וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו: "המשחק תלוי בעיקר בדור מיכה ובמאור מליקסון"

"טוכמן וחמי", עם המנחה האורח רביד גזל, עסקו במשחק העונה. בוזגלו: "כנראה שבמכבי לא עובדים על קרנות, שיקחו את אלמוג". אופיר חיים: "באר שבע התחזקה בינואר, אבל אין פייבוריטית"

עריכה: מתן חדד

בתוכנית הפייסבוק של "טוכמן וחמי" עסקו היום (ראשון), שלא במפתיע, בעיקר במשחק העונה שייערך הערב בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע. בהיעדרו של חמי אוזן, רביד גזל שימש כמנחה אורח, בזמן שיעקב בוזגלו ואופיר חיים התארחו ונתנו את הזווית שלהם לקראת המפגש המרתק.

"יום טוב של מיכה יביא למכבי תל אביב את הנקודות, ויום טוב של מליקסון יביא לבאר שבע את הנקודות", קבע האב למשפחת בוגלו, "אם שניהם לא יבואו טוב, זה יכול להיגמר בתיקו".

"אין פייבורטית במשחק", אמר אופיר חיים, ששיחק בשתי הקבוצות וכיום מאמן בהצלחה רבה את הפועל עפולה, "יהיה משחק מאוד מעניין. אני חושב שבניגוד לשנים שאני שיחקתי בבאר שבע והיינו מרגישים שאנחנו אנדרדוג עוד באוטובוס, היא מגיעה שווה בשווה אחרי שתי אליפויות. לשחקנים שמגיעים לשחק נגד מכבי תמיד יש תחושה מיוחדת. עכשיו באר שבע חזקה מנטלית ויש לם את המאמן הכי טוב בארץ. למרות זאת, התחושה שלי היא שמכבי תל אביב תנצח".

עוד בנושא

מי הבלם הישראלי הטוב בארץ? השוואה בין איתן טיבי ללואי טהא
בחנו את עצמכם: חידון לקראת המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע: קאניוק לא מתוכנן להיות בסגל, בכר שוקל 3 בלמים

אופיר חיים מאמן הפועל עפולה. שלומי גבאי
מאמין באופי של באר שבע, אבל מהמר על מכבי. אופיר חיים/שלומי גבאי

על הבעיה של מכבי תל אביב בכדורי הקרן, אמר בוזגלו: "הכל עניין של עבודה קשה ודיוק. ברגע ששחקן מתרגל באימון הרמות, קרנות, בעיטות חופשיות, רק אז אפשר לשפר. זה לא בשמיים. כנראה שלא עובדים שם על זה, למרות שזה יכול לעשות את ההבדל. מי שזוכר אותי משחק, זה הדבר שעשיתי הכי טוב - הרמות תוך כדי תנועה. לצערי הרבה שחקנים לא מתרגלים את זה וזה לא יכול לבוא לבד. הייתי מציע לקרויף לקחת את אלמוג, שיהיה לו מי שירים. אני רוצה לומר שקאניוק הוא אחד השחקנים שעשה את מכבי פתח תקוה בעונה שעברה, לא פוסל שהוא יעשה את ההבדל גם במכבי תל אביב".

חיים אמר על חלון ההעברות: "לא צריך להשתגע ולהביא חמישה שחקנים בינוניים. באר שבע עשתה חיזוק משמעותי בחלון, הביאה שחקנים שישדרגו אותה ויעזרו לה".

"אני חושב שאנחנו בין הליגות היחידות בעולם שהכל צמוד, יש ארבע מועמדות, זה גורם לעניין", סיכם בוזגלו, "בית"ר ירושלים והפועל חיפה עדיין חזק בתמונה. הפועל חיפה היא קבוצה שיש לה שחקנים לא גדולים בפני עצמם, אבל היא מחוברת, לוחמנית, יודעת מה הם רוצה מעצמה".

לסיום, חיים סיפר על המטרות של עפולה: "אנחנו בכלל לא מדברים על לעלות ליגה. המטרות משתנות בתנועה. בהתחלה רצינו להישאר, עכשיו רוצים פלייאוף עליון. זו ליגה משוגעת ואנחנו לא מסתנוורים. נמשיך לעבוד קשה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן העבר יעקב בוזגלו. קובי אליהו
מחזיק מגידי קאניוק. יעקב בוזגלו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully