וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "לא אצא בהצהרות עכשיו". פרנקו: "כל מה שעבדנו עליו השבוע לא עבד"

3.2.2018 / 23:21

מאמן בני הרצליה ניסה להישאר עם הרגליים על הקרקע אחרי הניצחון המפתיע 90:98 בדרייב אין. מנגד, מאמן הפועל תל אביב ניסה למצוא הסברים להפסד: "לא היינו מרוכזים היום"

one

בווידיאו: תקציר הניצחון של בני הרצליה על הפועל תל אביב

בני הרצליה השיגה הערב (שבת) ניצחון מפתיע 90:98 על הפועל תל אביב בדרייב אין. עבור הקבוצה של אריק שיבק זה היה ניצחון חשוב בקרבות התחתית. מנגד, הקבוצה של דני פרנקו קיוותה לעצור ניצחון ליגה רביעי רצוף אבל נעצרה.


המאמן המנצח אריק שיבק היה מרוצה בסיום: "נתנו באמת רבע ראשון נפלא בשני צידי המגרש, גם הגנתית וגם התקפית, צריך לתת את כל הקרדיט לשחקנים ששיחקו מאוד ממושמע. הפועל קבוצה טובה, מאומנת, עמוקה, מאוד פיזית, מאוד אגרסיבית ובמיוחד אצלם בבית. ביקשתי מהשחקנים להישאר מרוכזים ומפוקסים, ברגע שלקחנו את ההפרש הזה, זה עשה לנו יותר רוגע במשחק ההתקפה, והגענו לא מעט פעמים לסוף שעון, והצלחנו לקלוע שלשה, לקחת ריבאונד התקפה ולחדור".

שיבק הוסיף: "לא תוציא אותי ממני את ההצהרה, אני לא יוצא מגדרי בניצחון כזה, בטח לא במצב שהרצליה נמצאת. הרצליה במינוס רציני מאוד בבנק. הניצחון הזה אולי מעלה אותנו לאפס. יש לנו עוד שבועיים משחק נגד אילת של לחיות או למות".

ברנדון טריש שקלע 17 נקודות הכריז: "פתחנו את הרבע הראשון טוב מאוד וזה אפשר לנו לשחק יותר רגועים. הדבר המרכזי היה להניע את הכדור טוב ואז קשה לשמור אותנו. אני לא חושב שבאתי בגישה אחרת, בשני המשחקים האחרונים אני מנסה לשחק עם יותר אנרגיה, זה עובד לי. ברבע הראשון נתנו לי חסימות טובות וזה שחרר אותי, ביקשו ממני להגיע כמה שיותר לסל. זה עבד בשבילנו".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רחוק מליות מרוצה. דני פרנקו/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד דני פרנקו היה מטבע הדברים מאוכזב ואמר: "הרצליה הובילה 39 דקות ו-11 שניות. התוצאה התחלפה פעם אחת כל המשחק, היה ברור שזה יותר משחק של ראש מכל דבר אחר, כשאתה מנצח קבוצה פעמיים ומשאיר אותה על 60 ו-64 נקודות ומרחיקים לך שחקנים ואתה עדיין מנצח, אז אתה בא הביתה, ומה שניסיתי לעשות במהלך השבוע כנראה שלא עבד או שניסיתי יותר מדי".

פרנקו המשיך ואמר: "לא היינו במשחק הזה היום מההתחלה, זה בלט שגם ברבע האחרון שהיינו יותר אגרסיביים, עדיין הרצליה היו לפניני בריבאונד התקפה והיה נראה שהם רוצים יותר מאיתנו, זה מה שמפריע לי. אנחנו צריכים להיות בוגרים מספיק כדי שלא לתת לקבוצה היריבה 30 ומשהו נקודות מריבאונד התקפה ומתפרצת, זה מראה על חוסר ריכוז. גם האחוזים שלנו מהקו מראים על חוסר ריכוז. המשחק לא מתחיל בג'אמפ בול, אלא באיך שאתה בונה את השבוע שלך. אמרתי לשחקנים שלי שזאת ליגה שאין בה מקום ראשון ומקום אחרון, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully