וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע: קאניוק לא מתוכנן להיות בסגל, בכר שוקל 3 בלמים

קשר הרכש לא נמצא בכושר משחק, פרץ יחזור להרכב במשחק העונה וכנראה גם ייני. מאמן האלופה מתלבט לגבי המערך ואלחמיד עשוי לפתוח. אוחנה לא בסגל, קבהא זומן (ראשון, 21:00, ספורט 5)

מחזור 21הסתיים04/02/2018
מכבי תל אביב
  • עטר (47)
0
    הפועל באר שבע
    עריכת וידאו: מתן חדד

    מכבי תל אביב:

    גידי קאניוק לא מתוכנן להיות בסגל מכבי תל אביב מחר (ראשון, 21:00, ספורט 5) מול הפועל באר שבע. בקבוצה יודעים שהקשר שהחל את העונה בפחטקור טשקנט האוזבקית, לא נמצא בכושר משחק ורוצים לבשל אותו לאט כדי שלא ייפצע.

    דור פרץ ישוב להרכב אחרי שריצה עונש השעייה בגין כרטיסים צהובים, קרוב לוודאי על חשבון כריסטיאן באטוקיו. הקפטן שרן ייני מועמד לחזור להרכב ולשחק כבלם בצד שמאל או ימין. קיימת התלבטות באיזה צד להציב את דור מיכה, כשבהתקפה וידאר קיארטנסון וניק בלקמן צפויים להמשיך יחד. לפני המשחק תקיים מכבי תל אביב טקס לשיאן ההופעות של המועדון, מיקו בלו, באמתחתו 603 משחקים במדי הקבוצה.

    הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', איתן טיבי, ז'אן סילבן באבין, שרן ייני, דור מיכה, אייל גולסה, דור פרץ, אבי ריקן, אופיר דוידזאדה, ניק בלקמן, וידאר קיארטנסון.

    הפועל באר שבע:

    האלופה סיימה את האימון המסכם שלה לקראת משחק העונה. ברק בכר זימן 20 שחקנים, מתוכם 17 שחקני שדה, כאשר אחד מהם ינופה מהסגל מחר. מי שלא יצא עם הקבוצה הוא מיכאל אוחנה, בעוד הספרדי איסק קואנקה שכמעט ולא התאמן השבוע כלל, ייצא למלון אך ייתכן כי יהיה זה שינופה. גם המצטרפים הטריים מרואן קבהא והחלוץ הרוסי-יהודי ואדים מאנזון נכללים בין 20 השחקנים, כמו גם ניב זריהן.

    מבחינת ההרכב, עושה רושם שבכר מתלבט בין מערך של ארבעה שחקני הגנה לבין מערך של שלושה בלמים. במקרה כזה, חאתם עבד אלחמיד ייכנס להרכב ויוכל לשחק לפי הצורך כבלם או כקשר אחורי. בחלק הקדמי ימשיך בכר עם השחקנים ששיחקו במשחק הקודם, כאשר תומאש פקהארט הפצוע ייעדר וחנן ממן יחכה להזדמנות על הספסל.

    הרכב משוער: גיא חיימוב, בן ביטון, חאתם עבד אלחמיד(מהראן ראדי), לואי טהא, מתן אוחיון, אורן ביטון, ג'ון אוגו, דן איינבינדר, מאור מליקסון, אנתוני וואקמה, בן שהר.

    שחקן הפועל באר שבע, חנן ממן. ברני ארדוב
    ימתין על הספסל. חנן ממן/ברני ארדוב

    טריוויה

    * בשמונת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות, מכבי תל אביב ניצחה רק פעם אחת לעומת חמישה הפסדים.

    * מאז ההפסד 2:1 להפועל באר שבע במחזור השמיני, מכבי תל אביב בלתי מנוצחת בליגת העל. היא השיגה שבעה ניצחונות וחמש תוצאות תיקו.

    * שלושת משחקי החוץ האחרונים של הפועל באר שבע הסתיימו בתוצאה זהה של 0:1. אחרי הפסד למכבי נתניה בתוצאה זו, הגיעו ניצחונות בעכו ובאשקלון.

    * מאז שער האליפות ב-1:2 על מכבי תל אביב בחוץ בעונה שעברה, ג'ון אוגו כבש רק שער ליגה אחד וגם הוא היה באצטדיון בנתניה (ב-1:3 על הפועל רעננה ב-14 באוקטובר).

    * גידי קאניוק, הרכש היחיד של מכבי תל אביב בינואר, ערך את הבכורה שלו בליגת העל נגד הפועל באר שבע ב-16 באפריל 2012 (הפסד 1:0 עם מכבי פתח תקוה) והיא נותרה הקבוצה היחידה אותה לא ניצח בליגה. המאזן: 12 משחקים, 10 הפסדים, שתי תוצאות תיקו ושער אחד (פנדל בעונה שעברה).

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully