וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר עם משחק שמיני ללא ניצחון ליגה אחרי 1:1 מול קרוטונה

הרצף הלא מחמיא של הנראזורי נמשך גם מול קבוצת התחתית של וולטר זנגה. אדר (23) העלה את אינטר ליתרון, ברבריס (60) השווה עבור האורחת. גם סמפדוריה וטורינו נפרדו ב-1:1

אדר, שחקן אינטר מילאנו,. GettyImages
השער שלו לא הספיק. אדר/GettyImages

אינטר המשיכה הערב (שבת) את התקופה הלא טובה שלה אחרי שסיימה ב-1:1 מול קרוטונה הצנועה במשחק במסגרת המחזור ה-23 בסרייה A. בכך רשמה הקבוצה של לוצ'אנו ספאלטי משחק ליגה שמיני ללא ניצחון. במשחק שפתח את המחזור, סמפדוריה וטורינו נפרדו אף הן ב-1:1.

seperator

אינטר - קרוטונה 1:1

הרצף האומלל של הנראזורי נמשך. החבורה של לוצ'אנו ספאלטי איבדה עוד שתי נקודות יקרות. זאת לאחר שסיימה בתיקו ביתי מול קורטונה הצנועה, אותה מאמן שוער העבר האגדי של אינטר, וולטר זנגה. הנראזורי עלו ליתרון בדקה ה-23 אחרי שאדר התרומם גבוה לקרן, נגח, הכדור פגע בשחקן הגנה והמשיך לרשת. האורחת השיגה את השוויון בדקה ה-60 אחרי שאנדראה ברבריס קיבל כדור בתוך הרחבה והכניע מקרוב בבעיטה חלשה את סמיר הנדנוביץ'. עד לסיום אינטר לחצה, אך שוב לא הצליחה להשיג ניצחון. נאפולי ויובנטוס יוכלו להגדיל כעת את הפער מאינטר ונראה שהמחזור הנוכחי נתן את החותמת הסופית לכך שאינטר כבר לא חלק ממאבק האליפות בארץ המגף.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
וולטר זנגה מאמן קרוטונה מודה לאוהדי אינטר. GettyImages
קיבל הרבה אהבה בסן סירו וגם נקודה אחת. וולטר זנגה/GettyImages

סמפדוריה - טורינו 1:1

תיקו שלישי רצוף במפגשים בין הקבוצות, ועבור שתיהן מדובר במשחק ליגה רביעי ללא הפסד. טורינו, שלא ניצחה את סמפדוריה בחוץ בסרייה A מאז מרץ 1993, נקלעה לפיגור כבר בדקה ה-11. לוקאס טוריירה האורוגוואי ניגש לבעוט כדור חופשי מ-25 מטרים, שניים מחבריו דאגו לפרק את החומה ולסלבטורה סיריגו נותר רק להוציא את הכדור מהרשת. בדקה ה-25 הצליחו האורחים להשוות, כשהקשר אפרייה אקווה נעזר בהסטה של רגל כחולה ומצא את הרשת. אותו אקווה גם הורחק בצהוב שני בדקה ה-73. סמפדוריה במקום השישי עם 38 נקודות, טורינו עם ארבע פחות במקום התשיעי.

יאגו פאלקה שחקן טורינו (מימין) מול לוקאס טוריירה שחקן סמפדוריה. GettyImages
אין הכרעה במראסי. יאגו פאלקה מול לוקאס טוריירה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully