וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון: נבן ספאחיה החולה ייעדר מהמשחק

5.2.2018 / 17:12

המאמן הקרואטי של הצהובים לא יגיע ליד אליהו, גיא גודס צפוי לעמוד על הקווים מול הכתומים (20:20, ספורט 5). קיין ופרחוסקי לא יתלבשו. נס ציונה תארח את מכבי אשדוד הלוהטת

one

בווידאו: תקציר המפגש הקודם בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון

המחזור ה-16 בליגת העל, שלאחריו תצא ליגת העל לפגרת חצי גמר וגמר גביע המדינה, יינעל הערב (שני). מכבי תל אביב תארח את מכבי ראשון לציון (86:90 למכבי תל אביב בבית מכבי בסיבוב הראשון) ותרצה להימנע ממומנטום שלילי. מכבי אשדוד/באר טוביה, הקבוצה החמה ביותר בליגה נכון לשלב הזה של העונה, תצא למשחק חוץ נגד עירוני נס ציונה מהתחתית.

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
רק בריאות. ספאחיה/GettyImages

מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון (20:20, ספורט 5)

כשברקע חצי גמר וגמר גביע המדינה, ועוד לפני כן משחק שאסור להפסיד נגד ברצלונה, מכבי תל אביב רוצה לדלג מעל המשוכה מעיר היין כדי לא ליצור מומנטום שלילי. הקבוצה של נבן ספאחיה שבה מקובנה בסוף השבוע עם תחושה של אכזבה, וזאת לאור יכולת לא מספיק טובה נגד ז'לגיריס הנהדרת. ספאחיה החליט שלא לרשום לקראת המשחק נגד ראשון לציון את דיאנדרה קיין וארט פראחוסקי שיישמרו לקראת המשחקים החשובים שבדרך. הפסד לכתומים יוריד את מכבי תל אביב לראשונה העונה למקום השני בטבלה. נבן ספאחיה חולה וייעדר מהמשחק, עוזר המאמן הראשון גיא גודס צפוי להדריך את שחקני הצהובים מול הקבוצה בה החל את קריירת האימון שלו.

אחרי רצף של הפסדים שהגיע בשבועות האחרונים, מכבי ראשון לציון הצליחה לנצח בבית בצורה די קלילה את עירוני נס ציונה, וחזרה לאזור הפלייאוף של ליגת העל. בעיר היין לא מרוצים מהיכולת הכללית שמציגה הקבוצה בשבועות האחרונים, אבל חלק מהנפילה של הקבוצה הייתה בשל מכת פציעות רצינית מאוד שנפלה על החבורה של שמוליק ברנר. כעת, כשהיא בסגל מלא, ראשון לציון רוצה להתאזן, ותחפש להפתיע את מכבי תל אביב, כדי לצאת לפגרת הגביע במצב רוח טוב.

שחקני מכבי אשדוד גיל אמיתי, אלכס צ'וברביץ'. לירון מולדובן
הדהירה האשדודית תימשך? גיל אמיתי עם אלכס צ'וברביץ'/לירון מולדובן

עירוני נס ציונה - מכבי אשדוד/באר טוביה (20:00, פריצות בספורט 5)

אחרי התבוסה למכבי ראשון לציון, וכשהיא רואה את בני הרצליה מתקדמת בשבועות האחרונים מחוץ למקום האחרון בטבלה, עירוני נס ציונה מגיעה למשחק שמבחינתה הוא בעל חשיבות גדולה. הכתומים עומדים לפני רצף המשחקים קשה מאוד שיבוא לאחר פגרת הגביע, והפסד לאשדוד ישאיר אותם צמודים למכבי חיפה האחרונה לתקופה הנראית לעין, ולכן רואים במשחק הזה הכרח לניצחון. דקוואן קוק, שסבל מפציעה בברך, יחזור לסגל של נדב זילברשטיין, כמו גם גארי בראון שחזר מפציעה בקרסול. ג'רון ג'ונסון לא יתלבש.

הקבוצה החמה בליגה מגיעה לנס ציונה עם הזדמנות להעפיל למקום הרביעי בטבלה, ערב חצי גמר גביע המדינה. חמישה ניצחונות ליגה רצופים רשמה הקבוצה של בראד גרינברג מאז סוף דצמבר, כולל ניצחון מרשים על הפועל ירושלים בשבוע שעבר, אליהם מצטרפים שני ניצחונות בגביע המדינה, וכשברוב המשחקים הם משחקים עם שלושה זרים בלבד על הפרקט. דיוויד לורי, שנעדר מעל חודש בגלל בעיות לב, שב לישראל, אך עדיין לא יעלה על הפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully