונקובסקי נכנס לעניינים והשיג טאצ'דאון מהיר כדי להחזיר את הפטריוטס למשחק. הלחץ עובר לפילי, שעדיין מוליכה 19:22.

קורי קלמנט תפס ל-22 יארד וסידר טאצ'דאון לאיגלס. אחרי בדיקה נוספת של השופטים ולתדהמת הפטס, הטאצ'דאון אושר ואחרי נקודת הבונוס האיגלס עלו ליתרון 10 - 19:29.

הפטריוטס לא התכוונו לוותר על המשחק, ובדרייב הבא שלהם טום בריידי מצא את כריס הוגאן לתפיסה של 26 יארד והפטס המשיכו במרדף והורידו ל-29:26, שהייתה גם תוצאת הרבע.

ניו אינגלנד פטריוטס רוב גרונקובסקי, כריס הוגאן חוגגים. רויטרס
רוב גרונקובסקי נכנס לעניינים/רויטרס
תפיסה קורי קלמנט פילדלפיה איגלס. רויטרס
קורי קלמנט תפס וסיפק רגע של מחלוקת/רויטרס
שחקן ניו אינגלנד פטריוטס כריס הוגאן חוגג. רויטרס
כריס הוגאן חגג/רויטרס

רבע 4

ג'ייק אליוט בעט מ-43 יארד והשיג פילד גול לפילי שעלתה ל-26:32.

הפטריוטס יצאו לדרייב קריטי, כשהם ידעו שיש סיכוי שהם יסיימו אותו עם ההובלה. בריידי הלך לדני אמנדולה לאורך הדרייב, והאיש החם סיפק תפיסות יפות בזמן שהפטס התקדמו אל עבר האנד זון. בריידי מצא בפנים את רוב גרונקובסקי שרשם טאצ'דאון שני במחצית השנייה. הבעיטה של סטיבן גוסטבסקי הלכה פנימה והפטס השלימו את המהפך - 32:33.

הדרייב הבא של האיגלס היה לא פחות חשוב עבורם אחרי שמצאו את עצמם בפיגור לראשונה במשחק. ההגנה של הפטריוטס הצליחה לכפות על פילי דאון רביעי, אבל פולס עמד בלחץ והדרייב נמשך. שתי תפיסות רצופות של נלסון אגולור שמו את פילי 24 יארד מהאנד זון. אגולור תפס שוב והשיג דאון ראשון נוסף. במצב של דאון שלישי, פולס מצא את זאק ארץ באנד זון ואחרי בדיקה של השופטים נקבע טאצ'דאון והיתרון חזר לאיגלס, שהלכו למהלך של 2 נקודות שלא צלח, 33:38, קצת יותר משתי דקות לסיום המשחק.

בדרייב הבא טום בריידי איבד את הכדור לברנדון גרהאם ברגע דרמטי ביותר, הכדור עובר לאיגלס. איזו דרמה. מדובר היה בפאמבל ראשון של בריידי מזה 20 משחקי פוסט-סיזן. הדרייב של האיגלס התקדם ל-46 יארד, הרוקי ג'ייק אליוט ניגש לבעוט ובעט פנימה, 33:41 לפילי.

הפטריוטס לא הצליחו לחזור מזה וזה נגמר עם ניצחון מדהים של האנדרדוג וניצחון ראשון אי פעם בסופרבול לפילדלפיה, 33:41 בסיום.

שחקן ניו אינגלנד  פטריוטס טום בריידי מאבד את הכדור סופרבול 52 2018. רויטרס
הרגע הקריטי במשחק. האיבוד של בריידי/רויטרס
שחקן פילדלפיה איגלס זאק ארץ. רויטרס
הטאצ'דאון המנצח של ארץ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully