וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה זכתה בטורניר סנט פטרסבורג

הצ'כית הרשימה והביסה 1:6, 2:6 את מלאדנוביץ', בדרך לתואר ה-21 בקריירה והיא גם תעלה אל המקום ה-21. בעקבות הפסד הצרפתייה: שתי גרמניות בטופ 10 העולמי לראשונה זה 21 שנה

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. AP
קביטובה עם תואר מרשים/AP

פטרה קביטובה זכתה היום (ראשון) בתואר ה-21 בקריירה שלה כשהניפה את הצלחת בסנט פטרסבורג בתום טורניר מסבב הפרמייר של ה-WTA. הצ'כית, המדורגת 29 בעולם, ניצחה 1:6, 2:6 את קיקי מלאדנוביץ' הצרפתייה (10) בתוך שעה ועוד שש דקות. קביטובה הגישה 7 אייסים וביצעה 4 שגיאות כפולות והבטיחה שהיא תרשום שנה שמינית ברציפות עם תואר WTA אחד לפחות כשהרצף מתחיל ב-2011. זה התואר הראשון של קביטובה בת ה-27 מאז בירמינגהאם בשנה שעברה. גם מלאדנוביץ' הצרפתייה יכולה להרגיש די מרוצה בתום הטורניר, אליו הגיעה אחרי 15 הפסדים ברציפות בסבב וסוף סוף חזרה לעצמה. מלאדנוביץ' אמנם איבדה את התואר בו זכתה אשתקד, אבל יכולה בהחלט להתנחם מהדרך המרשימה שעשתה עד הגמר.

הזכייה הזו תזכה את קביטובה ב-137 אלף דולר ו-470 נקודות דירוג, בעוד מלאדנוביץ' תסתפק ב-73 אלף דולר ו-305 נקודות דירוג. בעקבות הטורניר הנהדר תטפס קביטובה עד המקום ה-21 בעולם, מלאדנוביץ' תצא מהטופ 10 העולמי ותיעצר במקום ה-13. אגב, ההפסד של מלאדנוביץ' קובע שיוליה גרגס תיכנס לראשונה בקריירה שלה אל עשר הטניסאיות הבכירות בדירוג העולמי. לפיכך, יהיו שתי טניסאיות גרמניות בטופ 10 העולמי (יחד עם אנג'ליק קרבר) וזו הפעם הראשונה שדבר כזה קורה מאז 1997, אז היו אלה שטפי גראף ואנקה הובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully